Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die hier geboren is, maar wiens ouders daarvandaan kwamen, en die behoorlijk richting het religieuze geduikeld is na zijn schooltijd. Het zou mooi zijn als dat deze jongen was. Hoe oud schat je deze ongeveer?
Oh nee, dan was het niet dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nee, dan was het niet dezelfde.
Ergens toch jammer, had wel een heel mooi toevalsplaatje gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'
Het is dat je al weet hoe @Hamlapjes eruit ziet hè.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Sta ik vanavond in een supermarkt om mijn ontbijt voor morgen te kopen. Wordt ik aangesproken door een jongen die het evangelie aan het verkondigen was. En dat was een Nederlandse jongen, in Skopje. Dat valt nogal in de categorie wat verwacht je niet tegen te komen hier
Ja daarom ook de Kameleon referentie. Dan weet iedereen hoe @Hamlapjes eruitzietquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat je al weet hoe @:hamlapjes eruit ziet hè.
Nee. Dit ken echt nietquote:
Wat doettie ook allemaal in die pitbox Em?quote:
Hawaïquote:
Ik stond net klem bij de sportschool omdat het EK wielrennen even langs moest zoemen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:14 schreef zorro28 het volgende:
Er kwam net een stel wielrenners voor mijn huis langs. Geloof dat ze bezig zijn met een EK ofzo
Klinkt als een heerlijke dagquote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat vanaond home made pizza in de oven.
Verder doe ik helemaal niets vandaag, gewoon lekker op de bank liggen en lezen, tv kijken en computeren![]()
Dochter is ook doodmoe, ze heeft een enorm drukke week gehad en ligt óók op de bank te niksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |