Jan Smit komt weer in beeld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb niet de indruk dat PSV - FC Volendam een spannende wedstrijd gaat worden.
Bedanktquote:
Glimlach, like.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vandaag op meerdere fronten een maatje te groot dus.
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:59 schreef Zorro het volgende:
Hij lijkt hem weg te willen koppen die kiepert
Dat is toch al Lang geledenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelronde 1 wil zijn grap terug.
Daar was het schot te hard voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de FOK!fotograaf er een foto van gemaakt?
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bakayoko kan best voetballen, maar kiest echt zonder uitzondering steeds de verkeerde oplossing.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb lang de hoop gehad dat hij wat meer bewust zou worden van wat er om hem heen gebeurt op het veld, maar hij heeft zo'n oogkleppen op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die 40 miljoen gaan we nooit meer krijgen
Twee walgelijke clubs.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is FCU - Almere echt een walgelijke partij
Net als PSVquote:
Stop hiermee.quote:
Groningen zal het niet worden in elk geval. Die zijn echt diep gezonken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we Almere weer inruilen voor FC Emmen aan het einde van het seizoen
Bijzonder gemeende like gegevenquote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
Iedereen heeft zijn slechte kanten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik waardeer jou erg als user maar Emmen is echt een waardeloze toevoeging aan de eredivisie.
Sjezus wat zijn jouw tenen Lang vandaag.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
tong80quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn slechte kanten.
Vraag maar eens aan @:tong80
Erg knap hoe dat dansmarieke met dat stokje volleybalt.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hiermee.
Je bent gewoon niet grappig.
Ik ga weer naar FC Utrecht - Almere City.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dombo naar PSV kijkt is het niet meer spannend
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Dat is echt nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Tenzij het terecht is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keur vrouwonvriendelijkheid af.
De 4e man blijft ook aan dezelfde lange zijde van het veld.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Het feit dat deze vrouwelijke grensrechteres nu weer op dezelfde plek met haar vlagje loopt te wapperen maakt me nu pas duidelijk dat grensrechtersen dus niet meewisselen van kant.
Wel zo eerlijk, als er dan eentje is die er niks van kan hebben beide partijen er een keer last van.
Ik geloof het onmiddelijk, alleen is er niks zo oninteressant op een voetbalveld als een grensrechter, dus daar heb ik me nooit echt mee beziggehouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is echt nooit anders geweest.
Van de Graaf is altijd een parodie op fluiten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze scheids is wel lachwekkend. Had net gewoon een tweede gele kaart moeten geven aan Almere City, spaart hem.
En 2 minuten later doet ie het voor minder wel bij Utrecht.
Dan is het dus zo weer 3-1.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh 2-1?
Ik kom meteen weer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |