abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210782843
Daar is de lang uitgestelde AZ choke!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 28 september 2023 @ 23:14:06 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210783359
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 22:20 schreef Coco het volgende:

[..]
choken
Dat valt nogal mee dit seizoen.
pi_210785366
Bazoer blessure YASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

liever Martins Indi flop dan Bazoer zondag

hopelijk hebben we goed opgelet in Sittard hoe het moet tegen AZ
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210788519
twitter
pi_210788949
3 Rotterdamse clubs in de top 7 na 6 speelronden, dat is vast voor het eerst in de geschiedenis

kan iemand dat ff uitzoeken?

( beetje random in het PSV topic, maar hier werd de stand gepost)

oh wacht, dit is niet eens het PSV topic... nm
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_210793343
overdreven dramatisch gereageerd allemaal maar Ajax ligt maar 3 puntjes achter op het linkerrijtje, en Fortuna, Go Ahead, Excelsior hebben ze ook ingehaald over enkele wedstrijden verder

nu vanavond tegen het zwakke RKC
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  zaterdag 30 september 2023 @ 10:55:36 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210793687
Vanavond strijdt Ajax met rivaal RKC om de 13e plek. Ik verwacht een spectaculaire wedstrijd met een gelijkspel als resultaat. 2-2
  zaterdag 30 september 2023 @ 11:01:17 #83
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210793711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:55 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond strijdt Ajax met rivaal RKC om de 13e plek. Ik verwacht een spectaculaire wedstrijd met een gelijkspel als resultaat. 2-2
De beelden
pi_210794496
RKC... Knikkende knietjes bij Ajax ;(

pi_210795736
Het Eredivisie-weekend gaat BIJNA beginnen vrienden.

Ik geloof dat alle ingrediënten aanwezig zijn voor een ongekend TOPWEEKEND.
pi_210795807
We houden even een minuut stilte.
pi_210795850
De minuut is voorbij mannen.
pi_210795875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We houden even een minuut stilte.
Voor Ajax?
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 17:10:13 #89
35723 crew  GGMM
pi_210796059
Gimenez heeft goed naar Berghuis gekeken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210796063
Ik begin die Gimenez een beetje irritant te vinden met zijn kaarten vragen en schwalbes.
Dit, dus.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 17:13:32 #91
35723 crew  GGMM
pi_210796099
Wat irritant trouwens die netten

Ben blij dat dat bij Ajax niet nodig is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210796122
Waarom moet die scheids 20 keer kijken, het is mega duidelijk
pi_210796147
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:10 schreef Buitendam het volgende:
Ik begin die Gimenez een beetje irritant te vinden met zijn kaarten vragen en schwalbes.
Dat is ook oprecht een irritant trekje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210796185
Dit is gespeeld

Kuipers loopt alleen maar te janken
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 17:20:46 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210796187
KNFB
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210796248
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant trouwens die netten

Ben blij dat dat bij Ajax niet nodig is.
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.
pi_210796270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.
Allemaal even lachen mensen want het begint een beetje zielig te worden.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 17:37:40 #98
35723 crew  GGMM
pi_210796325
Toch nog 2 reacties :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210796327
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 17:37 schreef GGMM het volgende:
Toch nog 2 reacties :)
Ik help je graag vriend
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 17:45:40 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210796368
Laten we het gezellig houden.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')