abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:06:26 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey :)
Er zijn weinig spitsen slechter (op dit moment).
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:06:47 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210798200
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
PIETERBLACKED
:?
What can change the nature of a man?
pi_210798202
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
* Verwijderd *
pi_210798203
Ajax topic dood topic genot.

Lurkers en users lopen altijd weg.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:07:23 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798208
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.
@klaasweetalles is al naar bed.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:07:40 #256
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
Mag hij vinden.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.

Lurkers en users lopen altijd weg.
@GGMM loopt altijd weg
U MAD?
pi_210798213
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:08:06 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:

[..]
@:klaasweetalles is al naar bed.
Zijn begeleider heeft hem weer netjes ingestopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
Intense verveling?
* Verwijderd *
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:09:21 #261
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798239
Een foutje achterin bij Ajax.

Goh
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:09:40 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798243
Die verdediging bij Ajax blijft genieten
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
@:GGMM loopt altijd weg
Duistere dealtjes boven de snackbar.
pi_210798250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Een foutje achterin bij Ajax.

Goh
Niet zo gek met dat middenveld dat zich weigert aan te bieden. W
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:10:15 #265
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210798256
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:10:45 #266
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef fetX het volgende:

[..]
@:klaasweetalles is al naar bed.
Wat zou het prettig zijn als dat nou eindelijk een keer ophoudt.

Ik kan er ook zelden om lachen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798265
Wel een mooi uitshirt dat ajax
pi_210798272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Deelt in de malaise. Of zoiets.
U MAD?
pi_210798273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
@:wotte is het met je eens
Brobbey heeft talent voor op de keeper schieten.
pi_210798279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat van ajax om je reet mee af te vegen
Aangepast.
U MAD?
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:18 #271
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Ik krijg daar een beetje hetzelfde gevoel bij als toen met Senesi. De tactiek deugt niet en hij kan geen left right behind, dan moet hij hele grote ruimtes verdedigen en heeft bovendien geen passingsmogelijkheden. Dan gaat het snel fout.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Stilletje her en der van gaten in de kaas. Zo moeilijk was het nou ook weer niet.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:22 #273
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798289
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat ajax
Ik vind het juist helemaal waardeloos.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798294
Bakkali gaat er vast 1 scoren vandaag.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:57 #275
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkali gaat er vast 1 scoren vandaag.
Bij de bar ja.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')