abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210922176
Morgen :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_210923367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 16:12 schreef H_T het volgende:

[..]
In de app heb ik rechtsonder een knop Service staan, daaronder staan ook wat belopties. Heb je daar iets aan?
Ik heb een afspraak gemaakt om een zakelijke rekening te openen en kreeg daarvan een bevestiging met een linkje wat ik mee moet nemen. Maar als ik op de link klik, krijg ik een andere pagina en op de website kan ik het ook niet vinden.
Ik heb ze net gebeld, maar ik krijg gewoon geen medewerker te spreken, want je moet eerst de laatste 4 cijfers van je rekening intoetsen, maar die heb ik niet |:)
Ik kan de app ook niet downloaden want je moet een afspraak maken, maar die heb ik al :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 12 oktober 2023 @ 11:01:23 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210923485
quote:
87s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 10:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik heb een afspraak gemaakt om een zakelijke rekening te openen en kreeg daarvan een bevestiging met een linkje wat ik mee moet nemen. Maar als ik op de link klik, krijg ik een andere pagina en op de website kan ik het ook niet vinden.
Ik heb ze net gebeld, maar ik krijg gewoon geen medewerker te spreken, want je moet eerst de laatste 4 cijfers van je rekening intoetsen, maar die heb ik niet |:)
Ik kan de app ook niet downloaden want je moet een afspraak maken, maar die heb ik al :(
Dat klinkt handig. |:(

En heb je zelf geen rekening daar?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210924035
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat klinkt handig. |:(

En heb je zelf geen rekening daar?
Nee, ik ben nieuw. Ik wil alleen een zakelijke rekening openen, want niet duur :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 11:58:47 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_210924082
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nee, ik ben nieuw. Ik wil alleen een zakelijke rekening openen, want niet duur :P
En het 020-nummer van Ari heeft niet geholpen? Of aan de lijn blijven hangen zonder nummers in te toetsen waarna je wordt doorverbonden met een echt persoon?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_210924343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 11:58 schreef H_T het volgende:

[..]
En het 020-nummer van Ari heeft niet geholpen? Of aan de lijn blijven hangen zonder nummers in te toetsen waarna je wordt doorverbonden met een echt persoon?
Nee, ik moet de laatste vier cijfers intoetsen en als ik dat niet doe, zeggen ze dat ze niets hebben doorgekregen en sommen het menu nog een keer op.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 12:39:18 #32
39237 crew  H_T
2733
pi_210924468
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nee, ik moet de laatste vier cijfers intoetsen en als ik dat niet doe, zeggen ze dat ze niets hebben doorgekregen en sommen het menu nog een keer op.
Stiekem de laatste vier van een andere zakelijke rekening gebruiken en daarna de situatie uitleggen O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_210924836
quote:
12s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:39 schreef H_T het volgende:

[..]
Stiekem de laatste vier van een andere zakelijke rekening gebruiken en daarna de situatie uitleggen O-)
Die heb ik niet :{
Heb alle rekeningen bij de ABN, die heb ik al geprobeerd, maar dat vreet-ie niet.
George Michael
pi_210924862
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Heb alle rekeningen bij de ABN, die heb ik al geprobeerd, maar dat vreet-ie niet.
Kan het via de chat?

quote:
Contact met de klantenservice van ING

Dat gaat het snelst door met ons te chatten. Want dan hoef je geen rekeningnummer in te toetsen of controlevragen te beantwoorden.
https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/telefoonnummers
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 13:25:57 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_210924957
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:15 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik had het dan ook niet over jouw rekeningnummer :P

59 34 zijn de laatste vier cijfers van de zakelijke ING rekening van de Schiedamse molens. Die kan je proberen en als je iemand aan de lijn hebt uitleggen wat er aan de hand is
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210925166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef H_T het volgende:

[..]

59 34 zijn de laatste vier cijfers van de zakelijke ING rekening van de Schiedamse molens. Die kan je proberen en als je iemand aan de lijn hebt uitleggen wat er aan de hand is
En de mensen van de Schiedamse molens zich maar steeds afvragen waarom ze zo vaak "Fijn dan we u hebben kunnen helpen" mailtjes van de ING krijgen.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 13:45:46 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_210925181
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
En de mensen van de Schiedamse molens zich maar steeds afvragen waarom ze zo vaak "Fijn dan we u hebben kunnen helpen" mailtjes van de ING krijgen.
Als er iemand maling aan zulke mails kan hebben zijn het de mensen van de Schiedamse molens wel :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210925310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:45 schreef H_T het volgende:

[..]
Als er iemand maling aan zulke mails kan hebben zijn het de mensen van de Schiedamse molens wel :Y
Ik weet het niet, kijkend naar die website lijken het me geen mensen die graag geholpen willen worden, maar dat kan aan mij liggen. :o
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 14:18:41 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_210925496
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik weet het niet, kijkend naar die website lijken het me geen mensen die graag geholpen willen worden, maar dat kan aan mij liggen. :o
Het zal vast geen molensteen om hun nek worden :N
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210925561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef H_T het volgende:

[..]
Het zal vast geen molensteen om hun nek worden :N
Misschien gaan ze er wel van met molentjes lopen. ;(
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 14:27:06 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_210925577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Misschien gaan ze er wel van met molentjes lopen. ;(
Die uitdrukking is voor mij nieuw! Zo leer je nog eens wat op een regenachtige donderdagmiddag
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210925922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Kan het via de chat?
[..]

Ik krijg een melding dat ik alleen kan chatten via de app.
George Michael
pi_210925926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef H_T het volgende:

[..]

Oh, maar dat durf ik niet :@

[ Bericht 1% gewijzigd door GeorgeM op 12-10-2023 17:17:11 ]
George Michael
pi_210925986
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik krijg een melding dat ik alleen kan chatten via de app.
Hm, en voor die app heb je zeker een rekeningnummer nodig?

Je zou denken dat een bank het makkelijker zou maken om nieuwe klanten te krijgen. :P
Feel free to insult me.
pi_210927035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Hm, en voor die app heb je zeker een rekeningnummer nodig?

Je zou denken dat een bank het makkelijker zou maken om nieuwe klanten te krijgen. :P
Psies |:) en je moet dan een afspraak maken. Maar die had ik al.
The story continues.
Ik had online een afspraak gemaakt. Ik had wat vragen, daar wilde ik dus contact over.
Dat lukt dus niet, dus ben ik maar gewoon gegaan.
Kom ik daar, is er niemand van de ING en zeggen ze dat er geen afspraak is geregistreerd en dat je eigenlijk helemaal geen afspraak online kunt maken. Omdat het inloop is |:) |:) |:)
En ik had de afspraakbevestiging in m’n mail |:)
Voor mij was iemand die precies hetzelfde had.
:( :( ;)
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 17:22:35 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_210927044
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:21 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
The story continues.
Ik had online een afspraak gemaakt. Ik had wat vragen, daar wilde ik dus contact over.
Kom ik daar, is er niemand van de ING en zeggen ze dat er geen afspraak is geregistreerd en dat je eigenlijk helemaal geen afspraak online kunt maken. Omdat het inloop is |:) |:) |:)
Stom, maar kunnen we de Schiedamse molenaars gerust stellen dat zij geen ING-spam gaan krijgen?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_210927071
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:21 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
The story continues.
En je weet wel zeker dat je een afspraak met de ING had en niet per ongeluk bij de Triodos of zo? :+
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 oktober 2023 @ 17:30:30 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_210927114
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 oktober 2023 @ 17:57:16 #49
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_210927347
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik weet niet zeker of ze haar vriend daar heeft leren kennen en hij heet ook geen Strani, maar ik dacht ik check het toch maar voor de zekerheid :o
Ik heet ook niet echt Strani :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_210927484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 17:57 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik heet ook niet echt Strani :o
Wat een openbaring 😮
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak