Gelukkig is @Redefine weer weg uit Kosovo. Dus die comeback kunnen we binnenkort verwachten.quote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen op de comeback van @:redefine moeten we helaas nog blijven wachten.
Ik mis 'm toch wel
Wacht watquote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Ach, Maarten van Rossum houdt er ook mee op.
Dinand heeft al het eea achter de kiezen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.
Kane wordt de nieuwe jury in De Slimste Mens?quote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Dank jequote:Op maandag 25 september 2023 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wie er jarig waren/zijn maar mijn welgemeende felicitaties
quote:Op maandag 25 september 2023 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wacht watWaarom kwam dat nieuws dan niet gewoon tegelijkertijd met toen het vertrek van Philip Freriks aan werd gekondigd?
quote:Eerder deze maand speculeerde Van Rossem nog dat hij tot zijn honderdste de taak van eenmansjury zou willen blijven uitvoeren. Maar dit deed hij vooral om de mensen die een hekel aan hem hebben te sarren, erkent hij nu. "Ik vond al die speculaties over ons en het programma maar gezeur", vertelt Van Rossem.
https://www.nu.nl/enterta(...)de-slimste-mens.html
Als je duizend Disney-accounts volgt zou dat toevallig kunnen gebeuren ja.quote:Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het kwam toevallig net langs op mijn tijdlijn, echt waar!
Maar ik zag het juist langskomen met een verwijzing naar de muziek. What are the chances?quote:Op maandag 25 september 2023 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je duizend Disney-accounts volgt zou dat toevallig kunnen gebeuren ja.
Ik denk ongeveer even groot als dat je meteen raadt aan welke dwerg ik nu denkquote:Op maandag 25 september 2023 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ik zag het juist langskomen met een verwijzing naar de muziek. What are the chances?
Benieuwd wat ze gaan doen. Zou me niets verbazen als ze meer de Belgische kant op gaanquote:Op maandag 25 september
2023 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Het is Dopey. En als het Dopey niet is, is het toch Dopey. Het is altijd Dopey!quote:Op maandag 25 september 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even groot als dat je meteen raadt aan welke dwerg ik nu denk
Het was oprecht Dopeyquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is Dopey. En als het Dopey niet is, is het toch Dopey. Het is altijd Dopey!
Roel van Velzen was mijn backupquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had Wesley Sneijder gegokt.
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat mijn airfryer een patat bereid functie heeft
Klinkt als een vertaalfout.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.
Wat raar is, want in friet zit ten minste nog een rquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
En geen friet-functie zeker hè? Nee dat dacht ik al.
Het begint om half acht of zo, of acht uur?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop niet dat dat ‘wij’ met dubbele cijfers van de mat gespeeld worden, maar ik ben er wel bang voor
Wie is dat eigenlijk? /dtvquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
Ach, Omtzigt heeft Rosanne Hertzberger op zijn lijst staan.
Columniste Yesim ging ook lekker bij D66, dus dit gaat vast primaquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? /dtv
Google zegt een NRC-columniste, maar die sla ik niet dagelijks open, zeg maar.
8 uurquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het begint om half acht of zo, of acht uur?
Ik ga iig het begin dan niet zien, dus er zou wel eens flink gescoord kunnen worden dan, geen garantie voor wie.
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclipquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo iemand heeft al een trauma voor ze begonnen isquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclip
quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
De nummer 2 van Groenlinks/PvdA wordt nu toegezongen in haar eigen videoclip
Dit is niet echt Bobs beste werk he?quote:
Mijn voorkeursstem gaat uiteraard naar Aant Jelle.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:08 schreef Fred_B het volgende:
Bij Pietertje zie ik trouwens een Aant-Jelle, een Folkert, een Tjebbe en een Wytske bij de bovenste 15. Het Noorden wordt helemaal gek neem ik aan.
Ik zou wat twitter pareltjes van haar zoeken, maar ze heeft slim geneog al haar twitterprofiel verwijderd.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |