Mind is blown.quote:
Laura en ik hebben in goed overleg besloten dat dat nummer inderdaad niet meer over mij gaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:33 schreef NailQueen het volgende:
Of dat dat ene nummer van Laura Pausini niet over hem gaat.
lol. Ene week nog 20 graden en dan twee weken later opeens sneeuw.quote:
Heb je die elektrische kruik al binnen?quote:
Normaal hebben we tegenwoordig zeven maanden herfst. Maar dit kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lol. Ene week nog 20 graden en dan twee weken later opeens sneeuw.
U bent een zuunige Zeeuwquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meer dan voldoende.
Gewoon de herfst een keertje overslaan. Ja, dat kan prima.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Normaal hebben we tegenwoordig zeven maanden herfst. Maar dit kan natuurlijk ook.
Nee, pas met kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je die elektrische kruik al binnen?![]()
Ik zou er gelijk een elektrische deken bijbestellen!
Ik sla liever de winter overquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de herfst een keertje overslaan. Ja, dat kan prima.
Hierop kan ik alleen maar reageren met jouw favoriete emoticon:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je weet wel zeker dat je een afspraak met de ING had en niet per ongeluk bij de Triodos of zo?
Morgen wordt het 24 met een upscore nulletje Selsijusquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je die elektrische kruik al binnen?![]()
Ik zou er gelijk een elektrische deken bijbestellen!
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhuftersquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom, maar kunnen we de Schiedamse molenaars gerust stellen dat zij geen ING-spam gaan krijgen?
maar 0000 dan? of zeggen heb ik niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhufters
Ik zou toch een andere bank overwegen om je zakelijke rekening te openen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, want de Schiedamse Molenaars mogen niet de dupe worden van die ballentent INGhufters
Nee, maar ze zijn het goedkoopstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch een andere bank overwegen om je zakelijke rekening te openen.
Als het zo al begint dan heb je al geen goede relatie met ze.
0000 heb ik ook al geprobeerd en je moet het intoetsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef Meke het volgende:
[..]
maar 0000 dan? of zeggen heb ik niet?
Dan wordt het tenminste normaal weer inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Morgen wordt het 24 met een upscore nulletje Selsijus
Volgens mij gaat het morgen weer enorm hozen Fredquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste normaal weer inderdaad.
Ja, zo'n post kan ik moeilijk een like geven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hierop kan ik alleen maar reageren met jouw favoriete emoticon:
Ja en matige tussenstukjes altijd. En dan was die opening al best gewaagd voor AVROTROS z’n doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ook een reden om geen NF te willen, de AVROTROS heeft bij zulke shows voor mijn gevoel altijd waardeloos geluid![]()
en ook raar licht.
Pff klantonvriendelijk als dat niet werktquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
0000 heb ik ook al geprobeerd en je moet het intoetsen.
Ja dit dusquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
Claude mag nog even oefenen of hopen op auto-tune voordat hij naar het Songfestival kan.
Ja die categorie voelt altijd een beetje arbitrair?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Ja maar hoe is Monica Geuze nu nog een talent te noemen. Heb het idee dat ik haar echt al 10 jaar ken.
Ik ken Kim-Lian nog van de Kids top 20quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:12 schreef molloot200 het volgende:
Confronterend wel dat de Kids Top 20 al 20 jaar bestaat
Het bandje (oma spreekt) zegt ook dat ze 2 keer het menu laten horen, daarna wordt de verbinding verbrokenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Pff klantonvriendelijk als dat niet werktIk heb "aan de andere kant" van zo'n IVR gewerkt en wij zorgen altijd dat je hoe dan ook door kon en binnen maximaal een minuut een medewerker aan de lijn kreeg (indien beschikbaar, anders kwam je in de wacht
)
Ik gok/vrees B&B Vol Liefde want dat was deze zomer wel echt een hype.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Wie is trouwens de grote kanshebber? Ik heb alle drie programma's nog nooit gezien.
Vorig jaar had Even tot Hier totaal geen concurrentie. John de bever probeerde het nog met zijn 'fans'. En het jachtseizoen was er ook bij
Daar had ik in de voorronde op gestemdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me een beetje dat Boederij van Dorst niet genomineerd is. Volgens mij wordt dat programma ook wel goed bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |