Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspellingquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:52 schreef zorro28 het volgende:
Verse aardbeien uit de tuin in oktober, jeetje.
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje, dat Remi een broer heeft. Wie had dat gedacht?
quote:
quote:
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kijken of volgen dat je het af en toe over Remi hebt ?
[..]
[..]
[..]
Ik moet toch die OP beter en vaker bekijken.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste ging over Remi die bijna bij k3 zat. Geen idee of dat ook de Remi uit de OP is. Ik weet ook niet of hij een broer heeft.
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!quote:Tiffany Cromwell komt bij het EK gravelrijden als eerste over de streep, maar omdat zij uit Australië komt maakt ze geen aanspraak op de Europese titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BillDauterive beterschap! De “day after” kan het dan toch wat tegenvallen met de kwetsuren![]()
Ik heb knallende koppijn, ik ging in de kermis in de spin. Wat ik niet wist vooraf, was dat de individuele bakjes óók ronddraaidenen daardoor kreeg ik rug- en nekpijn en dus hoofdpijn
![]()
Het zullen altijd wel zwakke plekken blijven.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou hahaquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
Een F1 rijder die ineens op de fiets stapt in een wedstijd is ook niet iets dat je dagelijks ziet.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australiërs die meedoen aan Europese competities, zo raar!
quote:Een van de meest opvallende figuren aan de start van het EK/BK gravel vandaag was de Finse F1-rijder Valtteri Bottas, die tussen 2 Grote Prijzen door even naar Oud-Heverlee afzakte. "Ik ben hier dankzij mijn vriendin, profrenster Tiffany Cromwell", vertelde Bottas aan onze reporter.
https://sporza.be/nl/2023(...)-race~1696158126764/
Leuk!!quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:44 schreef H_T het volgende:
Eind november ga ik een paar dagen naar Londen en ik heb net mijn eerste theaterkaartje gekochtZin in Peter Pan Goes Wrong, nu de andere avonden nog vullen
quote:Op zondag 1 oktober 2023 17:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moest naar het ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Vulcanoquote:
Huilenquote:Op zondag 1 oktober 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Komende weken ook nog gewoon 25 graden op de voorspelling
De kortere tv-special vond ik erg leuk, dus ik ben erg benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 oktober 2023 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als typisch iets voor jou haha
Nee joh! Ik wil er wel graag komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, omdat je haar zo leuk zitquote:
Ik moet het eigenlijk wassenquote:
Weeronlinequote:Op zondag 1 oktober 2023 20:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Huilen
Edit: bij weeronline staat alleen nog morgen 25gr, dinsdag 22 en daarna 19/20![]()
Ben er zo klaar meequote:Op zondag 1 oktober 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Weeronline![]()
Sowieso kan je een voorspelling over 2 weken niet samenvatten in 1 temperatuur, dat zit veel complexer.
[ afbeelding ]
Als de 2 blauwe controle voorspellingen inderdaad zo verlopen dan gaat het komende tijd dagrecords regenen. Meeste dagen in oktober hebben iets van 22-23 als record Tmax over de laatste 150 jaar. Bijzonder warm dusquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks weer 7 maanden herfst, dat is toch ook niets.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks weer 7 maanden herfst, dat is toch ook niets.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Gooi jij nou het weekend de deur uit?quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is de deur weer uit. Tijd voor bedje.
PR gelopen, (paar seconden eraf) ik ben tevreden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer , hoe ging jouw hardloopevent vandaag?
En @:luctor.et.emergo, hoe ging jouw competitie?
Nee, hij wilde zelf weg.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gooi jij nou het weekend de deur uit?
6-2 verloren.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:55 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer , hoe ging jouw hardloopevent vandaag?
En @:luctor.et.emergo, hoe ging jouw competitie?
quote:
Wat ben jij nog laat op btwquote:
Gezien Luctor niet meer in staat lijkt te antwoorden doe ik het maar, ja ik ben morgen vrij en daarom ben ik nog laat op.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat ben jij nog laat op btw![]()
Heb je morgen ook vrij?
Heerlâkquote:Op maandag 2 oktober 2023 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien Luctor niet meer in staat lijkt te antwoorden doe ik het maar, ja ik ben morgen vrij en daarom ben ik nog laat op.
Zekers!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zekers!![]()
Niet dat ik echt de kans ga krijgen uit te rusten ofzo, het is immers feest in Leiden.
Ik ben er nog hoor Lucquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben niet vrij vandaag.
Intussen weer op kantoor. We moeten vanaf vandaag op een andere manier inloggen. Allemaal prima, maar nu ben ik wel al mijn favorieten kwijt.
Morgen ga ik natuurlijk gewoon door, dan wordt het pas echt echt feest.quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rozjee morgen![]()
Veel plezier
Ik ookquote:
Ah jawel joh! En anders morgenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:55 schreef Cyan9 het volgende:
Deze TT is helaas niet waar, wat mij betreft.
We zijn er stil vanquote:
Dat is snel genoeg om nu al een complimentje waard te zijnquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan ben ik naar de kapper geweest.
Ik ook na 1 dag werken / cursus volgenquote:
Noem je je dweil Floppert?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Ik ben uit vorm. Ik speel als Floppert.
Ja, die speelt ook als een dweilquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen zo.
Volgens de Cambuur supportersquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik noem de keeper van SC Heerenveen DKV zo.
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.quote:
Je bent zaterdag te laat opgestaan en daardoor ben je nu van slag? Ach ja, dan heb je dat alvast gehad en heb je het over een paar weken niet meer, als we naar de wintertijd gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.
Aha. Was B er ook?quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Badmintonmeisje vroeg dat ook al.
Zou dat het zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent zaterdag te laat opgestaan en daardoor ben je nu van slag? Ach ja, dan heb je dat alvast gehad en heb je het over een paar weken niet meer, als we naar de wintertijd gaan.
Had het hier toevallig gisteren nog met iemand over. Had én de mails en 6 meldingen van Klarna.quote:
Wel herkenbaar inderdaad. Alleen lees ik niet dagelijks mijn privé mail, dus dan heb ik het al ontvangen en zie ik al die mails in mijn inbox staan.quote:
Ja maar ik erger mij daar niet zo aanquote:
Het is me nog nooit eerder opgevallen, maar vanaf nu ga ik er uiteraard op lettenquote:
Jaaa leukquote:
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zonquote:Op vrijdag 29 september 2023 20:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vakantie kan een persoonlijke voorkeur hebben en is afhankelijk van de tijd van het jaar. Over het algemeen is Mallorca een populaire vakantiebestemming voor mensen die willen zonnen en uitrusten. Voor meer actieve vakantiegangers is Schotlland steeds populairder. De citytrip liefhebber kan terecht in Valencia. Van nieuwe architectuur tot oude schoonheid.
Voor een meer toegespitst advies heeft deze user meer informatie nodig.
minimeet incoming.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zon
Dus @:Yesse wat is de beste keuze?
Ik ben niet goeroe Yesse, maar mijn keuze zou een last minute naar de zon zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels twijfelen we tussen weekje Zeeland of weekje (all inclusive) naar de zon
Wat vervelend. Beterschap!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef Arizona het volgende:
Meh, ziekgemeld. Ik had een migraine-aanval, maar ik dacht dat ik wel weer kon werken. Nou, dat viel nogal tegen. Ik ben doodmoe, kon me totaal niet concentreren en ik zie eruit alsof ik 3 nachten niet geslapen heb, met paarsrode wallen onder mijn ogen en alles![]()
Nu maar even een middag op de bank uitrusten.
In Zeeland wonen personen zoals @Luctor.et.Emergo , voor een weekje zon kom je al snel in de buurt van personen als @Strani . Deze AI bot brandt zich niet aan het doen van uitspraken over welke van deze types je liever op vakantie tegen komt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Woon jij in dat witte huis op 00:43?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Engelbewaarder is de grootste nederlandstalig hit van het jaar. Heb ik jullie wel eens verteld dat de videoclip is opgenomen bij mij in de buurt? U begrijpt, het barst hier nu van de nederlandse toeristen
Straks komt ie met zijn Engelbewaarder in het Huis van bewaring als ie het nog een keer doet. Goed dat je actie hebt ondernomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die gast heeft dan nu ook een straatverbod. Zomaar een videoclipje voor mijn huis opnemen
Je bent niet eens onder de 20, met twee afgeronde universitaire studies en 10 jaar relevante werkervaring?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad en ben WEER afgewezen
Stom Sjors, heb je een reden gekregen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Wacht... je was toch van plan samen met je dochter een eigen bedrijf te beginnen? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
Ze weten niet wat ze missenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bent niet eens onder de 20, met twee afgeronde universitaire studies en 10 jaar relevante werkervaring?
Ja, allemaal zo vaagquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Stom Sjors, heb je een reden gekregen?
Waren we ook, maar mijn dochter is nog verder aan het studeren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Wacht... je was toch van plan samen met je dochter een eigen bedrijf te beginnen? Heb ik iets gemist?
Raarquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, allemaal zo vaag![]()
Ze vroegen wanneer ik kon beginnen.
Ik zei een beetje vragend: ‘volgende week?’
Zegt de HR-mevrouw: ‘zeg, waarom wil je tijd kopen?’
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 21:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen![]()
Maar wat klote
Ja, het was bloedspoed. Maar dat hadden ze niet verteld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar
En als je 1 december had gezegd dan was het waarschijnlijk ook niet goed geweest want ze hadden zo snel mogelijk iemand nodig (vaak).
Jatog! Ik duim voor jequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
Als we nu toch over solliciteren hebben, ik heb op een andere functie gesolliciteerd waar ik nu werk. Wel duidelijk een stap hoger in de boom, we zullen zien wat ze er mee doen. Ik dacht waarom niet proberen
Nu niet meerquote:
Als het zo'n haast heeft kunnen ze dat ook gewoon vooraf aangevenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh je moest juist wel echt zo snel mogelijk zeggen. Ik had een kennis die had gezegd zo snel mogelijk/volgende week nog op een vraag als dat en die hadden ze afgewezen omdat ze te gretig/ongeduldig was op de baan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, het was bloedspoed. Maar dat hadden ze niet verteld.
Maar vorige week dinsdag is de afspraak pas ingepland voor vandaag. Doe dat dan ook eerder als er zo’n haast bij is
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want nu hebben ze helemaal niemand.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh je moest juist wel echt zo snel mogelijk zeggen. Ik had een kennis die had gezegd zo snel mogelijk/volgende week nog op een vraag als dat en die hadden ze afgewezen omdat ze te gretig/ongeduldig was op de baan.
Dat ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook raar, die paar dagen zal toch niet zo belangrijk zijn.
Soms liggen de kandidaten zo dicht bij elkaar dat ze echt maar iets verzinnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzen
En dan geeft mijn leeftijd de doorslag, maar dat kunnen ze niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms liggen de kandidaten zo dicht bij elkaar dat ze echt maar iets verzinnen
Ik ben ooit afgewezen omdat ik niet te enthousiast genoeg wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stom gedoe, zo kun je altijd wel iets verzinnen om iemand af te wijzen
Wij stellen echt niks meer voorquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg je als PSV zo'n cadeautje van de scheids en dan geef je het binnen de minuut alweer weg.![]()
Pffffquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgewezen omdat ik niet te enthousiast genoeg was
En dat is dan de koploper van de competitie.quote:
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waren we ook, maar mijn dochter is nog verder aan het studeren.
Het was voor vrijwilligerswerk zodat ik tussen het solliciteren door nog een beetje actief was. Dus zo erg vond ik het ook weer nietquote:
Ik was ook best teleurgesteld dat die wet de Eerste Kamer niet heeft overleefdquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat ja.
Oh ja, ik had ook een vraag gesteld over de mogelijkheid om thuis te werken.
JA, MAG DAT OOK AL NIET MEER
Ik mocht ooit niet voor het UWV andere mensen uitleggen hoe ze aan een baan konden komen omdat het mij al eens was gelukt aan een baan te komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben ik ook in de warquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?
Zoiets had ik ook een keerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je werkte toch ook in een winkel? Of ben ik in de war met een ander user?
Ik ook. Ik ben fan van thuiswerken of een combi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was ook best teleurgesteld dat die wet de Eerste Kamer niet heeft overleefdIk zou best meer thuis willen werken en dat gaat met zo'n wet in de hamd toch makkelijker dan wanneer een leidinggevende het toch een prettiger gevoel vindt dat je op kantoor bent, ook al is prima bewezen dat het vanuit huis ook goed gaat
Dan zeggen ze weer dat je té enthousiast bentquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook een keerterwijl ik wel enthousiast was, ik ga toch niet een heel ‘jullie zijn zoooo fantastisch’ antwoord geven.
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Maar dat was omdat de eigenaresse een ongeluk had gehad. Zij mocht van de verzekeraar iemand aannemen, zodat zij zich op het herstel kon richten. Dat kreeg ze dan vergoed. Dat is één maand goed gegaan![]()
Na een tijdje zette ze me niet meer in, omdat ze me niet kon betalen.
Daar schiet je niks mee op, maar dat weet je zelf ook wel en het is lastig om het direct helemaal naast je neer te leggenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga het ook op mezelf betrekken merk ik. Heb er gewoon last van.
Moe’k nie doen
Dat is echt lekkerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn leidinggevende zelf mag kiezen wanneer ik naar kantoor mag en wanneer ik ga thuiswerken
Te veel 'hutspot' gegeten?quote:
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 06:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van mijn leidinggevende zelf mag kiezen wanneer ik naar kantoor mag en wanneer ik ga thuiswerken
Weigeren toch gewoon die uitnodigingen en verplaatsen naar een dag dat je wel op kantoor bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoor
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij ook maar dan heb je van die mensen die niet naar je agenda kijken en voor je het weet heb je 3 dagen achter elkaar 1 losse afspraak op kantoor
Nee, niet doen. Their loss, ze weten niet wat voor briljante en prettige medewerker ze mislopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga het ook op mezelf betrekken merk ik. Heb er gewoon last van.
Moe’k nie doen
En en en en en?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag pas, dan ben ik naar de kapper geweest.
Bij ons wordt er ook standaard een online meeting link toegevoegd aan de afspraakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb de kat wel extra verwend! (Normaal is het ook al het prinsje in huis hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:22 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag dierendag mensen. Vergeet niet om je wolf nog een banaan te geven!
Poeh ja, daar vraag je me wat Ari! Het zou kunnen natuurlijk, maar hoe weten we dat zeker?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:21 schreef Arizona het volgende:
Heeft iemand net de Lego kerst dorpsstraat als kadootje voor zichzelf besteld?![]()
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Poeh ja, daar vraag je me wat Ari! Het zou kunnen natuurlijk, maar hoe weten we dat zeker?
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:47 schreef Em31 het volgende:
Er racete vanmiddag een peloton langs mijn huiswel grappig om eens in het echt te zien hoe snel dat gaat.
En ga je hem nu netjes nog maanden in de doos laten, tot het kersttijd is?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet
Of gewoon een peloton ME.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?
Ben meteen gestart met gokken!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Was het de Elfstedenrace? Of wacht, de BetCity Elfstedenrace?
Hij komt overmorgen! Nee, ik ga hem mooi op tijd opbouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ga je hem nu netjes nog maanden in de doos laten, tot het kersttijd is?
Leuk is dat hè? Ik vind het zo knap dat ze zo dichtbij elkaar rijden en zo hard gaan en niet vallenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:47 schreef Em31 het volgende:
Er racete vanmiddag een peloton langs mijn huiswel grappig om eens in het echt te zien hoe snel dat gaat.
Die moest ik opzoeken, Belgen en hun bijnamenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had je ook de Vlam van Ham voorspeld?
Wij kwamen dit weekend nog langs Ham. Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Had je ook de Vlam van Ham voorspeld?
Ja inderdaad en ook wielrenners op het fietspad ernaast die het totaal niet bij kunnen houden terwijl ze sprinten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk is dat hè? Ik vind het zo knap dat ze zo dichtbij elkaar rijden en zo hard gaan en niet vallen.
Wij hebben meerdere keren even gekeken bij de Ronde van Overijssel, die komt telkens vlakbij ons langs. En waar wij dan staan gaan ze ook nog bergaf, dus extra snel.
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de kat wel extra verwend! (Normaal is het ook al het prinsje in huis hoor![]()
) met een extra luxe paté en een nieuwe kartonnen doos
![]()
En nu lig ik op de bank te wachten tot hij naast me komt liggen, want dat doet hij graag na zijn avondeten: tegen mij aan pitten. Maar hij struint nog wat door de kamer.
https://www.zooplus.nl/ma(...)rtonnen-dozen-houdenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie van katten met kartonnen dozen![]()
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hebben ze de hele kamer om ergens een plekje te zoeken maar nee. Het moet in dat kleine doosje.
[ afbeelding ]
Volgens een documentaire die ik wel eens heb gezien stikt het daar van de zombiesquote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Friesland!
Alle dozen zijn hier geliefd, dus die van een kerstpakket ook! Maar kleinere dozen, waar hij echt net in past, vindt hij het leukstquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie ook een kat die in een lege kerstpakket wil zitten?
Zelfs voor katten is mijn kerstpakket daar niet groot genoeg voor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie ook een kat die in een lege kerstpakket wil zitten?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alle dozen zijn hier geliefd, dus die van een kerstpakket ook! Maar kleinere dozen, waar hij echt net in past, vindt hij het leukst
quote:Dan is het dus ook geen probleem als de doos eigenlijk veel te klein is voor de kat. Integendeel, hoe kleiner, des te prettiger.
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs voor katten is mijn kerstpakket daar niet groot genoeg voor.
Ze gaan wel vrijwillig in de reismand/tas liggen als ik die niet meteen opruim.
Terwijl ze nu toch wel moeten weten dat ze daar alleen in moeten om naar het pension of de dierenarts te gaan.
Die van mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moet
De mijne ook niet, zodra de reismand tevoorschijn komt, wordt hij al heel argwanend. We moeten hem er ook echt met 2 man in krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wil de mijne absoluut niet. Ze weet dat ze dan naar de dierenarts moet
In de auto miauwt hij altijd heel zieligquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die was mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.
Woont die van jouw inmiddels bij je of nog bij je ouders ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu al? Thanks! Ik ga zo kijken
Ik ben geen kattenliefhebberquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
Zou het trouwens ook wetenschappelijk aangetoond zijn dat er een grotere kans is dat Songfestivalkenners kattenliefhebbers zijn? Volgens mij hebben in dit topic veel meer mensen katten proportioneel dan normaal![]()
Ze heeft nog steeds een prinsessenleven bij mijn oudersquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die van mij vinden alles best, behalve in de auto zitten.
Woont die van jouw inmiddels bij je of nog bij je ouders ?
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
Zou het trouwens ook wetenschappelijk aangetoond zijn dat er een grotere kans is dat Songfestivalkenners kattenliefhebbers zijn? Volgens mij hebben in dit topic veel meer mensen katten proportioneel dan normaal![]()
Tot 2006 wel altijd een kat gehad en zou graag weer een kat hebben als huisdier, maar mijn vader wil het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.
@:Mandy040986 met haar lieve hond, @:GeorgeM die ook meer met honden heeft dan met katten.
@:Luctor.et.Emergo & @:Roger_Epiales die zelf geen katten hebben maar ze wel zeer kunnnen waarderen.
"Zou er een grotere kans zijn dat Songfestivalkenners dierenliefhebbers zijn? "
Dat is niet erg, want dan kon ik het verhaal van David van 31, die vandaag euthanasie gepleegd had, zien. Wat een heftig verhaal en wat raar om te horen dat hij sinds 3 jaar een vrouw heeft. Als je weet dat je dood wil, dan ga je toch niet op zoek naar liefde?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IK OOK NIET!
Ik vond je al geweldig, maar nu nog net een beetje extra
Dit vind ik toch jammer van zo'n fijn persoon dat je bent.quote:
Ik ben eigenlijk gewoon Team dierenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
Ik ben altijd van team konijn geweest en sinds kort ook van team haas.
En team pinguin?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
Ik ben altijd van team konijn geweest en sinds kort ook van team haas.
Niemand is perfect hèquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik toch jammer van zo'n fijn persoon dat je bent.
Niemand is perfectquote:
Of op een andere plekquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:54 schreef Arizona het volgende:
[..]Accepteer je ze dan ook echt allemaal?
Ik heb min of meer vaste thuiswerkdagen en kantoordagen en die staan ook netjes in mijn agenda. Als iemand een meeting inplant op een thuiswerkdag, vraag ik of het (ook) een teamsmeeting is, zo niet, dan vraag ik of hij verplaatst kan worden. Soms ontkom je er natuurlijk niet aan, als je een fysieke meeting met een grotere groep hebt dan moet je wel wat schuiven en dat vind ik ook helemaal niet erg.
Binnen onze afdeling hebben we de afspraak om onderlinge meetings in principe op de donderdag in te plannen, dat is de vaste kantoordag van de hele afdeling.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet doen. Their loss, ze weten niet wat voor briljante en prettige medewerker ze mislopen
[ afbeelding ]
In welke richting zoek je iets?
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwelquote:
Nee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter je dweil dan je nou ja jeweetwel
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar schiet je niks mee op, maar dat weet je zelf ook wel en het is lastig om het direct helemaal naast je neer te leggen![]()
Er zijn banen genoeg, en waarschijnlijk ook zat leukere dan die waarvoor je bent afgewezen. En: het hoeft maar één keer wel goed te gaan
quote:
#teamhond!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan het onderzoek iets breder trekken.
@:Mandy040986 met haar lieve hond, @:GeorgeM die ook meer met honden heeft dan met katten.
@:Luctor.et.Emergo & @:Roger_Epiales die zelf geen katten hebben maar ze wel zeer kunnnen waarderen.
"Zou er een grotere kans zijn dat Songfestivalkenners dierenliefhebbers zijn? "
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Managementassistente. Ik wil nog een paar jaar een parttime baan hebben en ondertussen m’n eigen webwinkel opstarten (ja toch maar).
Dit (Managementassistente)heb ik 37 jaar gedaan en eigenlijk wil ik dit niet meer, maar als ik heel iets anders zou willen doen, moet ik jaren opleidingen doen. Dat wil ik ook niet meer![]()
Zou trouwens ook niet weten wat![]()
Het enige wat ik weet is dat ik voor mezelf wat wil gaan doen, dus dat doe ik dan maar
En H_Tquote:
Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellicht de wat kleinere overheid eens volgen voor functies? Daar kun je soms ook doorgroeien met opleidingen of cursussen op werk of zonder cursussen e.d. (als je eenmaal binnen bent)
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 20:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon en de reden maar ik voel me vaak toch een beetje bezwaard om “moeilijk” te doen vanwege een thuiswerkdag.
IT'ers hebben ook het liefst zo weinig mogelijk fysieke afspraken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.quote:
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeurenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Zaterdagquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:57 schreef H_T het volgende:
@:Meke ben je al bij Six geweest? Zo ja, hoe was dat?
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaakquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Het is ook maar net wat gebruikelijk is in jouw bedrijf of jouw vakgebied. Ik doe iets met IT en wij IT-ers zijn vermaard om onze liefde voor en acceptatie van thuiswerken![]()
En bij ons op de afdeling is het dus ook volkomen normaal om op thuiswerkdagen geen fysieke afspraken te plannen of te accepteren.
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meutequote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb al wel op wat vacatures gereageerd, maar ook steeds afgewezen. Misschien weer ‘ns wat dieper induiken. Dank!
Haha, dat ben ik van mijn subteampje ookquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werk ook in een IT team maar ik ben de connectie met de rest van de organisatie en het team dus ik ben vaker de Sjaak
[..]
Ja, binnenkomen is vaak het moeilijkst. Misschien dingen als waterschappen of veiligheidsregio's? Die worden soms nog een beetje over het hoofd gezien bij de meuteHopelijk vind je gewoon snel iets leuks
Die gesprekken zijn nooit leuk.
Ik hoor graag hoe het wasquote:
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind her moeilijk te geloven dat NailQueen onaardig is, maar de rest van het verhaal zie ik wel gebeuren
Ja het is volgens mij echt de Britse cast, een beetje net als met The Book of Mormon wel eens isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoor graag hoe het wasIk dacht dat ze een uitgebreide tour zouden doen, maar over een week zitten alle optredens voor het jaar er alweer op
Nou komen ze terug in 2024, maar toch
Doe mij zo’n baanquote:
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:00 schreef Arizona het volgende:
Er zijn nu al een half uur lang twee mensen heel druk bezig om mij toegang te geven tot een nieuwe applicatie en ik zit rustig af te wachten
Dat zou ik toch nooit doen Cyan!quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was jij die onaardig dame die me bijna de vaart induwde? Zo ja, dan mag jij ook wel eens naar de kapper.
Ah vandaar dat we vandaag een presentatie kregen over duurzaamheid en wat ons bedrijf daarvoor doet voor ons en de klanten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
Nee, dat zeg jij zelf toch ook niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat het terecht was dat ik bijna de vaart in werd geduwd?
Aanbieden om koffie voor ze te halenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
De week van de duurzaamheid komt eraan, dus kan ik een gratis opvouwbare beker halen op de markt.
Zijn die dingen handig?
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:14 schreef H_T het volgende:
Mogelijk heb ik te veel betaald voor mijn tandartsverzekering dit jaar, want ik had net controle en GEEN GAATJES![]()
![]()
Het zijn teamgenoten van me, totaal geen ongemak dus, eerder leedvermaakquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk als IT’ers druk voor je bezig zijn, en het eigenlijk ongepast voelt om op je gemak te niksen op de achtergrond.
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Aanbieden om koffie voor ze te halenIT'ers houden over het algemeen wel van caffeïne en of ze nou ja of nee zeggen, je hebt vriendelijk gedaan, een loopje en je houdt er nog koffie aan over ook!
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebrachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruiktquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Ajax!
Lekker met het bord op schoot naar voetbal kijken. Ik heb bami met kip, groente en zelfgemaakte satesaus. Lekker.
Een kies trekken is goedkoperquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging laatst ook voor controle, deden ze 2 stipjes nieuwe lijm op mijn spalkje. Krijg ik een rekening van 72 euro💀
Niks mis met Wijkoquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Ik heb een collega waarbij ik me verbaas hoeveel lawaai die maakt met zijn muis tijdens normaal gebruikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou de ene was dus mijn zuchtende slurpende collega dus die geef ik zo weinig mogelijk potentieel geluidmakende middelen![]()
Uiteindelijk was het een knetterdrukke dag, dus blij dat ik de ochtend nog even gekletst had en dat ruime halfuur rust had
Lekker danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een vrij dure uitleg gehad over tandenragers of zoiets. Dat telde ook als consult en dat werd per 5 minuten in rekening gebracht
AH eigen merk had ikquote:
Nou dan doe ik dat de volgende keer welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Daar heb ik ook wel eens 200 voor betaald. Was een ontstoken verstandskies bij een noodtandarts op vrijdagavond, dus ze moesten ook nog nieuwe röntgenfoto's maken omdat ze niet bij de bestaande konden. Gezien de omstandigheden vond ik het nog wel meevallenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een kies trekken is goedkoperdat was maar iets van 50 euro.
Jatog!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik dat de volgende keer wel
Die zien er wel makkelijk uit. Een bevriend stel heeft een hond en neemt ook altijd zo'n opvouwbaar drinkbakje bij. Handigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar in de advertenties ziet het er heel handig uit.
Damn wat een bedragquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jatog!![]()
Nee maar wel zuur. Die kies heeft me denk ik zeker 1000 euro gekost in de afgelopen paar jaar. Vulling, wortelkanaalbehandeling, noodtandarts vanwege enorme napijn na de wkb, noodtandarts toen hij doormidden knapte, kroon erop, extra consult en foto’s vanwege fistel… en toen werd hij uiteindelijk getrokken en dat was het goedkoopst van al
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had eerder deze week ook heel veel zin in iets met pindasaus, maar heb daarvoor wel een prefab pot gebruikt. Wel nog extra knoflook en sambal aan toegevoegd, maar om dat nou zelfgemaakt te noemen...
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn wat een bedragen dan voor al die ellende. Waardeloos.
nu wel helemaal pijnvrij?
Nu welquote:
Lekker zonder publiek voortaan zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
Gelukkigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds hij eruit is, nergens meer last van gehad. Ja ok, een week voorzichtig doen met eten maar dat was niets vergeleken bij de voorgaande ellendeWaarschijnlijk was de wortel gebroken maar was dat niet zichtbaar op de foto’s.
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze schijnen met laserpennen op Steven Bergwijn
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkigheb je heel wat moeten doorstaan, maar snap dat ze ook niet meteen zo’n kies willen trekken als het misschien niet hoeft, maarja achteraf
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Heb ik wel eens gedaan als manier om snel van een flinke hoeveelheid niet zo lekkere pindakaas af te komenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Probeer het eens met normale pindakaas. Bijna net zo makkelijk, het enige verschil is dat je iets meer moet toevoegen. Zelf satesaus maken met pindakaas is niet veel meer werk.
Inderdaad niets mis met Wijko, maar wel met AH eigen merk.
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vond dat echt sneu altijd, dat je dat vertelde en er elke keer wéér heen moest.
Hopelijk nu gewoon jaaaaaren geen gedoe meer hoor, dit was wel genoeg.
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat voor iemand die zo extreem bang is voor de tandarts als ik![]()
Achteraf had hij voor mijn gevoel al getrokken moeten worden toen hij doormidden knapte. Daarna heeft hij nooit meer “goed” gevoeld.
Maar idd achteraf makkelijk te zeggen
Gewoon even je auto parkeren waar het niet mag, dan heb je bij de tandarts iets anders om je druk over te makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze gaan in december bij de controle weer foto’s maken van mijn hele gebit en dan vinden ze altijd watRechtsonder heb ik denk ik sowieso een gaatje of een kapotte vulling tussen mijn kiezen, want dat voel ik soms met eten (en voelt anders dan gevoelige tandhalzen). Maar dat voelt totaaaal niet zo naar als De Kies voelde.
In december ga ik ongetwijfeld weer vreselijk stressen maar voor nu gaat het prima
Groot gelijk, dat gedoe is het helemaal niet waard, zeket niet bij verstandskiezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ja, bekertjes is wel heel ergquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger, ze gooien tenminste geen bekertjes op het veld.
Groot gelijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn ontstoken verstandskies begon ook met een vulling. Dat kon prima, omdat de kies zelf er mooi recht in stond en wat dat betreft niet getrokken hoefde te worden. Door die onsteking kreeg ik later pijn, gedoe en moest de kies er alsnog uit. Bij de verstandskiezen die daarna beginnende gaatjes of iets dergelijks vertoonden ben ik gewoon meteen tot laten trekken overgegaanGeen seconde spijt van gehad. Je ziet ze toch niet
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik heb geen verstandskiezen, ook nooit gehad.
Komt u maar
Goed bezig. Ik heb dit weekend een enorme verzameling Bolletje beschuit meegenomen uit de Nederlandse AH voor 60 cent per pak. In België kosten die 2.59.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:48 schreef H_T het volgende:
Nu we toch in het tandenhoekje zitten: bij Albert Heijn en Kruidvat is de Oral-B tandpasta aardig in de aanbieding. Meteen maar even ingeslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal in de loop der jaren een hoop tandpasta hebben gescheeld!
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reinigingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
Zou ik soms mijn leven dromen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest gisteren ook naar de tandarts voor beugelcontrole. De tandarts was zeer tevreden. Je kunt al duidelijk verschil zien. Mijn tanden staan al ver naar achter en staan veel rechter. Ik ben al over de helft![]()
[ afbeelding ]
Voor je het weet sta je te gorgelen met allesreiniger!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, ongeavanceerde reiniging
Samequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die Grenze. Tandpasta voor ¤ 1![]()
Of naar Duitsland.
Dat is inderdaad niet duurquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Beide Grenzen zijn een beetje uit de buurt voor mij, en ik had toch nieuwe tandpasta nodig4 tubes voor een tientje vind ik een prima prijs voor tandpasta die boven de 6 euro per stuk kan zitten en dan heeft het nog een naam als Oral-B Pro-expert advanced reiniging tandpasta ook
Dan heb je ten minste niet zo'n amateurexpertpasta met ongeavanceerde reiniging
Die is geloof ik ook in de aanbieding bij Kruidvatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same
[..]
Dat is inderdaad niet duur. Ik zweer bij Sensodyne tegenwoordig, ook niet de goedkoopste, maar ik heb veeeeel minder last van gevoelige tanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |