Dan zoek ik er ook nog een paar bij!quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ipv 1971 dit jaar, dan doen we ESF afterparty
Kom je om 22:00 uur naar de Afterparty topicquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer post door het slotje heen.
Omdat je jarig bent, mag het voor deze keer.
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je om 22:00 naar de Afterparty topic
Gewoon met brakke hoofd de race kijken morgenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.
Welkom achter het slotje! Mooie functie is dat he?quote:
Ja, dat wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon met brakke hoofd de race kijken morgen
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom achter het slotje! Mooie functie is dat he?
Ken netquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt 'm niet.
Dan ga je in bed feestenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.
Komt zeker dat er soms heet aan toe gaat in het F1 livetopicquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?dan doet ie zijn mobieltje in bed aan en luistert hij daar mee naar het retrotopic.
Ik bedoelde er niets raars mee <_< Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij isquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt zeker dat er soms heet aan toe gaat in het F1 livetopic
Zeker, dus @Luctor.et.Emergo je moet erbij zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niets raars mee <_< Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij is
Heb je het hier nog steeds over dat feestje in bed?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij is
Party everywhere, even in the bedquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het hier nog steeds over dat feestje in bed?
Ook als je wakker bentquote:
Je kan prima dromen als je wakker bent.quote:
Manga, Fyr Og Flamme, Zdob si Zdubquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil Serhat, Finland dit jaar, Verka, WRS, Party is over, Imaani, Golden Boy
Dagdromenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan prima dromen als je wakker bent.
Ik doe bijna niet anders.
deze ook: Nika Kocharov and Young Georgian Lolitaz - Midnight Goldquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Manga, Fyr Og Flamme, Zdob si Zdub
Alcohol is freequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
deze ook: Nika Kocharov and Young Georgian Lolitaz - Midnight Gold
Die verkleede duitsers uit de jaren 70quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik zoek nog wat oudere klassiekers op
Ooh ah just a little bit!quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verkleede duitsers uit de jaren 70
I see a star
Zeker! Ik trek mijn mooiste outfit aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
De Afterparty wordt 1 grote bende
Tilburg shout-out, nu al een topshow.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Duncan nu centraal in Beste Zangers. Ben benieuwd.
Dschinghis Khan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verkleede duitsers uit de jaren 70
I see a star
Blijkbaar weten ze dat bij de programmamakers nog niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Zou iemand er ooit achter komen dat Paul de Leeuw stiekem al een jaar of 30 hetzelfde programma maakt maar steeds onder een andere naam?
Heerlijke bezigheid.quote:
Ja, ik dacht 'Laat ik toch eens op al die cijfers in je sig klikken' en ik was het meteen eens met tenminste een deel van wat ik daar las. Vandaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
Dank @:Roger_Epiales voor je like op mijn post van 3.5 jaar geleden
Alle verstandige mensen zijn het daar mee eens, m'n bestequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht 'Laat ik toch eens op al die cijfers in je sig klikken' en ik was het meteen eens met tenminste een deel van wat ik daar las. Vandaar.
Ik kan me idd niet voorstellen dat er hier mensen in de SC het daarmee oneens zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle verstandige mensen zijn het daar mee eens, m'n beste
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Sta ik vanavond in een supermarkt om mijn ontbijt voor morgen te kopen. Wordt ik aangesproken door een jongen die het evangelie aan het verkondigen was. En dat was een Nederlandse jongen, in Skopje. Dat valt nogal in de categorie wat verwacht je niet tegen te komen hier
Ik ken wel een jongen die hier geboren is, maar wiens ouders daarvandaan kwamen, en die behoorlijk richting het religieuze geduikeld is na zijn schooltijd. Het zou mooi zijn als dat deze jongen was. Hoe oud schat je deze ongeveer?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Sta ik vanavond in een supermarkt om mijn ontbijt voor morgen te kopen. Wordt ik aangesproken door een jongen die het evangelie aan het verkondigen was. En dat was een Nederlandse jongen, in Skopje. Dat valt nogal in de categorie wat verwacht je niet tegen te komen hier
Dat wist hij niet. Dat kwam omdat ik dat zei, zie mijn reactie erna. Blijkbaar wordt hij dus nog niet zo goed ingefluisterd door God. Anders had die wel gezegd, 'je moeder is dementerend he''je vader is na een zwaar ziekbed overleden he''en ik hoor dat je diabetes hebt'quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar hoe weet ie dat je Nederlands bent.
Ja, ik las het net.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wist hij niet. Dat kwam omdat ik dat zei, zie mijn reactie erna. Blijkbaar wordt hij dus nog niet zo goed ingefluisterd door God. Anders had die wel gezegd, 'je moeder is dementerend he''je vader is na een zwaar ziekbed overleden he''en ik hoor dat je diabetes hebt'
Niets van dat alles. Kortom dit was een prutser![]()
Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die hier geboren is, maar wiens ouders daarvandaan kwamen, en die behoorlijk richting het religieuze geduikeld is na zijn schooltijd. Het zou mooi zijn als dat deze jongen was. Hoe oud schat je deze ongeveer?
Oh nee, dan was het niet dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nee, dan was het niet dezelfde.
Ergens toch jammer, had wel een heel mooi toevalsplaatje gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'
Het is dat je al weet hoe @Hamlapjes eruit ziet hè.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Ja daarom ook de Kameleon referentie. Dan weet iedereen hoe @Hamlapjes eruitzietquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat je al weet hoe @:hamlapjes eruit ziet hè.
Nee. Dit ken echt nietquote:
Wat doettie ook allemaal in die pitbox Em?quote:
Hawaïquote:
Ik stond net klem bij de sportschool omdat het EK wielrennen even langs moest zoemen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:14 schreef zorro28 het volgende:
Er kwam net een stel wielrenners voor mijn huis langs. Geloof dat ze bezig zijn met een EK ofzo
Klinkt als een heerlijke dagquote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat vanaond home made pizza in de oven.
Verder doe ik helemaal niets vandaag, gewoon lekker op de bank liggen en lezen, tv kijken en computeren![]()
Dochter is ook doodmoe, ze heeft een enorm drukke week gehad en ligt óók op de bank te niksen
Verslagen door een ploeggenootquote:
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordtquote:
Bij hem thuis, althans, dat hoop ik dan maar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordt
Wout Poulidor, per ongeluk omgeruild tijdens de geboortequote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Als partijleider toch? Van wat ik begreep blijft ze wel lijsttrekker (ze legt alleen de taken neer die horen bij lijsttrekker zijn, zoals campagne voeren)quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Hahaha wowquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Heerlijk passief agressieve kop!quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Huh serieusquote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
Meteen wieler meltdown online over de mogelijke Jumbo Quickstep merge
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh serieusdus straks heel België woest dat Roglic deze keer Evenepoel niet genoeg heeft geholpen?
Op zichzelf vind ik dit mooiere beelden, maar die foto mag er ook zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit technisch echt een mooie foto, de aanleiding heb ik echt geen woorden voor:
[ afbeelding ]
Ja, ik zat in het verkeerde topic.quote:Op zondag 24 september 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was jij dat niet, die vorige week vroeg om geen spoilers omdat je nog terug moest kijken?
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samen
Oh godquote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn met wat camera´s erop. Patrick is de vader van.
Ja, dat heeft wel een geschiedenis. Er was een Sloveense troll die iets soortgelijks had gezegd over Evenepoel, en vader Evenepoel dacht dat hij op die troll reageerde. Ook niet handig, maar niet zo op de persoon Roglic gericht als het nu lijkt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn met wat camera´s erop. Patrick is de vader van.
Welkom terug in ESF. Bij ons zit je altijd goedquote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zat in het verkeerde topic.
* begroet molloot enthousiast de SC inquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 kijkt nog even voorzichtig om het hoekje van de SC
quote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* begroet molloot enthousiast de SC in
Fijn om je weer terug te zienquote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik loop heel erg achter en heb geen idee of iedereen nog oké is hier in de SCHopelijk gaat alles goed met jullie!
We will survivequote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik loop heel erg achter en heb geen idee of iedereen nog oké is hier in de SCHopelijk gaat alles goed met jullie!
Af en toe eens even kijken als ik wat tijd hebquote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om je weer terug te zien
Heleu!quote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 kijkt nog even voorzichtig om het hoekje van de SC
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ajax. Beleidsmatig is je grootste probleem ook nog eens lang niet opgelost, lekker man
Het kan ook nooit een keer rustig hierquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens zag ik laster over mij langskomen hier!!!!!!
Je hebt gisteren de ultra mega verjaardag afterparty gemist. Geeft niet, zaterdag gaan we weer verderquote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Oh nee, was jij jarig?quote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt gisteren de ultra mega verjaardag afterparty gemist. Geeft niet, zaterdag gaan we weer verder
Elke keer als je dacht dat het niet gekker kon kwam er weer watquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.
Ik heb het allemaal niet heel erg op de voeten gevolgd, maar genoeg meegekregen om te begrijpen dat z'n positie onhoudbaar is geworden.quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.
Heracles heeft 2 punten meer dan Ajax en meteen praatjesquote:Op zondag 24 september 2023 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet heel erg op de voeten gevolgd, maar genoeg meegekregen om te begrijpen dat z'n positie onhoudbaar is geworden.
Maar er gaat wel een boel mis als je posities een jaar lang niet in kan vullen en vervolgens iemand aanstelt die je er vier (!) maanden weer uit moet gooien
Dus ik heb een goed voorstel: doek op die club, doe uit dat licht!
Oeh in dat geval aan hen gefeliciteerdquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Billie en ESFGamer. Misschien dat er nog taart over is.
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoorquote:Op zondag 24 september 2023 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heracles heeft 2 punten meer dan Ajax en meteen praatjes
Edgyquote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoor
Ik heb vanavond het laatste stukje taart opgegeten :xquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Billie en ESFGamer. Misschien dat er nog taart over is.
Dan was gisteren jouw avond geweestquote:Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga kijken of ik snel weer een keer aan kan sluiten op de zaterdagavond.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hele ESF-uitzending vaak een lange zit vind op zo'n avond. En gewoon alleen een watchparty met wat leuke zelfgekozen inzendingen ook heel leuk zou zijn vind ik
Als ik het goed uitreken hebben we over een paar weken 1991. Dat wordt een feest!quote:Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga kijken of ik snel weer een keer aan kan sluiten op de zaterdagavond.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hele ESF-uitzending vaak een lange zit vind op zo'n avond. En gewoon alleen een watchparty met wat leuke zelfgekozen inzendingen ook heel leuk zou zijn vind ik
Alloraquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik het goed uitreken hebben we over een paar weken 1991. Dat wordt een feest!
Gewoon wat vaker langskomen, vinden wij ook gezelligquote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja zijn we nu lekker op tijd mee
Is wel een shit show aan het wordenquote:According to one Jumbo-Visma rider, who wished to remain anonymous, the news of a possible merger between both teams was a complete shock. Apparently none of the riders on the Dutch team were aware of the news, and only found out via social media.
“I heard the news for the first time ten minutes ago when a teammate asked me about it. It’s a big surprise for me. In the team we’ve not spoken about it and it’s a big surprise,” the rider told GCN on Sunday evening.
The rider questioned the logistics and the timing of the potential merger.
“Thinking logically, we don’t have any spots at Jumbo for next year. How can you put 15 riders together with Quick-Step? If it was with Ineos then I would think that it was possible by the numbers but with us, looking at the numbers it’s just not possible. But you never know. That’s just my opinion. I also don’t know why the two best teams should merge. What’s the reason?”
The rider also raised a question over the differing philosophies and cultures within both teams.
“Also the mentality in the two teams is different,” the rider said.
What I learned at Jumbo is really different to how they approach riders as people, and how Richard and Patrick look at riders is really different. I can’t say it's a zero percent chance but from my perspective it’s very low.”
Jaquote:
Goed cadeau aan jezelfquote:
Oohoo ooohoo!quote:Op maandag 25 september 2023 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Wir ziehen durch die Straßen und die Clubs dieser Stadt
Nicht mehr. Ferien ist zum ende. Wieder zum hause fahrenquote:Op maandag 25 september 2023 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Wir ziehen durch die Straßen und die Clubs dieser Stadt
Schade Usagi, alles ist vorbeiquote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nicht mehr. Ferien ist zum ende. Wieder zum hause fahren
Gewone wekker vergeten uit te zetten en Sytse heb ik als wekker, want die wil eten hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg op in de vakantie?
Ik ook nietquote:Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Zooooo niet klaar voor een nieuwe werkweek
Lekker vooruitzicht! Gaan jullie nog weg?quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nog een weekje werken en dan vakantie
Ah fijn, dat scheelt weer!quote:Op maandag 25 september 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met collega het al over de voetbal gehad, dus dat hoeft niet meer.
Goed zo!quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb enorm gepiekt tijdens een overleg net. Ik was duidelijk, doortastend, heb de lijnen weer uitgezet. Hier moet ik weer even van bijkomen hoor
Nou nee, straks gaan mensen nog teveel van me verwachtenquote:Op maandag 25 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Meervoudig pieken schijnt ook te kunnen dus gewoon meteen een nieuwe meeting in duiken!
Dat zou wel een gekke kerstboom wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Meervoudig pieken schijnt ook te kunnen dus gewoon meteen een nieuwe meeting in duiken!
Hebben de aanwezige mannen je wel gewoon netjes genegeerd om later dezelfde lijnen uit te zetten?quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb enorm gepiekt tijdens een overleg net. Ik was duidelijk, doortastend, heb de lijnen weer uitgezet. Hier moet ik weer even van bijkomen hoor
quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nog een weekje werken en dan vakantie
Er was één man bij aanwezig, ik heb hem ooit verslagen bij een potje tafelvoetbal, dus hij accepteert mijn natuurlijk overwicht zonder morren!quote:Op maandag 25 september 2023 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben de aanwezige mannen je wel gewoon netjes genegeerd om later dezelfde lijnen uit te zetten?
quote:Op maandag 25 september 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn werk is het soms rennen of stilstaan. Helaas is het nu zo stilstaan dat ik theoretisch gezien prima nog een week vakantie had kunnen hebben.
Maar er bestaat ook een grote kans dat ik over een paar weken ga klagen over hoe druk het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vervelend is dat he. Voor mij geldt dat ik genoeg werk heb liggen, ik kan me tot het einde van het jaar wel vermaken, maar er is niets met een echte deadline. Maar voor hetzelfde geld krijg ik volgende week een opdracht die met stoom en kokend water afgerond moet worden. Daar had ik in het begin van dit jaar ontzettend veel last van.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Weten we wel zeker dat dit een man is?quote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was één man bij aanwezig, ik heb hem ooit verslagen bij een potje tafelvoetbal, dus hij accepteert mijn natuurlijk overwicht zonder morren!
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef H_T het volgende:
Ik zou best nog een van mijn zelfgebakken havermoutkoeken lusten, maar ik heb er al drie op vandaag
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieën, goed bezig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb van die minder calorieën koekjes gekocht, maar ik neem er dan meteen 5 tegelijk![]()
quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb van die minder calorieën koekjes gekocht, maar ik neem er dan meteen 5 tegelijk![]()
Dat is de juiste mentaliteit inderdaad. Ik heb hier nog 1296 pakken toiletpapier staan, waar ik gewoon 450 euro aan verdiend heb. Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieën, goed bezig.
Ik neem er meteen nog 5!quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieën, goed bezig.
Dit jaquote:
Hij heeft tegenwoordig een foodtruckquote:
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.quote:
Lekker uit je keel zingen met je kiezen op elkaarquote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.
Huismoederrock?quote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.
Lost in de Lidl, dus jaquote:
So glaaaaadquote:
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.quote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kanee? Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb toch liever nog een 'e' extra in de bandnaam zitten
Heeft nog mooier muziek. Ondergewaardeerd bandjequote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb toch liever nog een 'e' extra in de bandnaam zitten
Alleen op de comeback van @Redefine moeten we helaas nog blijven wachten.quote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Acda en de Munnick, Kane. Ze komen allemaal terug.
Komen volgend jaar naar de AFAS, he? Om het twintigste verjaardagsfeestje van hun debuutalbum te vierenquote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft nog mooier muziek. Ondergewaardeerd bandje
Ik vind/vond Kane echt ver-schrik-ke-lijk. Kensington vond ik nog wel om aan te horen. Dnd Wsthff die zn kakn niet vn elkaar haalt als hij zingt. Een slechte Pearl Jam-imitatie.quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.
Het kwam toevallig net langs op mijn tijdlijn, echt waar!quote:Op maandag 25 september 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe jij toch weer Disney in het gesprek weet te krijgen.
Gelukkig is @Redefine weer weg uit Kosovo. Dus die comeback kunnen we binnenkort verwachten.quote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op de comeback van @:redefine moeten we helaas nog blijven wachten.
Ik mis 'm toch wel
Wacht watquote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Ach, Maarten van Rossum houdt er ook mee op.
Dinand heeft al het eea achter de kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.
Kane wordt de nieuwe jury in De Slimste Mens?quote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 september 2023 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wie er jarig waren/zijn maar mijn welgemeende felicitaties
quote:Op maandag 25 september 2023 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wacht watWaarom kwam dat nieuws dan niet gewoon tegelijkertijd met toen het vertrek van Philip Freriks aan werd gekondigd?
quote:Eerder deze maand speculeerde Van Rossem nog dat hij tot zijn honderdste de taak van eenmansjury zou willen blijven uitvoeren. Maar dit deed hij vooral om de mensen die een hekel aan hem hebben te sarren, erkent hij nu. "Ik vond al die speculaties over ons en het programma maar gezeur", vertelt Van Rossem.
https://www.nu.nl/enterta(...)de-slimste-mens.html
Als je duizend Disney-accounts volgt zou dat toevallig kunnen gebeuren ja.quote:Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het kwam toevallig net langs op mijn tijdlijn, echt waar!
Maar ik zag het juist langskomen met een verwijzing naar de muziek. What are the chances?quote:Op maandag 25 september 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je duizend Disney-accounts volgt zou dat toevallig kunnen gebeuren ja.
Ik denk ongeveer even groot als dat je meteen raadt aan welke dwerg ik nu denkquote:Op maandag 25 september 2023 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ik zag het juist langskomen met een verwijzing naar de muziek. What are the chances?
Benieuwd wat ze gaan doen. Zou me niets verbazen als ze meer de Belgische kant op gaanquote:Op maandag 25 september
2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Het is Dopey. En als het Dopey niet is, is het toch Dopey. Het is altijd Dopey!quote:Op maandag 25 september 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even groot als dat je meteen raadt aan welke dwerg ik nu denk
Het was oprecht Dopeyquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is Dopey. En als het Dopey niet is, is het toch Dopey. Het is altijd Dopey!
Roel van Velzen was mijn backupquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had Wesley Sneijder gegokt.
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat mijn airfryer een patat bereid functie heeft
Klinkt als een vertaalfout.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.
Wat raar is, want in friet zit ten minste nog een rquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.
Het begint om half acht of zo, of acht uur?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop niet dat dat ‘wij’ met dubbele cijfers van de mat gespeeld worden, maar ik ben er wel bang voor
Wie is dat eigenlijk? /dtvquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
Ach, Omtzigt heeft Rosanne Hertzberger op zijn lijst staan.
Columniste Yesim ging ook lekker bij D66, dus dit gaat vast primaquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? /dtv
Google zegt een NRC-columniste, maar die sla ik niet dagelijks open, zeg maar.
8 uurquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het begint om half acht of zo, of acht uur?
Ik ga iig het begin dan niet zien, dus er zou wel eens flink gescoord kunnen worden dan, geen garantie voor wie.
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclipquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo iemand heeft al een trauma voor ze begonnen isquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclip
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclip
Dit is niet echt Bobs beste werk he?quote:
Mijn voorkeursstem gaat uiteraard naar Aant Jelle.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Fred_B het volgende:
Bij Pietertje zie ik trouwens een Aant-Jelle, een Folkert, een Tjebbe en een Wytske bij de bovenste 15. Het Noorden wordt helemaal gek neem ik aan.
Wat voor ras?quote:
Ik zou wat twitter pareltjes van haar zoeken, maar ze heeft slim geneog al haar twitterprofiel verwijderd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Ik kijk niet, ik zal ook niet gaan kijkenquote:
Waarom konden ze niet tegen België zo ballenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Zou toch wat zijn als je dan straks wel van Engeland wint
Ja daar hadden ze nog uren door kunnen gaan en dan hadden ze nog niet gescoordquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom konden ze niet tegen België zo ballen
Dat klinkt als een mooie aanwinstquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou wat twitter pareltjes van haar zoeken, maar ze heeft slim geneog al haar twitterprofiel verwijderd.![]()
Laat ik het zo beschrijven, als ik moest gokken op de eerste die zich woest afsplitst dan is zij het.beetje idioot, beetje wappie, beetje woest op iedereen die het niet met haar eens is.
Ja, en jij mag niet meer de keuken in nu, want anders gaat dat niet goed.quote:
Ik noem haar niet voor niks nog steeds 'de overloopster'.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ben nog steeds een beetje kwoad dat Sarina weg is gegaan![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noem haar niet voor niks nog steeds 'de overloopster'.
Geen zorgen, ik zit nog wel achter mijn bureau, maar mijn gedachten liggen al in bed en daar gaat de rest straks achteraan. Geen reden om nog naar de keuken te gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en jij mag niet meer de keuken in nu, want anders gaat dat niet goed.
Heel mooi. Dat voorbeeld ga ik straks ook volgen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zit nog wel achter mijn bureau, maar mijn gedachten liggen al in bed en daar gaat de rest straks achteraan. Geen reden om nog naar de keuken te gaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumeg wat een redding van van Domselaar
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.quote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.
En Epiales dan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.
Die zit gewoon hie...quote:
Pelova kon niet meer en Brugts, tja, die schoot alleen maar tegen de tegenstander aan.quote:
Is nog 0-0 dacht ik?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:50 schreef Em31 het volgende:
Als België nou nog even van Schotland verliest
Eigenlijk niet opgesteld moeten worden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:51 schreef sportfreak het volgende:
Gouden wissel
Al had Beerensteyn natuurlijk al veel eerder gewisseld moeten worden
quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schotland maakt nog gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |