abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:28:40 #201
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797892
Het Ron Jans Effect.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797916
@RamboDirk wij noteren drie punten voor het onsympathieke Almere.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210797922
:R
pi_210797924
Bekertje bij Utrecht.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:32:10 #205
842 Zorro
Z
pi_210797932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Bekertje bij Utrecht.
Een ding is zeker, Utrecht wint de beker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juichen voor Almere City.

Dan ben je echt een enorme lul
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
pi_210797940
Domme tweede gele kaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:12 #208
842 Zorro
Z
pi_210797948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
Vandaag juichen we allemaal voor ajax. Alles om Steijn voor de club te behouden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:27 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797952
Bakayoko schiet

Mis (goh)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:34:13 #210
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210797959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
Bakayoko schiet

Mis (goh)
Geen fan?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210797960
Ik kom hier om te JUICHEN voor Almere City
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:36:13 #212
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geen fan?
Nee.
pi_210797978
0-2
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:37:07 #214
842 Zorro
Z
pi_210797979
Volendam ontsnapt vandaag aan een 8-1
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:37:16 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797980
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kom hier om te JUICHEN voor Almere City
Ga je gang.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797985
Pomp nog maar een paar miljoen in die club, Fransie.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210797987
JAAAAAAAAAA

Op naar rood aangelopen Fransie
pi_210797988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
0-2
Almere-fanboy
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:26 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210797990
De 'echte' fans verlaten het stadion. :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:38 #220
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797991
Ik denk een brandoefening bij Utreg.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797992
Noar huus.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:51 #222
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797994
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
pi_210797996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Almere zet de aanval in op Ajax.
pi_210797999
PSV heeft de nummer laatst EINDELIJK op de knietjes.
pi_210798000
die trainer van volendam...wat is dat voor inteelt tokkie joh

hoe heet die man .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')