Met de gebakken peren!quote:
Zeker als je kijkt naar wat er de afgelopen twintig jaar aan inwisselbare programma's hebben gewonnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook wel een programma waar we over 20 jaar nog over praten. Dat geldt voor lang niet alle winnaars.
Wat voor pittige meningen hebben die peren over Femke Bol gegeven danquote:
Jij bent de vader?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat worden dan ouderavonden op Teams over een jaar of 6.
Hm. Ik wilde heel snel nee zeggen maar ik voel dat ik eerst rustig moet kijken of ik hier iets uit kan halen.quote:
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het bandje (oma spreekt) zegt ook dat ze 2 keer het menu laten horen, daarna wordt de verbinding verbroken
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik geen kinderen heb?
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten, had ik ook geen kinderen ‘genomen’![]()
quote:
Haha was dit bij Pernille?quote:
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:50 schreef Strani het volgende:
Dat de ESA de maan wil betegelen vind ik trouwens interessanter nieuws dan iemand die ik niet persoonlijk ken die zwanger is.
Wellicht zou ik het zelfs nog interessanter vinden dan iemand die ik wél persoonlijk ken die zwanger is
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het pas echt interessant als jij zwanger blijkt te zijn.
WATquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat ik me laat betegelen voor betere toegang.
En dan straks in de file staan op de maanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)vlak-te-smelten.html
Ik heb er al een aantal geprobeerd, maar 1234 nog niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja IVR betekent gewoon bandje / keuzemenu inderdaadMaar stom zeg
Dan zou ik inderdaad 1234 ofzo intoetsen, als je er daardoor doorheen komt
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kan een goeie aanraden: adoptiesEm31.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik! Is adoptie nog mogelijk denk je?
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij het adoptiebureau zijn. Ik kannen goeie aanraden: adoptiesEm31.
Jij hebt sowieso een voorsprong omdat je vloeiend twee talen (of meer?) spreekt.
Maar geen partner is dan weer een minpunt. Of is er iemand?
Oooooooooohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee de jouwe ter adoptie aanbieden! (Niet aan mij.)
Ik spreek trouwens ook Nederlands, maar ik snap dat dat soms niet zo lijkt
Zou ik ook zeggen. Je weet nooit of zij ook op FOK! zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ooooooooooh![]()
Nee, die van mij wil ik nooit meer kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |