Ik neem er meteen nog 5!quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieėn, goed bezig.
Dit jaquote:
Hij heeft tegenwoordig een foodtruckquote:
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.quote:
Lekker uit je keel zingen met je kiezen op elkaarquote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.
Huismoederrock?quote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze stappen in het gat dat Kensington heeft achtergelaten die in het gat waren gestapt dat Kane had achtergelaten.
So glaaaaadquote:
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.quote:Op maandag 25 september 2023 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kanee? Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb toch liever nog een 'e' extra in de bandnaam zitten
Heeft nog mooier muziek. Ondergewaardeerd bandjequote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb toch liever nog een 'e' extra in de bandnaam zitten
Alleen op de comeback van @Redefine moeten we helaas nog blijven wachten.quote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Acda en de Munnick, Kane. Ze komen allemaal terug.
Komen volgend jaar naar de AFAS, he? Om het twintigste verjaardagsfeestje van hun debuutalbum te vierenquote:Op maandag 25 september 2023 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft nog mooier muziek. Ondergewaardeerd bandje
Ik vind/vond Kane echt ver-schrik-ke-lijk. Kensington vond ik nog wel om aan te horen. Dnd Wsthff die zn kakn niet vn elkaar haalt als hij zingt. Een slechte Pearl Jam-imitatie.quote:Op maandag 25 september 2023 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan Kane beter hebben dan Kensington.
Het kwam toevallig net langs op mijn tijdlijn, echt waar!quote:Op maandag 25 september 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe jij toch weer Disney in het gesprek weet te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |