Met verse panda?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is chocolade-vanille-cake.
Wegens cakeweer?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik morgen tijd heb, dan ga ik poging wagen om pandancake te bakken
Er schult blijkbaar ook een jazz-zanger in hem.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Duncan kan toch echt wel een moppie zingen
Wat vind je raar?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
Nou, ik vind het maar raar allemaal.
Niet alles.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk alles. Vind jij het niet raar dan?
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat vind je bijvoorbeeld niet raar dan?
Voor mij begint de avond netquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.
Ja zie ook dat vind ik heel raar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik op dit tijdstip in bed lig, vind ik niet raar.
Ik zou liever gewoon even gaan chillen in een loungebar, mag dat ook?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima. Samen naar de karaokebar?
Kijk dat vind ik dus ook raar, dat je niet alles raar vindt. Maar toch voel ik me door je gesterktquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook best veel dingen raar vind.
Ik weet niet of ik zo ver zou willen gaan om įlles raar te vinden, maar het komt in de buurt.
Bestel je even een prosecco voor me?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou liever gewoon even gaan chillen in een loungebar, mag dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |