FTFYquote:
Inderdaad, zeg nee tegen de zon.quote:
Zonder zon, geen leven.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg nee tegen de zon.
Zonder regen (waarschijnlijk) ook niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder zon, geen leven.
quote:Blote voeten op het dashboard
Suzan & Freek op de Radio
(Suzan & Freek op de Radio)
En je vraagt waar ik naartoe wil rijden, hmm
Ik vind alles goed, let's go
Ik vind alles goed, let's go
Twee zeer slechte ideeėn in de eerste twee regels!quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:24 schreef Em31 het volgende:
Dat nieuwe nummer van Miss Montreal de hele week op radio 2, toch niet te doen
[..]![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Het refrein is "ik wil dood, ik heb peak Vinexwijk bereikt"?quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Haar oude nummers zijn nog wel aardig maar haar nederlandse muziek vind ik echt 10x niksquote:Op zaterdag 23 september 2023 12:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Zo ga je terugverlangen naar de teksten van blof.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2023 13:52 schreef NailQueen het volgende:
Nog een kleine waarschuwing: Op 100%NL is het volgende week Suzan en Freek-week.
Dit helpt niet echt bij mezelf wat beter voelenquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:52 schreef NailQueen het volgende:
Nog een kleine waarschuwing: Op 100%NL is het volgende week Suzan en Freek-week.
Je verlangt gewoon naar Engelbewaarderquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit helpt niet echt bij mezelf wat beter voelen
Hier nietquote:
Die is vanochtend al begonnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:01 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:billdauterive en @:ESF1Gamer !
Hoe laat begint het grote volksfeest?
Oké waarom is dan nog niemand in de SC dronken?quote:Op zaterdag 23 september 2023 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is vanochtend al begonnen
In het F1 subforum is iedereen slaapdronken gewordenquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké waarom is dan nog niemand in de SC dronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |