Maak je tegenwoordig explosieven?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Niet expres natuurlijk!quote:
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat weggetrokken.
Ook was het mijn hoofd niet echt, het was zo'n diepe onderbuik nervositeit.
Mijn hoofd probeerde slechts te achterhalen waar dat gevoel toch vandaan kwam.
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Hm, dat zou natuurlijk zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?
Precies.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.
[ afbeelding ]
'Het IS nog wel heel jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.![]()
Op de vraag "Is alles nog heel?" is op mijn werk mijn antwoord gewoonlijk ook iets als "Ja. Toen ik ernaartoe reed iig wel, ik heb verder niet omgekeken."
Oh, is het al tijd voor weekend.quote:
Ik ook nietquote:
Ik had er zo'n zin in, dat ik extra vroeg ben begonnenquote:
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Het is je zeker gegundquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Veel plezier. Doe ze maar alvast de groeten daarquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik me niet vergis gaat @BillDauterive de mensen in Servië alvast waarschuwen dat @Redefine er binnenkort aankomt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.
Goede reisquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |