Speciaal voor de jarigen hier.quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:52 schreef NailQueen het volgende:
Nog een kleine waarschuwing: Op 100%NL is het volgende week Suzan en Freek-week.
Een en al feestquote:
Lachen juist, ik zou ze ook vanachter m'n woonkamerraam keihard uitlachenquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:19 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting it's getting exciting
Behalve voor de buurtkinderen die nu aan het gillen zijn
Mooi dat je er dan deze dagen voor je vriendin hebt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:23 schreef Momo het volgende:
Beetje rare dagen gehad moeder van een van mijn beste vriendinnen overleden dus vooral daar geweest. Net de dienst gehad, was een mooie dienst.
Sterkte voor je vriendinquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:23 schreef Momo het volgende:
Beetje rare dagen gehad moeder van een van mijn beste vriendinnen overleden dus vooral daar geweest. Net de dienst gehad, was een mooie dienst.
Kinderen rennen voor de regen terwijl ik lekker thuis droog zit met een zak chipsquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Lachen juist, ik zou ze ook vanachter m'n woonkamerraam keihard uitlachen
Dat zijn de momenten waar je voor leeftquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kinderen rennen voor de regen terwijl ik lekker thuis droog zit met een zak chips
Een stuk appeltaart had ook niet misstaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten waar je voor leeft
Om naar die kinderen te gooien? Interessant idee, beetje extreem misschien, maar toch. Had ik niet direct achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Een stuk appeltaart had ook niet misstaan
Dan doe je er wel goed aan bevroren appeltaart te nemen, want met verse heb je te veel kans dat het tijdens de vlucht desintegreertquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om naar die kinderen te gooien? Interessant idee, beetje extreem misschien, maar toch. Had ik niet direct achter jou gezocht.
Thumbs of approval.
Crumbs of approval.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan doe je er wel goed aan bevroren appeltaart te nemen, want met verse heb je te veel kans dat het tijdens de vlucht desintegreert
Kijk, dat zijn nog eens waardevolle tips.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan doe je er wel goed aan bevroren appeltaart te nemen, want met verse heb je te veel kans dat het tijdens de vlucht desintegreert
Sterkte voor je vriendin.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:23 schreef Momo het volgende:
Ik eet NU een stukje appeltaartquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Een stuk appeltaart had ook niet misstaan
Thanks! Ik hoop dat ik vanavond alleen thuis ben. In dat geval ga ik de afterparty van het retro-topic hosten en een aantal mooie liedjes opzetten. Ik ben er al even niet geweest. Vind jij dat ok?quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:51 schreef NailQueen het volgende:
Oh zijn er jarigen vandaag? Gefeliciteerd Billie en ESFGamer!
Ik lees dat Sable er niet is. En 1971 wilde ik al overslaan. Maar ik ben altijd voor een random afterparty!quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik hoop dat ik vanavond alleen thuis ben. In dat geval ga ik de afterparty van het retro-topic hosten en een aantal mooie liedjes opzetten. Ik ben er al even niet geweest. Vind jij dat ok?
@:ESF1Gamer, doe je mee?
Random afterparty? Billie's beste songfestivalliedjes-partyquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees dat Sable er niet is. En 1971 wilde ik al overslaan. Maar ik ben altijd voor een random afterparty!
Ik wil Serhat, Finland dit jaar, Verka, WRS, Party is over, Imaani, Golden Boyquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik hoop dat ik vanavond alleen thuis ben. In dat geval ga ik de afterparty van het retro-topic hosten en een aantal mooie liedjes opzetten. Ik ben er al even niet geweest. Vind jij dat ok?
@:ESF1Gamer, doe je mee?
Ipv 1971 dit jaar, dan doen we ESF afterpartyquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees dat Sable er niet is. En 1971 wilde ik al overslaan. Maar ik ben altijd voor een random afterparty!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |