Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toequote:
Ik heb vorig jaar mijn portie pech gehad, dus nu geef ik aan het aan jou doorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen. Mwoahahaha![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Ik verkouden, iedereen verkouden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Lekker iedereen besmettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dank je, maar toch ga ik vandaag naar een beurs toe
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidsonquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:39 schreef Guanabana het volgende:
En, ik schrik er een beetje van dat ik dit zeg, maar ondanks dat Peter Pannekoek heel klein is en best lelijk vind ik hem wel soort van aantrekkelijk? Is dit raar?
Ik wil hier ook de mening over van @:Meke
Huh ik dacht even dat deze post van @Guanabana was en ik was ZO in de warquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee maar even serieus, ik vind het hebben van kinderen echt iets bijzonders.
Het geeft je zelfinzicht, je leert jezelf kennen, moet consessies doen en jezelf op de tweede plaats zetten.
Ze zijn ook zo goed bezig, ben gewoon heel trots op ze en mezelf.
Daarbij is het ook heel gezellig, samen voetbal, het esf kijken, eten![]()
En toch heb ik mijn vrijheid + dat ze kunnen bijspringen met het hondje uitlaten en in het huishouden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik dacht even dat deze post van @:Guanabana was en ik was ZO in de war![]()
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij heeft BDE denk ik. De Nederlandse Pete Davidson
Hahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Nou ja. Iemand met BDE kan nu natuurlijk alsnog een BDE hebben gehad of krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken BDE als afkorting van bijna-dood-ervaring, ik moest even googlen naar de andere betekenis![]()
Ticket voor Son Mieux in de pocket!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:47 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux komt volgend jaar in de buurt optreden. Ik wil daar graag heen maar ik zou dan alleen moeten. Dat heb ik wel vaker gedaan maar dat begint me toch een beetje tegen te staan.
Maar ik ga toch proberen een kaartje te kopen. Anders krijg ik daar misschien spijt van
Ook goed om weer eens een ouderwetse ambachtelijke multiquote te zienquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja, ik vond dat een beetje flauw de 'kritieken onschadelijk maken' ofzo.
[..]
Ik van Teenage Superstar.
[..]
[..]
Ik heb ze ook alledrie niet gezien. Ik had gestemd op Kamp van Koningsbrugge, dat vond ik dit jaar een heel goed seizoen.
[..]
Haha dat zei ik hier ook.
[..]
En dit zei ik ook.
[..]
En een motor rijden-opmerking maakte ik ook.
[..]
Was dat die met die eenwieler? Want ik zei op een gegeven moment ook van, hallo, nu is het mooi geweest, nu wordt het aandachttrekkerij
Misschien niet de beste dag om mijn auto aan een APK te onderwerpen, maar dat bedacht ik pas nadat ik de afspraak had gemaaktquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen. Mwoahahaha![]()
Tof dat je gewoon gaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ticket voor Son Mieux in de pocket!
Minder vaak dan zou moeten/ik zou willen, maar nog wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Guaan![]()
Fijn dat het momenteel up gaat!
Speel je nog piano?
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal volgen niet nee. Maar mensen die dat wel doen kennen hem wel ja
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik volg te weining voetbal, denk ik dan. Want ik had nog nooit van hem gehoord.
ach, iemand moet deze peiode van schaarste oVerbruggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bart Verbruggen mogelijk onder de lat. Wie kent 'm niet.
Bij het concert is het niet zo erg om alleen te zijn. Het enige wat ik vaak mis is dat je niet echt kan delen met iemand of kan nabespreken.quote:
Ik volg de Belgische competitie niet en sinds Ziggo geen Premier League meer heeft, ook geen Engels voetbal meer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die naam is het afgelopen jaar toch vrij vaak genoemd. En zat al eerder bij de selectie. Tot vorig jaar bij Anderlecht, nu bij Brighton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |