Maak je tegenwoordig explosieven?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Niet expres natuurlijk!quote:
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inmiddels wel wat weggetrokken.
Ook was het mijn hoofd niet echt, het was zo'n diepe onderbuik nervositeit.
Mijn hoofd probeerde slechts te achterhalen waar dat gevoel toch vandaan kwam.
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu ga ik nog bijna morgen bij aankomst een boze baas voor de deur verwachten.![]()
Maar dat zal wel niet. Het werk wat ik vandaag deed is zo goed als onmogelijk iets fout bij te doen zonder dat vrijwel direct te merken.![]()
Hm, dat zou natuurlijk zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel ja, heel vervelend is dat gevoel en soms kan het dagen aanhouden. Maar ik denk dat het vaak toch wel een teken is van een algemeen verhoogd stressniveau. Zou dat kunnen?
Precies.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit had jij inderdaad niet kunnen zien.
[ afbeelding ]
'Het IS nog wel heel jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 04:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.![]()
Op de vraag "Is alles nog heel?" is op mijn werk mijn antwoord gewoonlijk ook iets als "Ja. Toen ik ernaartoe reed iig wel, ik heb verder niet omgekeken."
Oh, is het al tijd voor weekend.quote:
Ik ook nietquote:
Ik had er zo'n zin in, dat ik extra vroeg ben begonnenquote:
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Het is je zeker gegundquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 minuten word ik opgehaald en dan ga ik naar het vliegveld. Ik heb zo'n zin om even naar het buitenland te gaan.
Veel plezier. Doe ze maar alvast de groeten daarquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik me niet vergis gaat @BillDauterive de mensen in Servië alvast waarschuwen dat @Redefine er binnenkort aankomt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar ga je heen? Dan heb je waarschijnlijk wel al verteld, maar ik heb dat óf gemist óf ben ik alweer vergeten.
Goede reisquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, ik doe mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, als iedereen dan het werk neerlegt ga ik ook maar gewoon weekend lopen te hebben.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
(Laatste vakantiedag)
@Strani moet dan maar weer de meubelen redden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Cyan, Roger en Luctor zijn dus aan hun weekend begonnen
NailQueen en Arizona hebben hun laatste vakantiedag
Redefine, Bill en ik beginnen aan hun vakantie
Agnes is ook niet aan de arbeid
Gave, hardwerkende SC zijn we
Ik ben ook mijn huis aan het schoonmakenquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Als je dan toch bezig bent, kan je de mijne dan ook doen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn huis aan het schoonmaken
Yesse heeft ook nog vakantie meen ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Dat wist ik niet zeker, en ook bij zorro twijfel ikquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Yesse heeft ook nog vakantie meen ik
Ik denk het niet. Marco Mengoni komt ook nog langs. Die kan ook goed zijn huis schoonmaken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, kan je de mijne dan ook doen?
Ah, dus híj gaat soppen!quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Marco Mengoni komt ook nog langs. Die kan ook goed zijn huis schoonmaken.
Ik heb vandaag al weekend.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat wist ik niet zeker, en ook bij zorro twijfel ik
Zo echt niet, mañana lunes.quote:Op vrijdag 15 september 2023 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani moet dan maar weer de meubelen redden.
Ik wilde eens een keer niet het stigma van de luie Spanjaard gebruiken. Maar helaas is het bij jou toch weer de waarheidquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Veel plezier! En doe de plaatselijke bevolking van het buitenland de groeten van ons!quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had op dit tijdstip ook al weekendquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:43 schreef H_T het volgende:
Van wat ik erover lees ben ik het wel eens met die meerderheid.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Er was een vraag over Venetië in Slimste Mens All Stars. Ik had bijna bij Harry's bar gezeten maar helaas vond de meerderheid het te duur dus liepen we door. Ik vind het nog steeds een beetje zonde
Zo duur was het niet maar je kreeg daar ook geen koffie voor 2 euro ofzo. Maar gewoon voor de ervaring/volledigheid had ik het gedaan en dan de goedkoopste genomen. Uiteindelijk hebben we wel ergens een pizza gegeten. Die was wel goedkoperquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik erover lees ben ik het wel eens met die meerderheid.![]()
Eerlijk is eerlijk, als een van mijn vrienden zou opperen naar een tent te gaan waar ze meer dan ¤20 voor een drankje vragen lach ik ze recht in het gezicht uit. Dan koop ik liever voor dat geld een fles whisky waar we met zijn allen de rest van de avond mee door kunnen ofzo.
Naah haal hem daar wegquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ah online gevonden. P 2 BDH-02 Dier in problemen. Wat ik al vermoedde. Zal wel een kat op het dak zijn die er niet vanaf durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |