Verdacht stil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoor net dat er een Nederlander in Spanje is opgepakt met hasj. @:Strani?
Ik had kip met puree en iets ratatouilligs. Niet zelf gemaakt, want ik moet werken vanavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
En wat schaft de pot vanavond? Ik ben nacho cheese schotel aan het maken.
De nieuwe bolide rijdt heerlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had kip met puree en iets ratatouilligs. Niet zelf gemaakt, want ik moet werken vanavond.
Hoe is je nieuwe waggie? Je had ook meteen naar de McDrive gekund!
quote:
Hallo!quote:
quote:
Mòggequote:
Goede keuze geweest, blijkbaar zat men erop te wachten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Normaal zegt Luctor wel goedemorgen. Of anders doet ESF1Gamer dat, maar omdat niemand dat vandaag deed, doe ik het maar.
Nog een specifieke of gewoon in zijn algemeenheid?quote:
Zweden wint dit bijna elk jaar toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:06 schreef NailQueen het volgende:
ESF-nieuws op een random zondag. Zweden heeft ook opnieuw de OGAE Second Chance gewonnen met Marcus en Martinus. Verrassend wel. Ik dacht oprecht dat Polen met een landslide zou winnen vanwege die corruptieschandaal. En anders Ulrikke vanwege de fanbase.
Ik dacht dat het wel meeviel maar ze hebben inmiddels 19 keer gewonnenquote:
Eigenlijk in het algemeen heb ik het niet op jurysporten. Maar Wevers geen podium, dus sowieso terechte klacht.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog een specifieke of gewoon in zijn algemeenheid?
Sorry, ik was nog aan het feestenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Normaal zegt Luctor wel goedemorgen. Of anders doet ESF1Gamer dat, maar omdat niemand dat vandaag deed, doe ik het maar.
Finland hadden ze dan uiteraard niet verslagen, maar Top 10 had prima gekund.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Waar zouden Marcus en Martinus geëindigd zijn in Liverpool(stel geen Loreen)? Dat was ook wel echt een jurynummer. Al zegt mijn gevoel dat we die jongens volgend jaar terug zien in voorronde in Zweden of Noorwegen. Ik weet trouwens al van een andere buitenlandse act dat er weer een nummer opgestuurd is dit jaar, ik vroeg het en artiest regeerde in dm, dus denk dat ik mijn mond maar hou voor nu
Ik vermoed wel bij de top 5 eigenlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Finland hadden ze dan uiteraard niet verslagen, maar Top 10 had prima gekund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |