Deze opmerking past wel bij een bepaald gifje dat je vaak hebt gepost.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
Ik zou m'n mond nooit meer dichtdoen als ik zo kon uithalen
Die haalde het bij lange na niet bij de 'We zijn niet in Kiev vriend'quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Deze opening van WIDM was toch niet zo memorabel?
Ohjaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze opmerking past wel bij een bepaald gifje dat je vaak hebt gepost.
Femke kreeg vanmorgen het resultaat van haar dopingtest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen negatieve posts hier over Femke Bol
Ik heb er zelfs nooit commentaar op gehoord volgens mij. Dus ik ben in elk geval volledig neutraalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef sportfreak het volgende:
Nooit gezien maar wat ik ervan gehoord heb wel een terechte winnaar denk ik
Verder alleen maarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen negatieve posts hier over Femke Bol
Kreeg ze die van ook via de post?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Femke kreeg vanmorgen het resultaat van haar dopingtest.
Te laat. Je hebt nu al een aantekening in het grote @Em31 boek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verder alleen maar-tjes voor Femke!
Zou ik persoonlijk niet zo snel als avondeten kiezen, maar goed.quote:
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
39% van de stemmen. Dat zou wel dichtbij elkaar liggen dan.
Ja en dit wil je niet Hamlapje!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt nu al een aantekening in het grote @:Em31 boek.
Ja dacht dat Even tot hier vorig jaar echt met meer dan 70% wonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef NailQueen het volgende:
39% van de stemmen. Dat zou wel dichtbij elkaar liggen dan.
Ik heb B&B niet gezien, maar aangezien het daar de hele zomer over ging dacht ik dit die hetzelfde gingen doenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.
Dat is ook wel een programma waar we over 20 jaar nog over praten. Dat geldt voor lang niet alle winnaars.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even tot hier won met een landslide van 70%. Om het even in perspectief te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |