Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver doorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Sowieso, ik zou niet eens weten wat voor zieke gedachten je daar bij zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar is toch dubieuzer als het over een mens gaat, of denk ik dan weer te ver door
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.quote:
Ik van Teenage Superstar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken Kim-Lian nog van de Kids top 20
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Wie is trouwens de grote kanshebber? Ik heb alle drie programma's nog nooit gezien.
Vorig jaar had Even tot Hier totaal geen concurrentie. John de bever probeerde het nog met zijn 'fans'. En het jachtseizoen was er ook bij
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.
Ik heb Oogappels gestemd. Fijne serie.
Haha dat zei ik hier ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik had niet verwacht het woord 'spiegelbukkake' te horen op de publieke omroep
En dit zei ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Karsu ESF wens artiest
Wel met goed nummer uiteraard
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Wou die in GTST eigenlijk ooit motor rijden?
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerijquote:
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Welke wijn heb je op?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Dat zal het zijn dan ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Humor schijnt heel aantrekkelijk te zijn.
En er zijn mensen die zeggen dat hij humor heeft.
Ik ben broodnuchter!quote:
Wijntje?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan ja.
[..]
Ik ben broodnuchter!
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef Strani het volgende:
Maar @:Guanabana hoe is het verder met jou? Naast je verrassende liefde voor Peter Pannekoek?
Oké zo lang mogelijk aanhouden dan, die up!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Hij was er dus inderdaad klaar voorquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Tevens funfact:
[ afbeelding ]
Die schrijver van Oogappels hier links op de foto is de stem van Spongebob Squarepants.
Guaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Joah, ups en downs, momenteel wel een beetje een up.
Bah, beterschap! Ik hoor van heelquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen. Mwoahahaha![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Aan de gember-kurkuma thee, want ik ben verkouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |