Dan zoek ik er ook nog een paar bij!quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ipv 1971 dit jaar, dan doen we ESF afterparty
Kom je om 22:00 uur naar de Afterparty topicquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer post door het slotje heen.
Omdat je jarig bent, mag het voor deze keer.
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je om 22:00 naar de Afterparty topic
Gewoon met brakke hoofd de race kijken morgenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.
Welkom achter het slotje! Mooie functie is dat he?quote:
Ja, dat wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon met brakke hoofd de race kijken morgen
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Welkom achter het slotje! Mooie functie is dat he?
Ken netquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt 'm niet.
Dan ga je in bed feestenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar bed. Morgen weer vroeg eruit.
Komt zeker dat er soms heet aan toe gaat in het F1 livetopicquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat?dan doet ie zijn mobieltje in bed aan en luistert hij daar mee naar het retrotopic.
Ik bedoelde er niets raars mee <_< Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij isquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt zeker dat er soms heet aan toe gaat in het F1 livetopic
Zeker, dus @Luctor.et.Emergo je moet erbij zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niets raars mee <_< Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij is
Heb je het hier nog steeds over dat feestje in bed?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
Het feestje is alleen leuker als Luctor er ook bij is
Party everywhere, even in the bedquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het hier nog steeds over dat feestje in bed?
Ook als je wakker bentquote:
Je kan prima dromen als je wakker bent.quote:
Manga, Fyr Og Flamme, Zdob si Zdubquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil Serhat, Finland dit jaar, Verka, WRS, Party is over, Imaani, Golden Boy
Dagdromenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan prima dromen als je wakker bent.
Ik doe bijna niet anders.
deze ook: Nika Kocharov and Young Georgian Lolitaz - Midnight Goldquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Manga, Fyr Og Flamme, Zdob si Zdub
Alcohol is freequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
deze ook: Nika Kocharov and Young Georgian Lolitaz - Midnight Gold
Die verkleede duitsers uit de jaren 70quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik zoek nog wat oudere klassiekers op
Ooh ah just a little bit!quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verkleede duitsers uit de jaren 70
I see a star
Zeker! Ik trek mijn mooiste outfit aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
De Afterparty wordt 1 grote bende
Tilburg shout-out, nu al een topshow.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:31 schreef GeorgeM het volgende:
Duncan nu centraal in Beste Zangers. Ben benieuwd.
Dschinghis Khan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die verkleede duitsers uit de jaren 70
I see a star
Blijkbaar weten ze dat bij de programmamakers nog niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
Zou iemand er ooit achter komen dat Paul de Leeuw stiekem al een jaar of 30 hetzelfde programma maakt maar steeds onder een andere naam?
Heerlijke bezigheid.quote:
Ja, ik dacht 'Laat ik toch eens op al die cijfers in je sig klikken' en ik was het meteen eens met tenminste een deel van wat ik daar las. Vandaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
Dank @:Roger_Epiales voor je like op mijn post van 3.5 jaar geleden
Alle verstandige mensen zijn het daar mee eens, m'n bestequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht 'Laat ik toch eens op al die cijfers in je sig klikken' en ik was het meteen eens met tenminste een deel van wat ik daar las. Vandaar.
Ik kan me idd niet voorstellen dat er hier mensen in de SC het daarmee oneens zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle verstandige mensen zijn het daar mee eens, m'n beste
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Sta ik vanavond in een supermarkt om mijn ontbijt voor morgen te kopen. Wordt ik aangesproken door een jongen die het evangelie aan het verkondigen was. En dat was een Nederlandse jongen, in Skopje. Dat valt nogal in de categorie wat verwacht je niet tegen te komen hier
Ik ken wel een jongen die hier geboren is, maar wiens ouders daarvandaan kwamen, en die behoorlijk richting het religieuze geduikeld is na zijn schooltijd. Het zou mooi zijn als dat deze jongen was. Hoe oud schat je deze ongeveer?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Sta ik vanavond in een supermarkt om mijn ontbijt voor morgen te kopen. Wordt ik aangesproken door een jongen die het evangelie aan het verkondigen was. En dat was een Nederlandse jongen, in Skopje. Dat valt nogal in de categorie wat verwacht je niet tegen te komen hier
Dat wist hij niet. Dat kwam omdat ik dat zei, zie mijn reactie erna. Blijkbaar wordt hij dus nog niet zo goed ingefluisterd door God. Anders had die wel gezegd, 'je moeder is dementerend he''je vader is na een zwaar ziekbed overleden he''en ik hoor dat je diabetes hebt'quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar hoe weet ie dat je Nederlands bent.
Ja, ik las het net.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wist hij niet. Dat kwam omdat ik dat zei, zie mijn reactie erna. Blijkbaar wordt hij dus nog niet zo goed ingefluisterd door God. Anders had die wel gezegd, 'je moeder is dementerend he''je vader is na een zwaar ziekbed overleden he''en ik hoor dat je diabetes hebt'
Niets van dat alles. Kortom dit was een prutser![]()
Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die hier geboren is, maar wiens ouders daarvandaan kwamen, en die behoorlijk richting het religieuze geduikeld is na zijn schooltijd. Het zou mooi zijn als dat deze jongen was. Hoe oud schat je deze ongeveer?
Oh nee, dan was het niet dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Midden twintig. En qua uiterlijk zou die een volwassen versie van een van de Schippers van de Kameleon kunnen spelen.
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nee, dan was het niet dezelfde.
Ergens toch jammer, had wel een heel mooi toevalsplaatje gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders had ik morgen terug kunnen gaan en zeggen: 'jij kent iemand met een gespleten persoonlijkheid he? Een liefhebber van Neil DeGrasse Tyson he.'
Het is dat je al weet hoe @Hamlapjes eruit ziet hè.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:56 schreef Redefine het volgende:
Ja daarom ook de Kameleon referentie. Dan weet iedereen hoe @Hamlapjes eruitzietquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat je al weet hoe @:hamlapjes eruit ziet hè.
Nee. Dit ken echt nietquote:
Wat doettie ook allemaal in die pitbox Em?quote:
Hawaïquote:
Ik stond net klem bij de sportschool omdat het EK wielrennen even langs moest zoemen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:14 schreef zorro28 het volgende:
Er kwam net een stel wielrenners voor mijn huis langs. Geloof dat ze bezig zijn met een EK ofzo
Klinkt als een heerlijke dagquote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat vanaond home made pizza in de oven.
Verder doe ik helemaal niets vandaag, gewoon lekker op de bank liggen en lezen, tv kijken en computeren![]()
Dochter is ook doodmoe, ze heeft een enorm drukke week gehad en ligt óók op de bank te niksen
Verslagen door een ploeggenootquote:
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordtquote:
Bij hem thuis, althans, dat hoop ik dan maar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er plekken waar Hugo de Jonge opduikt waar het geen puinhoop wordt
Wout Poulidor, per ongeluk omgeruild tijdens de geboortequote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Als partijleider toch? Van wat ik begreep blijft ze wel lijsttrekker (ze legt alleen de taken neer die horen bij lijsttrekker zijn, zoals campagne voeren)quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef H_T het volgende:
Esther Ouwehand treedt 'tijdelijk' terug als lijsttrekker PvdD
Hahaha wowquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Heerlijk passief agressieve kop!quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leg maar bij de rest
Huh serieusquote:Op zondag 24 september 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
Meteen wieler meltdown online over de mogelijke Jumbo Quickstep merge
Waarschijnlijk plakt eerst Wout Remco achter het behang.quote:Op zondag 24 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh serieusdus straks heel België woest dat Roglic deze keer Evenepoel niet genoeg heeft geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |