Waarom konden ze niet tegen België zo ballenquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
Zou toch wat zijn als je dan straks wel van Engeland wint
Ja daar hadden ze nog uren door kunnen gaan en dan hadden ze nog niet gescoordquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waarom konden ze niet tegen België zo ballen
Dat klinkt als een mooie aanwinstquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou wat twitter pareltjes van haar zoeken, maar ze heeft slim geneog al haar twitterprofiel verwijderd.![]()
Laat ik het zo beschrijven, als ik moest gokken op de eerste die zich woest afsplitst dan is zij het.beetje idioot, beetje wappie, beetje woest op iedereen die het niet met haar eens is.
Ja, en jij mag niet meer de keuken in nu, want anders gaat dat niet goed.quote:
Ik noem haar niet voor niks nog steeds 'de overloopster'.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ben nog steeds een beetje kwoad dat Sarina weg is gegaan![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik noem haar niet voor niks nog steeds 'de overloopster'.
Geen zorgen, ik zit nog wel achter mijn bureau, maar mijn gedachten liggen al in bed en daar gaat de rest straks achteraan. Geen reden om nog naar de keuken te gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en jij mag niet meer de keuken in nu, want anders gaat dat niet goed.
Heel mooi. Dat voorbeeld ga ik straks ook volgen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zit nog wel achter mijn bureau, maar mijn gedachten liggen al in bed en daar gaat de rest straks achteraan. Geen reden om nog naar de keuken te gaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumeg wat een redding van van Domselaar
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.quote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.
En Epiales dan?quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik zit gewoon hier.
Die zit gewoon hie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |