Jij zet echt wel dom in het woord dombo.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er dus deze week achtergekomen dat je, door de afgekapte TT te swipen, heel de TT te zien krijgt.
Jammer dat niemand mij dit eerder uitgelegd heeft
En hoe ik had ik dit moeten weten Coco.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zet echt wel dom in het woord dombo.
Wowquote:Op woensdag 27 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er dus deze week achtergekomen dat je, door de afgekapte TT te swipen, heel de TT te zien krijgt.
Ik kan op mijn laptop helemaal niet swipen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hup RKCquote:Op donderdag 28 september 2023 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag nog AZ - Almelo.
[ afbeelding ]
ik fok alleen op mijn (gaming) desktop.. internetten op een telefoon is voor idioten (aka tieners) en een laptop is voor je werk.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan op mijn laptop helemaal niet swipen.
Daar staat tegenover dat ik ook geen afgekapte TT zie
Idd,...hup Almeloooooquote:Op donderdag 28 september 2023 19:50 schreef PSVCL het volgende:
Hup Almelo
Geen zin in een AZ dat weer tot maart ofzo blijft plakken.
Dom mensquote:Arne Slot noemde het staken van de wedstrijd van afgelopen zondag direct competitievervalsing. Supporters van Ajax gooiden fakkels op het veld tijdens de tweede helft, precies op het moment dat de Rotterdammers beter in de wedstrijd kwamen en op het punt stonden om met grote cijfers uit te lopen. De KNVB geeft geen gehoor aan de uitlatingen van de trainer van Feyenoord en houdt de huidige regelgeving intact.
Supporters hebben nu alle macht om het wedstrijdverloop te beïnvloeden, of om andere redenen een wedstrijd stil te leggen. Marianne van Leeuwen, directeur betaald voetbal, bevestigt in gesprek met ESPN dat hier voorlopig niets aan wordt veranderd. ''Ik vind het heel gevaarlijk om de maatregelen nu aan te passen, omdat ze wel degelijk effect hebben sinds ze zijn ingevoerd. Ik heb het dan over die specifieke maatregel rond het gooien van voorwerpen op het veld of het veld betreden.''
Ze liegt niet. De maatregelen hebben wel degelijk effect.quote:
Dit is echt een gevalletje redeneren: ‘sinds we de doodstraf hebben ingevoerd voor winkeldiefstal, wordt er veel minder gestolen’quote:
Niemand boeit AZ.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, AZ speelt.
Dat leeft echt hier.
Emmengodenquote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen Top Oss - FC Emmen
wat?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe doet AZ dit toch elke keer weer.
De beeldenquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:55 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond strijdt Ajax met rivaal RKC om de 13e plek. Ik verwacht een spectaculaire wedstrijd met een gelijkspel als resultaat. 2-2
Voor Ajax?quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We houden even een minuut stilte.
Dat is ook oprecht een irritant trekje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:10 schreef Buitendam het volgende:
Ik begin die Gimenez een beetje irritant te vinden met zijn kaarten vragen en schwalbes.
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant trouwens die netten
Ben blij dat dat bij Ajax niet nodig is.
Allemaal even lachen mensen want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.
Jan Smit komt weer in beeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat PSV - FC Volendam een spannende wedstrijd gaat worden.
Glimlach, like.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vandaag op meerdere fronten een maatje te groot dus.
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Hij lijkt hem weg te willen koppen die kiepert
Dat is toch al Lang geledenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelronde 1 wil zijn grap terug.
Daar was het schot te hard voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bakayoko kan best voetballen, maar kiest echt zonder uitzondering steeds de verkeerde oplossing.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb lang de hoop gehad dat hij wat meer bewust zou worden van wat er om hem heen gebeurt op het veld, maar hij heeft zo'n oogkleppen op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgen
Twee walgelijke clubs.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is FCU - Almere echt een walgelijke partij
Groningen zal het niet worden in elk geval. Die zijn echt diep gezonken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Bijzonder gemeende like gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
Iedereen heeft zijn slechte kanten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
Sjezus wat zijn jouw tenen Lang vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
tong80quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn slechte kanten.
Vraag maar eens aan @:tong80
Erg knap hoe dat dansmarieke met dat stokje volleybalt.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
Ik ga weer naar FC Utrecht - Almere City.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dombo naar PSV kijkt is het niet meer spannend
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Dat is echt nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Tenzij het terecht is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.
De 4e man blijft ook aan dezelfde lange zijde van het veld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof het onmiddelijk, alleen is er niks zo oninteressant op een voetbalveld als een grensrechter, dus daar heb ik me nooit echt mee beziggehouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is echt nooit anders geweest.
Van de Graaf is altijd een parodie op fluiten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.
En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht.
Dan is het dus zo weer 3-1.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh 2-1?
Ik kom meteen weer kijken.
Een ding is zeker, Utrecht wint de bekerquote:
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juichen voor Almere City.
Dan ben je echt een enorme lul
Vandaag juichen we allemaal voor ajax. Alles om Steijn voor de club te behouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.
Dan ben je verrot van binnen.
Ga je gang.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kom hier om te JUICHEN voor Almere City
Almere zet de aanval in op Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Vorig jaar verloren ze daar steeds van dus er is duidelijk vooruitgang geboekt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft de nummer laatst EINDELIJK op de knietjes.
Na de winst van Almere een opluchting.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de winst van Almere een opluchting.
Binnenkort de degradatiekraker tussen Utrecht en Ajax.
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.
Ik ben heel benieuwd, maar ik vond van de drie Almere het meeste tegenstand geven tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.
Die zit al aan zijn vierde fles.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Rustig zaterdagavondje dan.quote:
Eerst even moed indrinken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Heb je de gifjes al klaar staan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
Genotquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
@Wotte is het met je eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey
Er zijn weinig spitsen slechter (op dit moment).quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey
Mag hij vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
@GGMM loopt altijd wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.
Lurkers en users lopen altijd weg.
Zijn begeleider heeft hem weer netjes ingestoptquote:
Intense verveling?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
Wat zou het prettig zijn als dat nou eindelijk een keer ophoudt.quote:
Deelt in de malaise. Of zoiets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Brobbey heeft talent voor op de keeper schieten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:wotte is het met je eens
Aangepast.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat van ajax om je reet mee af te vegen
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Ik vind het juist helemaal waardeloos.quote:
Bij de bar ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkali gaat er vast 1 scoren vandaag.
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.
Weinig kijk heb je er op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Laten we het hopen, tering wat heb ik daar een hekel aan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Geen idee maar je bent de volgende dag wel nog steeds dezelfde kneus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.
Pas na zijn winnende goal tegen RKC kwam hij los.
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Die zwarte van Feyenoord is ook nicequote:Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal waardeloos.
Gernot was vandaag weer BRILJANTquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.
Als je in zo’n teringzooitje speelt gaan vanzelf de meest simpele dingen fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |