Jan Smit komt weer in beeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat PSV - FC Volendam een spannende wedstrijd gaat worden.
Bedanktquote:
Glimlach, like.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vandaag op meerdere fronten een maatje te groot dus.
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Hij lijkt hem weg te willen koppen die kiepert
Dat is toch al Lang geledenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelronde 1 wil zijn grap terug.
Daar was het schot te hard voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bakayoko kan best voetballen, maar kiest echt zonder uitzondering steeds de verkeerde oplossing.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb lang de hoop gehad dat hij wat meer bewust zou worden van wat er om hem heen gebeurt op het veld, maar hij heeft zo'n oogkleppen op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgen
Twee walgelijke clubs.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is FCU - Almere echt een walgelijke partij
Net als PSVquote:
Stop hiermee.quote:
Groningen zal het niet worden in elk geval. Die zijn echt diep gezonken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Bijzonder gemeende like gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |