Vorig jaar verloren ze daar steeds van dus er is duidelijk vooruitgang geboekt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft de nummer laatst EINDELIJK op de knietjes.
Na de winst van Almere een opluchting.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:38 schreef fetX het volgende:
Ajax dankt PSV voor puntverlies concurrent Volendam.
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de winst van Almere een opluchting.
Binnenkort de degradatiekraker tussen Utrecht en Ajax.
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijg je weer de UtReChT kAn hET aLlEeN tEgEN aJAX meme.
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, ja dit Utrecht kan het letterlijk alleen tegen dit Ajax.
Ik ben heel benieuwd, maar ik vond van de drie Almere het meeste tegenstand geven tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs dat teveel gevraagd is.
Die zit al aan zijn vierde fles.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Rustig zaterdagavondje dan.quote:
Eerst even moed indrinken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Van Seumeren al gereageerd?
Heb je de gifjes al klaar staan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
Genotquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar ging het al bijna fout na 1 minuut
@Wotte is het met je eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kramer een betere spits dan Brobbey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |