abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:28:40 #201
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797892
Het Ron Jans Effect.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797916
@RamboDirk wij noteren drie punten voor het onsympathieke Almere.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210797922
:R
pi_210797924
Bekertje bij Utrecht.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:32:10 #205
842 Zorro
Z
pi_210797932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Bekertje bij Utrecht.
Een ding is zeker, Utrecht wint de beker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juichen voor Almere City.

Dan ben je echt een enorme lul
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
pi_210797940
Domme tweede gele kaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:12 #208
842 Zorro
Z
pi_210797948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
Vandaag juichen we allemaal voor ajax. Alles om Steijn voor de club te behouden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:27 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797952
Bakayoko schiet

Mis (goh)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:34:13 #210
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210797959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
Bakayoko schiet

Mis (goh)
Geen fan?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210797960
Ik kom hier om te JUICHEN voor Almere City
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:36:13 #212
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geen fan?
Nee.
pi_210797978
0-2
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:37:07 #214
842 Zorro
Z
pi_210797979
Volendam ontsnapt vandaag aan een 8-1
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:37:16 #215
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797980
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kom hier om te JUICHEN voor Almere City
Ga je gang.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797985
Pomp nog maar een paar miljoen in die club, Fransie.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210797987
JAAAAAAAAAA

Op naar rood aangelopen Fransie
pi_210797988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
0-2
Almere-fanboy
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:26 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210797990
De 'echte' fans verlaten het stadion. :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:38 #220
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797991
Ik denk een brandoefening bij Utreg.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797992
Noar huus.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:38:51 #222
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797994
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
pi_210797996
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Almere zet de aanval in op Ajax.
pi_210797999
PSV heeft de nummer laatst EINDELIJK op de knietjes.
pi_210798000
die trainer van volendam...wat is dat voor inteelt tokkie joh

hoe heet die man .....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210798014
Azarkan er geen tering van.
pi_210798017
Tilman _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:41:12 #228
842 Zorro
Z
pi_210798022
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft de nummer laatst EINDELIJK op de knietjes.
Vorig jaar verloren ze daar steeds van dus er is duidelijk vooruitgang geboekt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:44:30 #229
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798037
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Na de winst van Almere een opluchting.

Binnenkort de degradatiekraker tussen Utrecht en Ajax.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:46:40 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Na de winst van Almere een opluchting.

Binnenkort de degradatiekraker tussen Utrecht en Ajax.
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:47:28 #231
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:46 schreef fetX het volgende:

[..]
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:48:02 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:48:36 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210798065
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:49:33 #234
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.
Ik ben heel benieuwd, maar ik vond van de drie Almere het meeste tegenstand geven tegen Feyenoord _O-
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:50:02 #235
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Die zit al aan zijn vierde fles.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:51:05 #236
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:50 schreef fetX het volgende:

[..]
Die zit al aan zijn vierde fles.
Rustig zaterdagavondje dan.

Normaal geeft hij meer geld uit aan drank dan aan Utrecht-spelers.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798079
HUP RKC
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:51:20 #238
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210798080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Eerst even moed indrinken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:51:48 #239
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798085
“Je hoopt dat ze de voetbaltaal spreken, het zijn sterke grote voetballers”

Dit wordt echt genieten @Caland
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798086
Wat een leuk shot met de wegvliegende vogels.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 20:55:35 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798103
Hup Twente.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:57:30 #242
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798115
We gaan weer lachen :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798123
Ajax vak halfleeg.
pi_210798137
Hup kramer
* Verwijderd *
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:02:26 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210798151
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:05:07 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut :D
Heb je de gifjes al klaar staan?
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:05:37 #247
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798186
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey :)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:05:44 #248
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut :D
Genot
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef fetX het volgende:

[..]
Heb je de gifjes al klaar staan?
PIETERBLACKED
pi_210798192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey :)
@Wotte is het met je eens
* Verwijderd *
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:06:26 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey :)
Er zijn weinig spitsen slechter (op dit moment).
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:06:47 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210798200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
PIETERBLACKED
:?
What can change the nature of a man?
pi_210798202
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
* Verwijderd *
pi_210798203
Ajax topic dood topic genot.

Lurkers en users lopen altijd weg.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:07:23 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798208
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.
@klaasweetalles is al naar bed.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:07:40 #256
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
Mag hij vinden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.

Lurkers en users lopen altijd weg.
@GGMM loopt altijd weg
U MAD?
pi_210798213
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:08:06 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:

[..]
@:klaasweetalles is al naar bed.
Zijn begeleider heeft hem weer netjes ingestopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
Intense verveling?
* Verwijderd *
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:09:21 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798239
Een foutje achterin bij Ajax.

Goh
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:09:40 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798243
Die verdediging bij Ajax blijft genieten
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
@:GGMM loopt altijd weg
Duistere dealtjes boven de snackbar.
pi_210798250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Een foutje achterin bij Ajax.

Goh
Niet zo gek met dat middenveld dat zich weigert aan te bieden. W
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:10:15 #265
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798256
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:10:45 #266
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:

[..]
@:klaasweetalles is al naar bed.
Wat zou het prettig zijn als dat nou eindelijk een keer ophoudt.

Ik kan er ook zelden om lachen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798265
Wel een mooi uitshirt dat ajax
pi_210798272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Deelt in de malaise. Of zoiets.
U MAD?
pi_210798273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
@:wotte is het met je eens
Brobbey heeft talent voor op de keeper schieten.
pi_210798279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat van ajax om je reet mee af te vegen
Aangepast.
U MAD?
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:18 #271
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Stilletje her en der van gaten in de kaas. Zo moeilijk was het nou ook weer niet.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:22 #273
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798289
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat ajax
Ik vind het juist helemaal waardeloos.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798294
Bakkali gaat er vast 1 scoren vandaag.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:57 #275
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkali gaat er vast 1 scoren vandaag.
Bij de bar ja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:31 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:39 #277
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798302
KramerGod
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798305
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
pi_210798314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Weinig kijk heb je er op.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:14:23 #280
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Laten we het hopen, tering wat heb ik daar een hekel aan.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:14:42 #281
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Geen idee maar je bent de volgende dag wel nog steeds dezelfde kneus.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:21 #282
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210798327
Overal die kuttrommels.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:39 #283
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.

Pas na zijn winnende goal tegen RKC kwam hij los.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:16:25 #284
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.

Pas na zijn winnende goal tegen RKC kwam hij los.
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.
pi_210798335
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
* Verwijderd *
pi_210798336
Volgens mij is succesrate van directe vrije trappen van 30 meter niet zo hoog Steven
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:17:09 #287
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_210798341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:17:25 #288
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.
pi_210798347
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik vind het juist helemaal waardeloos.
Die zwarte van Feyenoord is ook nice
pi_210798352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.
Gernot was vandaag weer BRILJANT
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:18:21 #291
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798361
Deze fouten :')

Wat een armoe
pi_210798362
VOLGENS MIJ SPEELT FEYENOORD NIET!1!
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:19:17 #294
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zien :)
pi_210798376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef Wotte het volgende:
VOLGENS MIJ SPEELT FEYENOORD NIET!1!
Alsof Ajax nu voetbalt.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:20:09 #296
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210798379
Ajax staat nog niet achter.
Erg jammer.
pi_210798382
Ik weet dat dit een kelderkraker is maar ik verwacht toch wel een iets hoger niveau.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 21:20:37 #298
35723 crew  GGMM
pi_210798387
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:21:27 #299
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:19 schreef fetX het volgende:

[..]
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zien :)
Als je in zo’n teringzooitje speelt gaan vanzelf de meest simpele dingen fout.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:21:59 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210798406
Wat is dat RKC intens slecht zeg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')