Die is alweer een tijdje er vanafquote:
Dat is uiteraard veel erger dan een brandquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ah online gevonden. P 2 BDH-02 Dier in problemen. Wat ik al vermoedde. Zal wel een kat op het dak zijn die er niet vanaf durft.
Ahh was je in Italië??quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Er was een vraag over Venetië in Slimste Mens All Stars. Ik had bijna bij Harry's bar gezeten maar helaas vond de meerderheid het te duur dus liepen we door. Ik vind het nog steeds een beetje zonde
Ja, dat zou me eigenlijk niks verbazen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:45 schreef Yesse het volgende:
Brandweer en katten is volgens mij 9/10 keer dat de kat zichzelf uiteindelijk “redt” omdat de brandweerpersoon best eng is van dichtbij
Dat soort dingen kan het tegelijk wel en niet waard zijn. Een punt Sachertorte bij hotel Sacher kost 8,90, wat ik aan de dure kant vind voor een taartpunt. Maar... het is ook wel weer iets moois om je te herinneren als je een maand later op een treurige dinsdag een matige wiener melange drinkt op je werk, en dat is ook wel wat waardquote:Op vrijdag 15 september 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo duur was het niet maar je kreeg daar ook geen koffie voor 2 euro ofzo. Maar gewoon voor de ervaring/volledigheid had ik het gedaan en dan de goedkoopste genomen. Uiteindelijk hebben we wel ergens een pizza gegeten. Die was wel goedkoper
Nou dat zelfde zeg ik dus altijd over Shelley van achter het station. Het is duur, maar wél een mooie herinneringquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan het tegelijk wel en niet waard zijn. Een punt Sachertorte bij hotel Sacher kost 8,90, wat ik aan de dure kant vind voor een taartpunt. Maar... het is ook wel weer iets moois om je te herinneren als je een maand later op een treurige dinsdag een matige wiener melange drinkt op je werk, en dat is ook wel wat waard
Zou ik niet raar vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
Aan de andere kant, voor hetzelfde geld kan je ook vijf tot zes mooie herinneringen aan Sachertorte hebben. Maar oké.
Zou zomaar kunnen, daar let ik niet op!quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Shelley een leuke transgender is.
Lisa en Amy bieden meer waar voor hun geld wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zelfde zeg ik dus altijd over Shelley van achter het station. Het is duur, maar wél een mooie herinnering
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande is overigens fictief, mocht daar (terecht) twijfel over bestaan.
Hmm Lisa wel maar Amy vind ik toch wel achteruit gegaan hoor qua servicequote:Op vrijdag 15 september 2023 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Lisa en Amy bieden meer waar voor hun geld wat mij betreft
Ja precies, alleen verhalen over dingen die je net niet hebt gedaan. Dat komt wel héél goed uit hè.quote:
Behandel de dames met respect en er is heel wat mogelijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm Lisa wel maar Amy vind ik toch wel achteruit gegaan hoor qua service
Inderdaad, zo duur is ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
Bovenstaande is overigens fictief, mocht daar (terecht) twijfel over bestaan.
Ja weet je, los van elkaar vind ik het wel oké maar als je ze samen hebt... Het is technish allemaal heel goed wat ze doen, dat zie ik wel, maar ik voel er gewoon te weinig bijquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Behandel de dames met respect en er is heel wat mogelijk
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet je, los van elkaar vind ik het wel oké maar als je ze samen hebt... Het is technish allemaal heel goed wat ze doen, dat zie ik wel, maar ik voel er gewoon te weinig bij
Nee precies.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat snap ik welSamen zijn het geen Toppers
En daar dacht je aan bij die drie dames?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
Overigens schijnen Jan Dulles en Jan Smit behoorlijk vaak hun paling uit te laten, maar dat terzijde
Met de omweg Toppers > andere matige inzending > 3J's welquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daar dacht je aan bij die drie dames?
In b4 een verwarde @GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de omweg Toppers > andere matige inzending > 3J's wel
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een verwarde @:GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?
Vandaag is er verdorie geen pakketje bij me bezorgdquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry sorry, we gaan wel weer terug naar kantoor-updates
Is toch verschrikkelijk dat je er altijd om moet vragen hè, nooit eens een beetje initiatiefquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag is er verdorie geen pakketje bij me bezorgdNou had ik ook niks besteld, maar toch
Alsof het alleen maar om geld gaatquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk dat je er altijd om moet vragen hè, nooit eens een beetje initiatief
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
In b4 een verwarde @:GeorgeM die Waylon achter het station zoekt.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij weet wel waar zijn little outlaw heen moet denk je?
Kittiesquote:Op zaterdag 16 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Time to bring some wholesomeness into this den of debauchery![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet van je vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren waren we in de file gekomen bij Culemborg en hebben we ruim een uur vertraging gehad. Er was een ongeluk gebeurd. Uiteindelijk waren we een uur voor vertrek op het vliegveld en verliep alles voorspoedig. De reis naar Belgrado ging ook goed, al moesten we lang wachten op de bus naar het centrum.
Die rijden 1x in het half uur, maar pas na een uur kwamen er twee bussen aan. Ze kwamen dan wel weer tegelijk..
Vliegvelden zonder station zijn altijd wel onhandig inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren waren we in de file gekomen bij Culemborg en hebben we ruim een uur vertraging gehad. Er was een ongeluk gebeurd. Uiteindelijk waren we een uur voor vertrek op het vliegveld en verliep alles voorspoedig. De reis naar Belgrado ging ook goed, al moesten we lang wachten op de bus naar het centrum.
Die rijden 1x in het half uur, maar pas na een uur kwamen er twee bussen aan. Ze kwamen dan wel weer tegelijk..
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemisquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vliegvelden zonder station zijn altijd wel onhandig inderdaad.
Vanuit het bovengrondse OV zie je meer van de stad, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof dat Belgrado de grootste stad in Europa is zonder metro. Dat is wel een gemis
Als je zo lang moet wachten, wordt het vast een geweldige vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is wel heel vervelendquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:24 schreef BillDauterive het volgende:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:13 schreef Koen66 het volgende:
NL zal toch niet zo diep zinken en die Louisa naar het ESF te sturen hoop ik
#omdenkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 08:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanuit het bovengrondse OV zie je meer van de stad, moet je maar denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |