abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:31 #276
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:13:39 #277
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798302
KramerGod
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798305
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
pi_210798314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Weinig kijk heb je er op.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:14:23 #280
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Laten we het hopen, tering wat heb ik daar een hekel aan.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:14:42 #281
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou je na een avond trommelen de volgende dag spierpijn hebben?
Geen idee maar je bent de volgende dag wel nog steeds dezelfde kneus.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:21 #282
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210798327
Overal die kuttrommels.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:15:39 #283
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798329
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik begin eigenlijk steeds meer te denken dat hij er niet zoveel van kan. Senesi had zich na een ongelukkig debuut (op kunstgras) vrij snel herpakt.
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.

Pas na zijn winnende goal tegen RKC kwam hij los.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:16:25 #284
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798334
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Senesi was de eerste wedstrijden verschrikkelijk, dat duurde wel echt even. Toen die 4-0 bij Ajax (lol) werd hij pijnlijk ondersteboven gelopen. Uiteindelijk kwam zelfs vdHeijden weer in de ploeg.

Pas na zijn winnende goal tegen RKC kwam hij los.
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.
pi_210798335
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
* Verwijderd *
pi_210798336
Volgens mij is succesrate van directe vrije trappen van 30 meter niet zo hoog Steven
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:17:09 #287
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_210798341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:17:25 #288
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nooit echt fan van Senesi geweest.
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.
pi_210798347
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik vind het juist helemaal waardeloos.
Die zwarte van Feyenoord is ook nice
pi_210798352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vond hem vrij goed maar zo’n Hancko is nog even drie keer beter. Wat een genot is dat centrum zeg.
Gernot was vandaag weer BRILJANT
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:18:21 #291
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:16 schreef fetX het volgende:

[..]
Die 4-0 bij Ajax was een collectief falen met als hoofd veroorzaker Jaap Stam.
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798361
Deze fouten :')

Wat een armoe
pi_210798362
VOLGENS MIJ SPEELT FEYENOORD NIET!1!
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:19:17 #294
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar dat is het bij Ajax ook hoor (vervang Stam door Steijn), individueel zullen het best wel oké spelers zijn. Die Sutalo was niet voor niets uitstekend bij Dinamo Zagreb, aan Ivanusec zie je wel dat dat een prima niveautje is.
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zien :)
pi_210798376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:18 schreef Wotte het volgende:
VOLGENS MIJ SPEELT FEYENOORD NIET!1!
Alsof Ajax nu voetbalt.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:20:09 #296
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210798379
Ajax staat nog niet achter.
Erg jammer.
pi_210798382
Ik weet dat dit een kelderkraker is maar ik verwacht toch wel een iets hoger niveau.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 21:20:37 #298
35723 crew  GGMM
pi_210798387
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:21:27 #299
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:19 schreef fetX het volgende:

[..]
Er gaat in de basis al teveel fout maar we gaan het zien :)
Als je in zo’n teringzooitje speelt gaan vanzelf de meest simpele dingen fout.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:21:59 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210798406
Wat is dat RKC intens slecht zeg.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')