Heb je de gifjes al klaar staan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
Genotquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
@Wotte is het met je eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey
Er zijn weinig spitsen slechter (op dit moment).quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey
Mag hij vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
kramer vindt zichzelf trouwens van Feyenoord niveau
@GGMM loopt altijd wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax topic dood topic genot.
Lurkers en users lopen altijd weg.
Zijn begeleider heeft hem weer netjes ingestoptquote:
Intense verveling?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb deze wedstrijd aangezet met eenzelfde gevoel als wanneer ik Comedy Central aanzet.
Wat zou het prettig zijn als dat nou eindelijk een keer ophoudt.quote:
Deelt in de malaise. Of zoiets.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel geestig dat die Sutalo als de verlosser binnen werd gehaald maar er tot nu toe echt helemaal niets van bakt.
Brobbey heeft talent voor op de keeper schieten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:wotte is het met je eens
Aangepast.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wel een mooi uitshirt dat van ajax om je reet mee af te vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |