Iedereen heeft zijn slechte kanten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
Sjezus wat zijn jouw tenen Lang vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
tong80quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn slechte kanten.
Vraag maar eens aan @:tong80
Erg knap hoe dat dansmarieke met dat stokje volleybalt.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
Ik ga weer naar FC Utrecht - Almere City.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dombo naar PSV kijkt is het niet meer spannend
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Dat is echt nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Tenzij het terecht is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.
De 4e man blijft ook aan dezelfde lange zijde van het veld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Ik geloof het onmiddelijk, alleen is er niks zo oninteressant op een voetbalveld als een grensrechter, dus daar heb ik me nooit echt mee beziggehouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is echt nooit anders geweest.
Van de Graaf is altijd een parodie op fluiten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.
En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht.
Dan is het dus zo weer 3-1.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh 2-1?
Ik kom meteen weer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |