Oohoo ooohoo!quote:Op maandag 25 september 2023 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Wir ziehen durch die Straßen und die Clubs dieser Stadt
Nicht mehr. Ferien ist zum ende. Wieder zum hause fahrenquote:Op maandag 25 september 2023 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Wir ziehen durch die Straßen und die Clubs dieser Stadt
Schade Usagi, alles ist vorbeiquote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nicht mehr. Ferien ist zum ende. Wieder zum hause fahren
Gewone wekker vergeten uit te zetten en Sytse heb ik als wekker, want die wil eten hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg op in de vakantie?
Ik ook nietquote:Op maandag 25 september 2023 08:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Zooooo niet klaar voor een nieuwe werkweek
Lekker vooruitzicht! Gaan jullie nog weg?quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nog een weekje werken en dan vakantie
Ah fijn, dat scheelt weer!quote:Op maandag 25 september 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met collega het al over de voetbal gehad, dus dat hoeft niet meer.
Goed zo!quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb enorm gepiekt tijdens een overleg net. Ik was duidelijk, doortastend, heb de lijnen weer uitgezet. Hier moet ik weer even van bijkomen hoor
Nou nee, straks gaan mensen nog teveel van me verwachtenquote:Op maandag 25 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Meervoudig pieken schijnt ook te kunnen dus gewoon meteen een nieuwe meeting in duiken!
Dat zou wel een gekke kerstboom wordenquote:Op maandag 25 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Meervoudig pieken schijnt ook te kunnen dus gewoon meteen een nieuwe meeting in duiken!
Hebben de aanwezige mannen je wel gewoon netjes genegeerd om later dezelfde lijnen uit te zetten?quote:Op maandag 25 september 2023 10:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb enorm gepiekt tijdens een overleg net. Ik was duidelijk, doortastend, heb de lijnen weer uitgezet. Hier moet ik weer even van bijkomen hoor
quote:Op maandag 25 september 2023 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nog een weekje werken en dan vakantie
Er was één man bij aanwezig, ik heb hem ooit verslagen bij een potje tafelvoetbal, dus hij accepteert mijn natuurlijk overwicht zonder morren!quote:Op maandag 25 september 2023 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben de aanwezige mannen je wel gewoon netjes genegeerd om later dezelfde lijnen uit te zetten?
quote:Op maandag 25 september 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn werk is het soms rennen of stilstaan. Helaas is het nu zo stilstaan dat ik theoretisch gezien prima nog een week vakantie had kunnen hebben.
Maar er bestaat ook een grote kans dat ik over een paar weken ga klagen over hoe druk het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vervelend is dat he. Voor mij geldt dat ik genoeg werk heb liggen, ik kan me tot het einde van het jaar wel vermaken, maar er is niets met een echte deadline. Maar voor hetzelfde geld krijg ik volgende week een opdracht die met stoom en kokend water afgerond moet worden. Daar had ik in het begin van dit jaar ontzettend veel last van.
Weten we wel zeker dat dit een man is?quote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er was één man bij aanwezig, ik heb hem ooit verslagen bij een potje tafelvoetbal, dus hij accepteert mijn natuurlijk overwicht zonder morren!
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 september 2023 19:53 schreef H_T het volgende:
Ik zou best nog een van mijn zelfgebakken havermoutkoeken lusten, maar ik heb er al drie op vandaag
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieën, goed bezig.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb van die minder calorieën koekjes gekocht, maar ik neem er dan meteen 5 tegelijk![]()
quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb van die minder calorieën koekjes gekocht, maar ik neem er dan meteen 5 tegelijk![]()
Dat is de juiste mentaliteit inderdaad. Ik heb hier nog 1296 pakken toiletpapier staan, waar ik gewoon 450 euro aan verdiend heb. Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 25 september 2023 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus dan heb je meteen vijf keer minder calorieën, goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |