Ik kijk zelf ook nooit naar de Belgische competitie. Wel vorig jaar hem gezien tegen AZ. Engels voetbal kan ik ook niet meer zien omdat ik geen Viaplay heb. Maar rondom het Nederlands elftal toch genoeg gehoord. En tegen Ajax zal die mogelijk spelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.
Oh, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
Nog 24 posts. En er kan eindelijk weer iemand gebeld worden.
Jawel. Jij staat op het roosterquote:
Vooral doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.
Maar als ik de kans krijg om naar een concert te gaan van een artiest of groep die ik erg leuk vind wil ik daar gewoon heen. Omdat ik weet dat ik anders spijt krijg als ik het niet doe.
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*zet snel zijn telefoon uit.
Dan krijg je een existentiële crisisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
Oh, 10% van 0, is toch nul.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, 10% van 0, is toch nul.
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgt
Maar het is juist een afspraak die wij met jouw werkgever hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.
Nee! De garage is vlakbij mijn werkplek voor vandaag, dus ik heb het laatste stuk lopend afgelegd. Deze treinstoring is geheel buiten mijn medeweten of medewerking omquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
@:H_T betekent het feit dat je auto bij de garage is, dat jij met de trein reist vandaag?
Ik vraag dit namens dochter, die vanwege allerlei treinstoringen weer eens niet thuis kan komen
In de buurt van betongrijs zit je dan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de buurt van betongrijs zit je dan!
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je een existentiële crisis
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.
Nog niet uitgezet, want mijn collega moet mij nog contacten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef NailQueen het volgende:
Iemand zijn telefoon staat over 6 posts rood gloeiend.
Om zijn schoenen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |