Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Olivia Rodrigo - GUTS world tour - Registro - España
En straks heb je kaarten voor Olivia in Spanje maar op zo`n grote afstand dat @:Strani niet als taxichauffeur kan helpen.
Hoe gaat het met je rijlessen?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat, en ik kan Catalonië natuurlijk niet in dus dan blijft alleen Madrid over als optie.
quote:
Good for you.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]Dat was niet bewust, maar een uitstekend codewoord!
Ik weet mijn bronnen altijd wel te vinden. Anderen hadden toch ook wel moeten weten dat jij op de Spaanse zwarte markt wel wat bij elkaar kon scharrelenquote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef Strani het volgende:
Kijk, er is tenminste iemand die wel doet wat gedaan moet worden om aan kaartjes te komen.
@:Redefine, thanks voor je DM en twee kaartjes voor Olivia Rodrigo zijn naar je onderweg
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij maak je ook kans op kaarten! Een verwaarloosbare kans, maar toch!
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodigquote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is misschien minder effectief, maar als het zo ver over datum is heb je het gemiddeld ook niet heel erg nodig
Ik zal toch eerst voor de 10 jaar over datum gaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort mijn Dampo eens vervangen.Huidige potje heeft een 'niet gebruiken na'-datum van september 2014.
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!quote:Op woensdag 13 september 2023 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig niet, zou ik bijna willen zeggen. Maar nu intussen al bijna twee weken aan het hoesten.
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Oke in de wormhole gevallen van een millennialnostalgie pagina op Instagram. Nu proberen waiting for tonight en no scrubs uit mn hoofd te krijgen.
Zou ik het dan ook eindelijk te pakken hebben.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hoestje klinkt een beetje als een corona hoestje!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |