Zeker als je kijkt naar wat er de afgelopen twintig jaar aan inwisselbare programma's hebben gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook wel een programma waar we over 20 jaar nog over praten. Dat geldt voor lang niet alle winnaars.
Wat voor pittige meningen hebben die peren over Femke Bol gegeven danquote:
Jij bent de vader?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat worden dan ouderavonden op Teams over een jaar of 6.
Hm. Ik wilde heel snel nee zeggen maar ik voel dat ik eerst rustig moet kijken of ik hier iets uit kan halen.quote:
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het bandje (oma spreekt) zegt ook dat ze 2 keer het menu laten horen, daarna wordt de verbinding verbroken
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik geen kinderen heb?
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’![]()
quote:
Haha was dit bij Pernille?quote:
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
Dat de ESA de maan wil betegelen vind ik trouwens interessanter nieuws dan iemand die ik niet persoonlijk ken die zwanger is.
Wellicht zou ik het zelfs nog interessanter vinden dan iemand die ik wél persoonlijk ken die zwanger is
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.
WATquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.
En dan straks in de file staan op de maanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar 1234 nog niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadMaar stom zeg
Dan zou ik inderdaad 1234 ofzo intoetsen, als je er daardoor doorheen komt
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kan een goeie aanraden: adoptiesEm31.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kannen goeie aanraden: adoptiesEm31.
Jij hebt sowieso een voorsprong omdat je vloeiend twee talen (of meer?) spreekt.
Maar geen partner is dan weer een minpunt. Of is er iemand?
Oooooooooohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)
Ik spreek trouwens ook Nederlands, maar ik snap dat dat soms niet zo lijkt
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ooooooooooh![]()
Nee, die van mij wil ik nooit meer kwijt
Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver doorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Sowieso, ik zou niet eens weten wat voor zieke gedachten je daar bij zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver door
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.quote:
Ik van Teenage Superstar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken Kim-Lian nog van de Kids top 20
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Wie is trouwens de grote kanshebber? Ik heb alle drie programma's nog nooit gezien.
Vorig jaar had Even tot Hier totaal geen concurrentie. John de bever probeerde het nog met zijn 'fans'. En het jachtseizoen was er ook bij
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.
Ik heb Oogappels gestemd. Fijne serie.
Haha dat zei ik hier ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik had niet verwacht het woord 'spiegelbukkake' te horen op de publieke omroep
En dit zei ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Karsu ESF wens artiest
Wel met goed nummer uiteraard
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Wou die in GTST eigenlijk ooit motor rijden?
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerijquote:
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Welke wijn heb je op?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Dat zal het zijn dan ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.
En er zijn mensen die zeggen dat hij humor heeft.
Ik ben broodnuchter!quote:
Wijntje?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan ja.
[..]
Ik ben broodnuchter!
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
Maar @:Guanabana hoe is het verder met jou? Naast je verrassende liefde voor Peter Pannekoek?
Oké zo lang mogelijk aanhouden dan, die up!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Hij was er dus inderdaad klaar voorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Tevens funfact:
[ afbeelding ]
Die schrijver van Oogappels hier links op de foto is de stem van Spongebob Squarepants.
Guaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Bah, beterschap! Ik hoor van heelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen. Mwoahahaha![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toequote:
Ik heb vorig jaar mijn portie pech gehad, dus nu geef ik aan het aan jou doorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik verkouden, iedereen verkouden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Lekker iedereen besmettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidsonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Huh ik dacht even dat deze post van @Guanabana was en ik was ZO in de warquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee maar even serieus, ik vind het hebben van kinderen echt iets bijzonders.
Het geeft je zelfinzicht, je leert jezelf kennen, moet consessies doen en jezelf op de tweede plaats zetten.
Ze zijn ook zo goed bezig, ben gewoon heel trots op ze en mezelf.
Daarbij is het ook heel gezellig, samen voetbal, het esf kijken, eten![]()
En toch heb ik mijn vrijheid + dat ze kunnen bijspringen met het hondje uitlaten en in het huishouden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik dacht even dat deze post van @:Guanabana was en ik was ZO in de war![]()
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidson
Hahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Nou ja. Iemand met BDE kan nu natuurlijk alsnog een BDE hebben gehad of krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Ticket voor Son Mieux in de pocket!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:47 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux komt volgend jaar in de buurt optreden. Ik wil daar graag heen maar ik zou dan alleen moeten. Dat heb ik wel vaker gedaan maar dat begint me toch een beetje tegen te staan.
Maar ik ga toch proberen een kaartje te kopen. Anders krijg ik daar misschien spijt van
Ook goed om weer eens een ouderwetse ambachtelijke multiquote te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.
[..]
Ik van Teenage Superstar.
[..]
[..]
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.
[..]
Haha dat zei ik hier ook.
[..]
En dit zei ik ook.
[..]
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.
[..]
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerij
Misschien niet de beste dag om mijn auto aan een APK te onderwerpen, maar dat bedacht ik pas nadat ik de afspraak had gemaaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Tof dat je gewoon gaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ticket voor Son Mieux in de pocket!
Minder vaak dan zou moeten/ik zou willen, maar nog wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guaan![]()
Fijn dat het momenteel up gaat!
Speel je nog piano?
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.
ach, iemand moet deze peiode van schaarste oVerbruggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.quote:
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.
Ik kijk zelf ook nooit naar de Belgische competitie. Wel vorig jaar hem gezien tegen AZ. Engels voetbal kan ik ook niet meer zien omdat ik geen Viaplay heb. Maar rondom het Nederlands elftal toch genoeg gehoord. En tegen Ajax zal die mogelijk spelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.
Oh, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
Nog 24 posts. En er kan eindelijk weer iemand gebeld worden.
Jawel. Jij staat op het roosterquote:
Vooral doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.
Maar als ik de kans krijg om naar een concert te gaan van een artiest of groep die ik erg leuk vind wil ik daar gewoon heen. Omdat ik weet dat ik anders spijt krijg als ik het niet doe.
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*zet snel zijn telefoon uit.
Dan krijg je een existentiële crisisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
Oh, 10% van 0, is toch nul.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. 10% houden we dan in van je salaris.
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, 10% van 0, is toch nul.
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je bij je werkgever wel betaald krijgt
Maar het is juist een afspraak die wij met jouw werkgever hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen ESF telefoontoeslag.
Nee! De garage is vlakbij mijn werkplek voor vandaag, dus ik heb het laatste stuk lopend afgelegd. Deze treinstoring is geheel buiten mijn medeweten of medewerking omquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
@:H_T betekent het feit dat je auto bij de garage is, dat jij met de trein reist vandaag?
Ik vraag dit namens dochter, die vanwege allerlei treinstoringen weer eens niet thuis kan komen
In de buurt van betongrijs zit je dan!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je nou niet nooit voetbal kijkt, maar het toch meer niet dan wel volgt, waar ongeveer zit je dan binnen het grijze gebied tussen die man wel of niet horen te kennen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de buurt van betongrijs zit je dan!
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je een existentiële crisis
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Deze twee antwoorden kloppen met elkaar, ik heb me nog nooit eerder betongrijs gevoeld en het bevalt me niks.
Nog niet uitgezet, want mijn collega moet mij nog contacten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef NailQueen het volgende:
Iemand zijn telefoon staat over 6 posts rood gloeiend.
Om zijn schoenen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Em31 het volgende:
Ik reed net op de snelweg langs een spandoek waarop stond
FRIESLAND DAGVAARDT HUGO DE JONGE
HET WEF
dat jullie het even weten
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:36 schreef H_T het volgende:
Garage belde, voor de verandering valt het relatief gezien mee allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |