abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210797684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tenzij het terecht is.
DAT STAAT ER DUS NIET
Dit, dus.
pi_210797709
pi_210797727
Steijn blijft toveren met zijn opstelling.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:10:20 #184
842 Zorro
Z
pi_210797742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is echt nooit anders geweest.
Ik geloof het onmiddelijk, alleen is er niks zo oninteressant op een voetbalveld als een grensrechter, dus daar heb ik me nooit echt mee beziggehouden.

Herstel: Uitgezonderd de 4e man.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797757
ROOD
pi_210797761
Ach Hugo
U MAD?
pi_210797763
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.

En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht. :')
pi_210797771
lollerUtrecht
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:14:17 #189
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.

En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht. :')
Van de Graaf is altijd een parodie op fluiten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797777
Shirtje trekken was wel een overtreding ja. Alsnog wel een domme tackel.
Dit, dus.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:19:21 #191
842 Zorro
Z
pi_210797808
Goedmaakstrafschop
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797819
Man man man
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_210797826
Oh 2-1?

Ik kom meteen weer kijken.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:24:09 #194
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh 2-1?

Ik kom meteen weer kijken.
Dan is het dus zo weer 3-1.
pi_210797854
Tijd voor de 2-2.
pi_210797860
Volendam domineert. PSV weet het niet meer.
pi_210797872
PSV gaat al tijdrekken. SAD.
pi_210797881
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-1.
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:27:59 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210797887
Ach Utrecht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210797890
Juichen voor Almere City.

Dan ben je echt een enorme lul
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:28:40 #201
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210797892
Het Ron Jans Effect.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210797916
@RamboDirk wij noteren drie punten voor het onsympathieke Almere.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210797922
:R
pi_210797924
Bekertje bij Utrecht.
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:32:10 #205
842 Zorro
Z
pi_210797932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Bekertje bij Utrecht.
Een ding is zeker, Utrecht wint de beker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_210797936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Juichen voor Almere City.

Dan ben je echt een enorme lul
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
pi_210797940
Domme tweede gele kaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:12 #208
842 Zorro
Z
pi_210797948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zeur niet. Jij juicht voor Ajax.

Dan ben je verrot van binnen.
Vandaag juichen we allemaal voor ajax. Alles om Steijn voor de club te behouden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:33:27 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210797952
Bakayoko schiet

Mis (goh)
  zaterdag 30 september 2023 @ 20:34:13 #210
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210797959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef fetX het volgende:
Bakayoko schiet

Mis (goh)
Geen fan?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')