Dom mensquote:Arne Slot noemde het staken van de wedstrijd van afgelopen zondag direct competitievervalsing. Supporters van Ajax gooiden fakkels op het veld tijdens de tweede helft, precies op het moment dat de Rotterdammers beter in de wedstrijd kwamen en op het punt stonden om met grote cijfers uit te lopen. De KNVB geeft geen gehoor aan de uitlatingen van de trainer van Feyenoord en houdt de huidige regelgeving intact.
Supporters hebben nu alle macht om het wedstrijdverloop te beïnvloeden, of om andere redenen een wedstrijd stil te leggen. Marianne van Leeuwen, directeur betaald voetbal, bevestigt in gesprek met ESPN dat hier voorlopig niets aan wordt veranderd. ''Ik vind het heel gevaarlijk om de maatregelen nu aan te passen, omdat ze wel degelijk effect hebben sinds ze zijn ingevoerd. Ik heb het dan over die specifieke maatregel rond het gooien van voorwerpen op het veld of het veld betreden.''
Ze liegt niet. De maatregelen hebben wel degelijk effect.quote:
Dit is echt een gevalletje redeneren: ‘sinds we de doodstraf hebben ingevoerd voor winkeldiefstal, wordt er veel minder gestolen’quote:
Niemand boeit AZ.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, AZ speelt.
Dat leeft echt hier.
Emmengodenquote:Op donderdag 28 september 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen Top Oss - FC Emmen
wat?quote:Op donderdag 28 september 2023 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe doet AZ dit toch elke keer weer.
De beeldenquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:55 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond strijdt Ajax met rivaal RKC om de 13e plek. Ik verwacht een spectaculaire wedstrijd met een gelijkspel als resultaat. 2-2
Voor Ajax?quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We houden even een minuut stilte.
Dat is ook oprecht een irritant trekje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:10 schreef Buitendam het volgende:
Ik begin die Gimenez een beetje irritant te vinden met zijn kaarten vragen en schwalbes.
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant trouwens die netten
Ben blij dat dat bij Ajax niet nodig is.
Allemaal even lachen mensen want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vissen gaat je steeds minder goed af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |