abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210797655
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.

Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.
Dit, dus.
pi_210797661
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.

Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Dat is echt nooit anders geweest.
pi_210797662
Veerman doet echt alles goed.
Dit, dus.
pi_210797664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.
Tenzij het terecht is.
pi_210797667
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.

Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
De 4e man blijft ook aan dezelfde lange zijde van het veld. :P
pi_210797684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tenzij het terecht is.
DAT STAAT ER DUS NIET
Dit, dus.
pi_210797709
pi_210797727
Steijn blijft toveren met zijn opstelling.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:10:20 #184
842 Zorro
Z
pi_210797742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is echt nooit anders geweest.
Ik geloof het onmiddelijk, alleen is er niks zo oninteressant op een voetbalveld als een grensrechter, dus daar heb ik me nooit echt mee beziggehouden.

Herstel: Uitgezonderd de 4e man.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797757
ROOD
pi_210797761
Ach Hugo
U MAD?
pi_210797763
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.

En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht. :')
pi_210797771
lollerUtrecht
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:14:17 #189
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.

En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht. :')
Van de Graaf is altijd een parodie op fluiten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797777
Shirtje trekken was wel een overtreding ja. Alsnog wel een domme tackel.
Dit, dus.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:19:21 #191
842 Zorro
Z
pi_210797808
Goedmaakstrafschop
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797819
Man man man
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_210797826
Oh 2-1?

Ik kom meteen weer kijken.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:24:09 #194
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh 2-1?

Ik kom meteen weer kijken.
Dan is het dus zo weer 3-1.
pi_210797854
Tijd voor de 2-2.
pi_210797860
Volendam domineert. PSV weet het niet meer.
pi_210797872
PSV gaat al tijdrekken. SAD.
pi_210797881
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-1.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:27:59 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210797887
Ach Utrecht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210797890
Juichen voor Almere City.

Dan ben je echt een enorme lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')