Klinkt als een heerlijke dagquote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat vanaond home made pizza in de oven.
Verder doe ik helemaal niets vandaag, gewoon lekker op de bank liggen en lezen, tv kijken en computeren![]()
Dochter is ook doodmoe, ze heeft een enorm drukke week gehad en ligt óók op de bank te niksen
Verslagen door een ploeggenootquote:
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordtquote:
Bij hem thuis, althans, dat hoop ik dan maar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordt
Wout Poulidor, per ongeluk omgeruild tijdens de geboortequote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Als partijleider toch? Van wat ik begreep blijft ze wel lijsttrekker (ze legt alleen de taken neer die horen bij lijsttrekker zijn, zoals campagne voeren)quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Hahaha wowquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Heerlijk passief agressieve kop!quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Huh serieusquote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
Meteen wieler meltdown online over de mogelijke Jumbo Quickstep merge
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh serieusdus straks heel België woest dat Roglic deze keer Evenepoel niet genoeg heeft geholpen?
Op zichzelf vind ik dit mooiere beelden, maar die foto mag er ook zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit technisch echt een mooie foto, de aanleiding heb ik echt geen woorden voor:
[ afbeelding ]
Ja, ik zat in het verkeerde topic.quote:Op zondag 24 september 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was jij dat niet, die vorige week vroeg om geen spoilers omdat je nog terug moest kijken?
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |