Op zichzelf vind ik dit mooiere beelden, maar die foto mag er ook zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit technisch echt een mooie foto, de aanleiding heb ik echt geen woorden voor:
[ afbeelding ]
Ja, ik zat in het verkeerde topic.quote:Op zondag 24 september 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was jij dat niet, die vorige week vroeg om geen spoilers omdat je nog terug moest kijken?
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samenquote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.
quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik het wel zien, ze allemaal samen
Oh godquote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn met wat camera´s erop. Patrick is de vader van.
Ja, dat heeft wel een geschiedenis. Er was een Sloveense troll die iets soortgelijks had gezegd over Evenepoel, en vader Evenepoel dacht dat hij op die troll reageerde. Ook niet handig, maar niet zo op de persoon Roglic gericht als het nu lijkt.quote:Op zondag 24 september 2023 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn met wat camera´s erop. Patrick is de vader van.
Welkom terug in ESF. Bij ons zit je altijd goedquote:Op zondag 24 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zat in het verkeerde topic.
* begroet molloot enthousiast de SC inquote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 kijkt nog even voorzichtig om het hoekje van de SC
quote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* begroet molloot enthousiast de SC in
Fijn om je weer terug te zienquote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik loop heel erg achter en heb geen idee of iedereen nog oké is hier in de SCHopelijk gaat alles goed met jullie!
We will survivequote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik loop heel erg achter en heb geen idee of iedereen nog oké is hier in de SCHopelijk gaat alles goed met jullie!
Af en toe eens even kijken als ik wat tijd hebquote:Op zondag 24 september 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om je weer terug te zien
Heleu!quote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef molloot200 het volgende:
* molloot200 kijkt nog even voorzichtig om het hoekje van de SC
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ajax. Beleidsmatig is je grootste probleem ook nog eens lang niet opgelost, lekker man
Het kan ook nooit een keer rustig hierquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens zag ik laster over mij langskomen hier!!!!!!
Je hebt gisteren de ultra mega verjaardag afterparty gemist. Geeft niet, zaterdag gaan we weer verderquote:Op zondag 24 september 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Oh nee, was jij jarig?quote:Op zondag 24 september 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt gisteren de ultra mega verjaardag afterparty gemist. Geeft niet, zaterdag gaan we weer verder
Elke keer als je dacht dat het niet gekker kon kwam er weer watquote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.
Ik heb het allemaal niet heel erg op de voeten gevolgd, maar genoeg meegekregen om te begrijpen dat z'n positie onhoudbaar is geworden.quote:Op zondag 24 september 2023 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Deze man begon steeds vreemdere dingen te doen.
Heracles heeft 2 punten meer dan Ajax en meteen praatjesquote:Op zondag 24 september 2023 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet heel erg op de voeten gevolgd, maar genoeg meegekregen om te begrijpen dat z'n positie onhoudbaar is geworden.
Maar er gaat wel een boel mis als je posities een jaar lang niet in kan vullen en vervolgens iemand aanstelt die je er vier (!) maanden weer uit moet gooien
Dus ik heb een goed voorstel: doek op die club, doe uit dat licht!
Oeh in dat geval aan hen gefeliciteerdquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Billie en ESFGamer. Misschien dat er nog taart over is.
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoorquote:Op zondag 24 september 2023 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heracles heeft 2 punten meer dan Ajax en meteen praatjes
Edgyquote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 22:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zegt juist alles, Heracles staat boven je, was de enige wedstrijd die Ajax nota bene wist te winnen in de competitie! Dan ben je echt een 'top'clubje van niks, hoor
Ik heb vanavond het laatste stukje taart opgegeten :xquote:Op zondag 24 september 2023 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Billie en ESFGamer. Misschien dat er nog taart over is.
Dan was gisteren jouw avond geweestquote:Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga kijken of ik snel weer een keer aan kan sluiten op de zaterdagavond.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hele ESF-uitzending vaak een lange zit vind op zo'n avond. En gewoon alleen een watchparty met wat leuke zelfgekozen inzendingen ook heel leuk zou zijn vind ik
Als ik het goed uitreken hebben we over een paar weken 1991. Dat wordt een feest!quote:Op zondag 24 september 2023 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga kijken of ik snel weer een keer aan kan sluiten op de zaterdagavond.
Al moet ik wel zeggen dat ik een hele ESF-uitzending vaak een lange zit vind op zo'n avond. En gewoon alleen een watchparty met wat leuke zelfgekozen inzendingen ook heel leuk zou zijn vind ik
Alloraquote:Op zondag 24 september 2023 22:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik het goed uitreken hebben we over een paar weken 1991. Dat wordt een feest!
Gewoon wat vaker langskomen, vinden wij ook gezelligquote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja zijn we nu lekker op tijd mee
Is wel een shit show aan het wordenquote:According to one Jumbo-Visma rider, who wished to remain anonymous, the news of a possible merger between both teams was a complete shock. Apparently none of the riders on the Dutch team were aware of the news, and only found out via social media.
“I heard the news for the first time ten minutes ago when a teammate asked me about it. It’s a big surprise for me. In the team we’ve not spoken about it and it’s a big surprise,” the rider told GCN on Sunday evening.
The rider questioned the logistics and the timing of the potential merger.
“Thinking logically, we don’t have any spots at Jumbo for next year. How can you put 15 riders together with Quick-Step? If it was with Ineos then I would think that it was possible by the numbers but with us, looking at the numbers it’s just not possible. But you never know. That’s just my opinion. I also don’t know why the two best teams should merge. What’s the reason?”
The rider also raised a question over the differing philosophies and cultures within both teams.
“Also the mentality in the two teams is different,” the rider said.
What I learned at Jumbo is really different to how they approach riders as people, and how Richard and Patrick look at riders is really different. I can’t say it's a zero percent chance but from my perspective it’s very low.”
Goed cadeau aan jezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |