Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef H_T het volgende:
Mogelijk heb ik te veel betaald voor mijn tandartsverzekering dit jaar, want ik had net controle en GEEN GAATJES![]()
![]()
Het zijn teamgenoten van me, totaal geen ongemak dus, eerder leedvermaakquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Aanbieden om koffie voor ze te halenIT'ers houden over het algemeen wel van caffeļne en of ze nou ja of nee zeggen, je hebt vriendelijk gedaan, een loopje en je houdt er nog koffie aan over ook!
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebrachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruiktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Ajax!
Lekker met het bord op schoot naar voetbal kijken. Ik heb bami met kip, groente en zelfgemaakte satesaus. Lekker.
Een kies trekken is goedkoperquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Niks mis met Wijkoquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Ik heb een collega waarbij ik me verbaas hoeveel lawaai die maakt met zijn muis tijdens normaal gebruikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelen![]()
Uiteindelijk was het een knetterdrukke dag, dus blij dat ik de ochtend nog even gekletst had en dat ruime halfuur rust had
Lekker danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebracht
AH eigen merk had ikquote:
Nou dan doe ik dat de volgende keer welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Daar heb ik ook wel eens 200 voor betaald. Was een ontstoken verstandskies bij een noodtandarts op vrijdagavond, dus ze moesten ook nog nieuwe röntgenfoto's maken omdat ze niet bij de bestaande konden. Gezien de omstandigheden vond ik het nog wel meevallenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Jatog!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik dat de volgende keer wel
Die zien er wel makkelijk uit. Een bevriend stel heeft een hond en neemt ook altijd zo'n opvouwbaar drinkbakje bij. Handigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.
Damn wat een bedragquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jatog!![]()
Nee maar wel zuur. Die kies heeft me denk ik zeker 1000 euro gekost in de afgelopen paar jaar. Vulling, wortelkanaalbehandeling, noodtandarts vanwege enorme napijn na de wkb, noodtandarts toen hij doormidden knapte, kroon erop, extra consult en foto’s vanwege fistel… en toen werd hij uiteindelijk getrokken en dat was het goedkoopst van al
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn wat een bedragen dan voor al die ellende. Waardeloos.
nu wel helemaal pijnvrij?
Nu welquote:
Lekker zonder publiek voortaan zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |