quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Wat een eikels
Geeft niks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was deze keer met de auto omdat ik van België naar Nijmegen moest en er toch langs kwam
Ik ging er van uit dat je morgen ging vanwege je bericht in het topic maar had al zo'n vermoeden dat jij het was
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Heeft ie maar weer kort in het mooie Brabant kunnen vertoeven.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geeft niks,
Ik was deze keer met de auto omdat ik van België naar Nijmegen moest en er toch langs kwam
Ik ging er van uit dat je morgen ging vanwege je bericht in het topic maar had al zo'n vermoeden dat jij het was
Afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geeft niks,
Hongarije is wel prachtig!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:56 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre![]()
Voorlopig even de laatste voor mij, vertrek morgen een maandje naar Hongarije (of mag ik hem daar verstoppen?)
Onderweg in Limburgland.quote:
Duurt langquote:
In principe moet hydro hem voor vanavond zeven uur leggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:35 schreef Harrie het volgende:
Vanmiddag maar vast naar Limboland gaan zodat ik de buurt ben heeft natuurlijk geen zin.
Nee, want er moeten twee verplaatsingen tussen zitten voor je zelf weer magquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:35 schreef Harrie het volgende:
Vanmiddag maar vast naar Limboland gaan zodat ik de buurt ben heeft natuurlijk geen zin.
Kan altijd wat tussen komenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In principe moet hydro hem voor vanavond zeven uur leggen.
Weet ik, maak je geen zorgen daar is over nagedacht.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, want er moeten twee verplaatsingen tussen zitten voor je zelf weer mag
Truequote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan altijd wat tussen komenheb ik ook wel eens gehad
[..]
Weet ik, maak je geen zorgen daar is over nagedacht.
Een vakantie van een maand naar Hongarije?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan altijd wat tussen komenheb ik ook wel eens gehad
Het heeft altijd zin om naar Limboland te gaan!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:35 schreef Harrie het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:05 schreef nienbawa het volgende:
Ik ben daarMaar geen stok
![]()
Weet zeker dat ik goed zit maar kan nog geen PM sturen naar Hydro omdat ik pas lid ben...
@Hydrogenyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:05 schreef nienbawa het volgende:
Ik ben daarMaar geen stok
![]()
Weet zeker dat ik goed zit maar kan nog geen PM sturen naar Hydro omdat ik pas lid ben...
Wel lullig dat die blijkbaar wel weg is gehaald maar nog niet gemeld hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Stay tuned om te horen wie de stok nu heeft.
Hoeft toch niet per se gemeld te worden? Heb Nienke gebeld. Is op de juiste plek dus hij zal wel onderweg zijn 😁quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Wel lullig dat die blijkbaar wel weg is gehaald maar nog niet gemeld hier.
Als het hier gemeld is hoeft een ander er niet meer om.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se gemeld te worden? Heb Nienke gebeld. Is op de juiste plek dus hij zal wel onderweg zijn 😁
Het hier melden lijkt me toch wel handigquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se gemeld te worden? Heb Nienke gebeld. Is op de juiste plek dus hij zal wel onderweg zijn 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat de stok snel gaat is prima, maar het gebeurd wel iets te vaak dat er niet zo rap gemeld wordt als iemand m te pakken heeftIs gewoon onderdeel van het spel. Zo snel mogelijk melden is prima en dat is hier gebeurd volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf geen mobiel internet dus dan kan het ook nog wel eens duren voordat ik het meld, vaak wacht ik dan met wifi zoeken en posten tot ik hem ook echt ergens geplaatst heb, dan hoef ik niet meerdere omwegen te maken. Soms kan ik het pas thuis uploaden, nouja, jammer dan.
Ik ben trouwens wel een voorstander van ophalen en wegleggen in dezelfde rit die je maakt. Lukt niet altijd, mij ook niet, maar houdt wel het tempo erin.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Met hoe vaak de stok al foetsie is voor je hem kunt pakken heb ik niet altijd al een plan de campagne voor waar hij daarna heen gaat, maar ik probeer het wel dezelfde dag te doen als dat ik haal. Zeker nu het nog zo lekker lang licht isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon onderdeel van het spel. Zo snel mogelijk melden is prima en dat is hier gebeurd volgens mij.
Ik heb zelf geen mobiel internet dus dan kan het ook nog wel eens duren voordat ik het meld, vaak wacht ik dan met wifi zoeken en posten tot ik hem ook echt ergens geplaatst heb, dan hoef ik niet meerdere omwegen te maken. Soms kan ik het pas thuis uploaden, nouja, jammer dan.
Ik ben trouwens wel een voorstander van ophalen en wegleggen in dezelfde rit die je maakt. Lukt niet altijd, mij ook niet, maar houdt wel het tempo erin.
Geen idee wat jij allemaal nagelopen hebt maar dat je meer info hebt als je wil laten lijken is 100% zeker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Als ik dit zo allemaal naloop is de stok 10 minuten voor Nienke weggehaald. +/- 35 minuten na weghalen gemeld. Storm in een glas water ... en Nienke moet niet zeuren want zij had er geen tijd voor omdat ze weg moest
How ging mij niet over nu of over gisteren!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Als ik dit zo allemaal naloop is de stok 10 minuten voor Nienke weggehaald. +/- 35 minuten na weghalen gemeld. Storm in een glas water ... en Nienke moet niet zeuren want zij had er geen tijd voor omdat ze weg moest
Daarom kijk ik geen TV genoeg drama te vinden overal toch.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Als er één ding is wat, naast de stok, een constante is in deze topicreeks de afgelopen 13 jaar dat ik hier rondhang is het wel drama. Man man man.
Maak jij ook een leuke wandeling voor de ophaler van de stok vanaf de nieuwe locatie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik ben weer terug van mijn vakantie en heb onderweg de stok opgehaald..
Ben net pas thuis
Sorry zo was het niet bedoeld, ik typ gewoon altijd wat ik op dat moment denk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Schelden en beledigen moeten jullie niet doen hoor, zie er met elkaar uit te komen op een normale manier.
Omdat ik zo'n zure kerel ben maar een kleine onderbouwing. Hoe zuur ik ook ben, gewoon aanspreekbaar ben ik gemiddeld genomen wel. Of ik teveel bier gehad hebquote:iets met zuur enzo
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ben terug van de vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo lieve Ma![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:17 schreef Hydrogeny het volgende:
De stok is naar de middeleeuwen!
Succes in Mofert! Bij het grootste middeleeuws festijn van Zuid Nederland!
Ik had overigens heel veel bekijks met plaatsen en weet dat FOK!kers aanwezig zijn. Hij ligt wel uit het zicht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier! (en
staat 5 minuten verder klaar!)
@:Deisyy
Onderwegquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:27 schreef Monique___ het volgende:
Hallo allemaal!!
Ik ben weer terug van mijn vakantie en heb onderweg de stok opgehaald..
Ben net pas thuis
nee ik doe alles met de autoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maak jij ook een leuke wandeling voor de ophaler van de stok vanaf de nieuwe locatie?
Ik vond dat echt een toffe toevoeging
Nogmaalsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Schelden en beledigen moeten jullie niet doen hoor, zie er met elkaar uit te komen op een normale manier.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef Deisyy het volgende:
* loveislikeakiss deelt haar bak popcornquote:
De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.quote:
Wie weet wordt ie dan wel buiten Limburg geplaatst.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.
Je wilt niet weten wat we achter de schermen aan voorbereiding voor Texel hebben gedaan destijds. Daar kun je een paar topics mee vullen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.
Iemand is nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat we achter de schermen aan voorbereiding voor Texel hebben gedaan destijds. Daar kun je een paar topics mee vullen.
Ja iemand weet de motivatie wel bijzonder hoog te houden dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iemand is nog laat wakker![]()
en iemand had vandaag wel wat anders te doen
morgen weer een dag
Whatsappgroep aangemaakt enzo, datum afgesproken, wie rijdt met wie mee, etc etc etc.quote:
Wauw mooie planning!quote:Op zondag 23 juli 2023 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whatsappgroep aangemaakt enzo, datum afgesproken, wie rijdt met wie mee, etc etc etc.
En dan krijg je deze verplaatsingen op één dag.
[ afbeelding ]
Maar goed, dat was een uitzondering omdat we anders Texel nooit helemaal gedaan zouden krijgen (we wilden destijds Noord-Holland voltooien), dat zou jaren duren. Dan legt iemand hem erop en duurt het weer twee maanden voordat er een FOK!ker op Texel is enzo
Oja, ik deed alles op de fiets.
Texel dan ... Noord Holland had nog wel wat plekjesquote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wauw mooie planning!
Is jullie goed gelukt om Noord Holland te voltooien!
Helaas heb jij een andere planningquote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wauw mooie planning!
Is jullie goed gelukt om Noord Holland te voltooien!
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Texel dan ... Noord Holland had nog wel wat plekjes
Elk dorp heeft natuurlijk verschillende toegangswegen... Grote steden zijn zo benaderd....quote:Op zondag 23 juli 2023 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?quote:Op zondag 23 juli 2023 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.
vrijwilligerswerk... dont shoot ...quote:Op zondag 23 juli 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?
wie update die site, de laatste verplaatsingen staan daar ook nog niet bij.
ja zeker als bepaalde mensen vergeten hem ergens neer te leggenquote:Op zondag 23 juli 2023 00:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee zeker niet![]()
Vroeg me alleen af wie dat bijhoudt
Is nogal een werkje.
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wordt ie dan wel buiten Limburg geplaatst.
Tenzij iemand weer op vakantie isquote:Op zondag 23 juli 2023 01:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeuren
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeuren
Kom je nu meequote:Op zondag 23 juli 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.
Heb nog wel een paarse dildo als reserve stokquote:Op zondag 23 juli 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.
Wij noemen dat een Limburgs onderonsje maar daarmee bedoel ik dan niet die paar Limbo's die wel leuk zijn natuurlijk anders wordt dat weer verkeerd begrepen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:18 schreef COVID-19 het volgende:
Dat gaat wel lekker zo, als men de stok ophaalt en vervolgens met vakantie moet.
Klopt, maar niet alle plaatsnamen/borden staan op fokstok.nl, er komen er wel eens wat plaatsen met een bord bij (net als dat een aantal plaatsen waar ie gelegen heeft inmiddels verdwenen zijn). De database die ooit gebruikt is voor de website hebben we in 2015 ofzo gemaakt (in Excel-spreadsheet overtypen van alle plaatsnamen van Nederland, ja dat was monnikenwerk van @TARAraboemdijee, @Maringo en mij). En er is daarbij wel eens een gehucht over het hoofd gezien. Soms ligt de Stok aan een onofficieel bord en dan krijgen we hier in het topic weer allemaal dramaquote:Op zondag 23 juli 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?
wie update die site, de laatste verplaatsingen staan daar ook nog niet bij.
Sorry, maar als Limburger jezelf limbo noemen..... Nee sorry, ik noem Limburgers dan liever kompel/koempel, maar limbo is een negatief woord, beetje als dombo of zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wij noemen dat een Limburgs onderonsje maar daarmee bedoel ik dan niet die paar Limbo's die wel leuk zijn natuurlijk anders wordt dat weer verkeerd begrepen.
Ik keek net even hier in de omgeving en er staat zelfs een gehucht bij dat helemaal geen officieel bord heeft, dus als hij daar neergelegd wordt kan dat simpelweg niet anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar niet alle plaatsnamen/borden staan op fokstok.nl, er komen er wel eens wat plaatsen met een bord bij (net als dat een aantal plaatsen waar ie gelegen heeft inmiddels verdwenen zijn). De database die ooit gebruikt is voor de website hebben we in 2015 ofzo gemaakt (in Excel-spreadsheet overtypen van alle plaatsnamen van Nederland, ja dat was monnikenwerk van @:TARAraboemdijee, @:Maringo en mij). En er is daarbij wel eens een gehucht over het hoofd gezien. Soms ligt de Stok aan een onofficieel bord en dan krijgen we hier in het topic weer allemaal drama![]()
![]()
Dat staat in de OP. @:Light doet dat aan de hand van de Wiki die ik voornamelijk bijhoud, die is nu weer bijgewerkt dus de website komt binnenkort wel weerKijk op de Wiki als je wilt weten of een plaats al is geweest.
Prima idee, als je hem kan missen, gewoon doenquote:Op zondag 23 juli 2023 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb nog wel een paarse dildo als reserve stok
Nog even een gat in boren om er een slot aan vast te kunnen maken
Als het echt een gehucht of plaatsje is met een (historische) naam dan zijn door bijvoorbeeld bewoners gemaakte borden ook prima, daar wordt niet zo'n probleem van gemaakt hier. Zoals deze:quote:Op zondag 23 juli 2023 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek net even hier in de omgeving en er staat zelfs een gehucht bij dat helemaal geen officieel bord heeft, dus als hij daar neergelegd wordt kan dat simpelweg niet anders.
Maar nu Noord-Holland vol is leggen we hem nog wel eens aan het bord van een vakantiepark:quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Spiksplinternieuw bord!
Of van een wijk:quote:
Bij die laatste stond ik trouwens destijd ook voor Jan met de korte achterlul, maar dat kwam omdat er bijna twee maanden tussen de plaatsing en dat ik daar was zat. Als de Stok te lang ergens ligt lijkt de kans wel groter dat ie zoek raakt helaas.quote:
Volgens mij is Harrie een Brabander, vandaar.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Sorry, maar als Limburger jezelf limbo noemen..... Nee sorry, ik noem Limburgers dan liever kompel/koempel, maar limbo is een negatief woord, beetje als dombo of zo.
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Om te kunnen verplaatsen moet ie natuurlijk wel eerst geplaatst worden
Dat is correct en tevens juistquote:Op zondag 23 juli 2023 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is Harrie een Brabander, vandaar.
Heeft ze toch haar doel bereiktquote:Op zondag 23 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.
Liever geen plaatsvervangende Stok, dan heb je als de nieuwe terugkomt weer een extra Stok en allemaal gedoe. Hebben we eerder meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.
Bij vakantie zou je stok gewoon moeten terugleggen, op de vorige plek.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever geen plaatsvervangende Stok, dan heb je als de nieuwe terugkomt weer een extra Stok en allemaal gedoe. Hebben we eerder meegemaakt.
Mensen moeten gewoon geen vakantie krijgen. Word volwassen!
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
[..]
Heeft ze toch haar doel bereikt
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.
Gezien jou nuchtere kijk op deze situatie zal ik jou als Limburgse medemens zeker geen Limbo noemen dus als ik het over Limbo's heb hoef je je vooral niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Bij vakantie zou je stok gewoon moeten terugleggen, op de vorige plek.
Ik wist niet dat het als negatief werd gezien, dus ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.
Vind ik een goede regel.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Dank u!quote:Op zondag 23 juli 2023 11:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Gezien jou nuchtere kijk op deze situatie zal ik jou als Limburgse medemens zeker geen Limbo noemen dus als ik het over Limbo's heb hoef je je vooral niet aangesproken te voelen.
Ik vergeet af en toe dat er ook gewoon leuke mensen wonen
Ik vind dit een goede toevoeging aan het regelboek!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Daar gaan de spelers over, dus als de meerderheid het hier mee eens is voeg ik het toe aan de OP.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede toevoeging aan het regelboek!
Kunnen de gene die hier over gaan dit eens bespreken?
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoietsquote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan de spelers over, dus als de meerderheid het hier mee eens is voeg ik het toe aan de OP.
We kunnen ook een lijst maken per provincie, met mensen die je zou kunnen dm'n bij vakantie. Zodat stok naar hun kan en zij hem ergens leggen. Soort vrijwilligers werk dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoiets
zou totaal niet nodig moeten zijn als mensen met andere plannen gewoon dat ding laten liggen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:15 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We kunnen ook een lijst maken per provincie, met mensen die je zou kunnen dm'n bij vakantie. Zodat stok naar hun kan en zij hem ergens leggen. Soort vrijwilligers werk dan.
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
zou totaal niet nodig moeten zijn als mensen met andere plannen gewoon dat ding laten liggen.
Voor mijn mening daar over scroll maar een stuk terug.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoiets
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Wijze woordenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar us volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend hequote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan zet de Alfa's maar alvast koud want dan ben ik onderweg naar Limburg
Morgenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend heAlfa ligt al koud
Ik ben zelfs al in Limburg!quote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
is wel goed Pilsquote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dit pad de tweede keer dat het gebeurd. Heb het nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Naar mijn weten in 19(!) jaar FOK!Stok nog niet eerder voorgekomen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
…quote:Op zondag 23 juli 2023 15:05 schreef mootie het volgende:
Als je de stok hebt, gewoon normaal gedragen op FOK!
Of als je dat blijkbaar niet kunt, gewoon van de stok afblijven
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehoudenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Echt? Daar weet ik dan niets van. Heb je daar een linkje van?quote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehouden
Nee, geen linkjequote:Op maandag 24 juli 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Daar weet ik dan niets van. Heb je daar een linkje van?
Dan weet ik niet waar het wel is aangeboden, maar in ieder geval niet in dit topicquote:
De stok is even op vakantie, maar we verwachten hem deze week weer terugquote:
Ow?quote:Op maandag 24 juli 2023 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De stok is even op vakantie, maar we verwachten hem deze week weer terug
quote:o Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
- Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
o Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
quote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh wacht, er is geen sprake van vakantie, maar de 2e keer dat Monique de stok heeft is een ban aan haar broek heeft.
Bijzonder knap ...
Dat noemen we hier vakantie.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh wacht, er is geen sprake van vakantie, maar de 2e keer dat Monique de stok heeft is een ban aan haar broek heeft.
Bijzonder knap ...
Het is nu daadwerkelijk vakantietijd, dus sprake van verwarring.quote:
Blijkbaar een week, als ik de eerdere posts hierover mag geloven.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:56 schreef Zucht. het volgende:
Ze had eerst de stok en daarna pas de verplichte vakantie gekregen... Hoelang die vakantie gaat duren weet ik niet...
Gaat niet gebeuren, is een uur van haar huis rijden. Doet ze niet nog eens.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Daarom willen we dat de stok op oude locatie terugkomt
Want niemand mag namens haar posten nu, dus enige remedie is stok als de wiedeweerga terug.
jij ging kijken om m op te halen en te leggen?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:02 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, is een uur van haar huis rijden. Doet ze niet nog eens.
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bans gaan we hier niet bespreken, er komt deze week weer een stok het spel in, want ik begreep van @:DJMO dat zij een reservestok heeft
Volgens mij wel, maar dat was dan wel voor mijn tijd, deze reeks loopt alweer bijna 19 jaarquote:Op maandag 24 juli 2023 17:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?
Jij kan er inmiddels een boek over schrijven.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.
Edit: En in ronde twee (dan praten we over 2004) hebben er een tijdje twee stokken aan elkaar rondgezworven.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet maakten users er destijds een heel kunstwerk van.
Ik wacht op de verfilming.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan er inmiddels een boek over schrijven.
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodigquote:Op maandag 24 juli 2023 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.
Edit: En in ronde twee (dan praten we over 2004) hebben er een tijdje twee stokken aan elkaar rondgezworven.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet maakten users er destijds een heel kunstwerk van.
Steekkarretje mee nemen om de stok op te gaan halenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodig
En dan een troll die er cocaine in verstopt heeft en politie belt terwijl je hem aan het inladen bent.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steekkarretje mee nemen om de stok op te gaan halen
En de politie die dan corrupt blijkt te zijn, dus de stok inpikt en de troll en de weglegger in het bos achterlaat.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:11 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
En dan een troll die er cocaine in verstopt heeft en politie belt terwijl je hem aan het inladen bent.
Klinkt als het begin van een mooie thriller!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de politie die dan corrupt blijkt te zijn, dus de stok inpikt en de troll en de weglegger in het bos achterlaat.
Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen (quote:Op maandag 24 juli 2023 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodig
ach 2cv .....quote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen () @:2cv
[ afbeelding ]
Hmm, misschien woensdag.quote:
Die heb ik ook nog vast gehadquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zwaarquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Jij mag daar uiteraard ook aan deelnemen, heb de stok regelmatig na een verplaatsing van jou weer opgepikt. Soms reed ik zelfs bijna achter je aan toen je nog live beeldverslag deed van jouw verplaatsingen...
Goeie vraagquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
Ik hoop snel, er was mij toegezegd dat de stok uiterlijk woensdagochtend terug in het spel zou komen, maar helaas, dus ik probeer dit nu op een andere manier te regelen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:46 schreef DJMO het volgende:
is dat een stok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
Oeh dat is een prachtige omgeving!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat het nou perfect regenachtig wandelweer zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
het is de !Stok ipv de stok!quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Dan zou de TT al jaren fout zijn, want het is FOK!, dus FOK!!Stokquote:
Bedankt @Monique___quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Het is voor mij ook ver, maar we kunnen er een mooie wandeling achteraan plakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:14 schreef Zucht. het volgende:
Plekje van de Stok gevonden maar voor mij te ver om eff heen te gaan
pfff dacht dat je vakantie had, kun je in 2 dagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Je kan naar Hoorn met de trein,quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Ben een tijd terug al naar Hoorn geweest met de trein om die stok te halen en omdat elk normaal denkend mens daar niet wil komen sturen ze hem per post terug naar die regioquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan naar Hoorn met de trein,
Dan naar de stok,
Wandelen richting de duinen en dan naar het zuiden via de duinen en dan ergens weer een trein pakken.
Zandvoort is dan wellicht wat dichtbij maar oo
harrie1 ook. Bijna 19 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de stok ooit in Hoorn gelegd, komt wel erg dichtbij zo.
9 jaar geleden inmiddels
PostNL of DHL?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is De !Stok
Vandaag per pakketpost bij DJMO bezorgd en geplaatst.
quote:
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Moet je @:DJMO vragen.
Wiki geüpdate.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.
Prachtige omgeving!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de eerste foto 100 meter verder rechtsaf, auto parkeren op de parkeerplaats en dan verder vanaf zwemschool Jos Koelemeijer aan de linkerkant het pad volgen.
Dan loop je verder met aan je rechterhand de sportvelden, aan het einde rechts met de bocht mee een prachtige eendenvijver, lekker in de schaduw zitten.
Stukje verderop linksaf en dan kom je bij een prachtige natuurspeeltuin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2023 22:22:06 ]
De foto doet het nietm dat is wel zondequote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ afbeelding ]
Op naar...
Nu wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De foto doet het nietm dat is wel zonde
Jarno?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ link | afbeelding ]
Op naar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.81,5 kilometer gefietst.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik had hem net aangepastquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef Mickytjuh het volgende:
@:deisyy hij ligt weer op een prachtige locatie!!
Of wacht
Hij ligt helemaal nog niet.
Ik ging er ook vanuit dat ie al lag, nou ja zet ik de TT nog even terug.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Of wacht
Hij ligt wel al hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Of wacht
Ahh het zijn dus alternatieve plaatsnaambordje squote:
Ja, zoiets, maar die van Kreil vond ik wel mooi (en oud). Mooie groene locatie wel zo tussen al die poldervelden in.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh het zijn dus alternatieve plaatsnaambordje s
Verhult als straatnaambordjes.
Wat ze in feite ook zijn.
Mooie omgeving daar, zal ik als gemeente Hollands Kroon in de TT zetten?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar die van Kreil vond ik wel mooi (en oud). Mooie groene locatie wel zo tussen al die poldervelden in.
Ik vind het allemachtig prachtigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar die van Kreil vond ik wel mooi (en oud). Mooie groene locatie wel zo tussen al die poldervelden in.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, zal ik als gemeente Hollands Kroon in de TT zetten?
Gewoon Kreil/Poolland.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, zal ik als gemeente Hollands Kroon in de TT zetten?
Zo is het gehucht Kreileroord (waar ik geboren ben) dan ook vernoemd naar het Creilerbosquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie in Kreileroord lag. Ooit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zo is het gehucht Kreileroord (waar ik geboren ben) dan ook vernoemd naar het Creilerbos
Geen flauw idee, ik ben daar geboren en op m'n 17e verhuisd. Dat is nu 34 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie in Kreileroord lag. Ooit.
Succes!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou ik ga de regen van Noord Noord Holland maar eens opzoeken
In Den Helder schijnt de zon.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou ik ga de regen van Noord Noord Holland maar eens opzoeken
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebbes
En het is hier zwaar bewolkt, ga nog even een leuke wandelroute zoeken
Toch niet verdwaald hoop ikquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebbes
En het is hier zwaar bewolkt, ga nog even een leuke wandelroute zoeken
Weet je wat een pokke eind het is terug naar Brabant?quote:
FRIET!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je wat een pokke eind het is terug naar Brabant?
Eerst even iets eten
Ja ik ben een paar keer naar Den Helder gereden om daar een bootje te pakkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je wat een pokke eind het is terug naar Brabant?
Eerst even iets eten
Website is weer bijgewerkt t/m Montfort. De laatste verplaatsing laat ik nog weg, omdat daar nog geen coordinaten bij staan en ik die wel overal bij wil hebben.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat in de OP. @:Light doet dat aan de hand van de Wiki die ik voornamelijk bijhoud, die is nu weer bijgewerkt dus de website komt binnenkort wel weerKijk op de Wiki als je wilt weten of een plaats al is geweest.
Goed bezigquote:Op zondag 30 juli 2023 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
Website is weer bijgewerkt t/m Montfort. De laatste verplaatsing laat ik nog weg, omdat daar nog geen coordinaten bij staan en ik die wel overal bij wil hebben.
Binnenkort eens kijken of ik het mezelf makkelijker kan maken.
@Deisyyquote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deissy
Na veel moeite en lang wachten is de stok weer veilig aan de juiste kant van de grote wateren beland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een mooi oud dorp
Gevonden.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deisyy
Na veel moeite en lang wachten is de stok weer veilig aan de juiste kant van de grote wateren beland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een mooi oud dorp
Ik kan mijn username aanpassen, maar dat heb ik eerder gedaan en dat was geen succesquote:Op zondag 30 juli 2023 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom blijf ik haar naam fout doenzal eens kijken of mijn telefoon een gekke autocorrect doet
hey jij ook hierquote:
Kan nog steeds, maar is een beetje omquote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey das niet eeroijk.
Ik was al onderweg naar de lachende vis voor een wandeling.
Potjandorie
Jullie hadden met z'n allen moeten gaanquote:Op zondag 30 juli 2023 12:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dan ben ik nooit voor de f1 weer thuis
Alles binnen 30 kilometer wordt gezien als loopafstandquote:Op zondag 30 juli 2023 14:50 schreef bloempjuh het volgende:
Oh man.. da's echt bijna loopafstand vanaf hier. Ik heb écht geen energie vandaag.
Ja dan kun je ook nog terugquote:Op zondag 30 juli 2023 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alles binnen 30 kilometer wordt gezien als loopafstand
quote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Laten we dit een-tweetje maar door de vingers zien.
Toen ik mijn bril gepoetst had zag ik het ookquote:
Heb mijn bericht ook gepoetst.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie alleen Elberg maar ik zal mijn bril nog eens poetsen
het weer werkt ook niet meequote:Op maandag 31 juli 2023 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, wel kunnen pinpointen. Mooie lokatie.
Maar het is een ontzettend eind rijden...
Ik weet dat dit krankzinnig klinkt, maar mijn echte leven gaat soms even vóór FOK!(stok). Excuses.quote:
wilde net de regels gaan lezen of ik hem zondag zelf op mag halenquote:
hij heeft nog niet in Cromvoirt gelegen, dat is ernaast, 1,5 kmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:30 schreef bloempjuh het volgende:
Stel dat ik komende week wel bij de stok in de buurt kom.. suggesties voor nieuwe lokatie op fietsafstand vanaf daar? En dan doel ik niet op 50km verder, fietsafstand is 10km max.
Als die niet van oud-Empel in een kwartier naar de Distelberg was verhuisd had ik hem al lang verplaatst.quote:
hij ligt in de buurt van goed bier, en ik weet dat je wilquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ligt in de buurt van goed bier, en ik weet dat je wil
Lekker..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Harrie het volgende:
Als ie er straks nog ligt neem ik hem mee
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:07 schreef Harrie het volgende:
Jagen doen we in het bos.
Eerst ff wat drinken en dan weer eens terug thuis zien te komen.
Morgen weer jagen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
edit @Deisyy vergeten
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2023 13:41:38 ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:39 schreef Harrie het volgende:
We hebben weer een fijne locatie gevonden in het mooie Brabantse landschap. Volop parkeergelegenheid en een heerlijk rustige omgeving.
[ afbeelding ]Ik heb de TT aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
edit @:Deisyy vergeten
Maar mentions werken niet in een edit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig ben je lekker actiefquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast.
Maar mentions werken niet in een edit
ik ook, fotos laten iets significants uit het beeldquote:
Misschien kan degene die hem gaat halen een busje WD40 meenemen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Update, het slot gaat minder soepel als het buiten zo nat is![]()
Ga m meteen ergens anders leggen so stay tuned
Ik ben voorquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:16 schreef laziness het volgende:
Tijd dat die stok weer eens een slinger braboland uitkrijgt zou ik zeggen.
#metoo maar ik heb voorlopig geen tijdquote:
De Strijpen komt uit de vorige site, daar heb ik de plaatsen van overgenomen. Ik heb niet gecontroleerd of het echt bestaatquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn visueel ingestelde brein wilde dit graag, dus voor andere jagers die hem nog ergens nieuws willen leggen, zie de grote lege gebieden (blauwe stippen zijn voor gemeentes die 3 of minder nodig hebben, Meierijstad)
Ook een klein dingetjes, misschien voor @:light , Ik zat bij Gilze Rijen te kijken en daar is geen "De Strijpen", ook niet vermeld op de wikipedia van de gemeente. Misschien moet die eruit?
kom halen danquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:16 schreef laziness het volgende:
Tijd dat die stok weer eens een slinger braboland uit krijgt zou ik zeggen.
top, dank je welquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:35 schreef Light het volgende:
[..]
De Strijpen komt uit de vorige site, daar heb ik de plaatsen van overgenomen. Ik heb niet gecontroleerd of het echt bestaatEn ik heb 't aangepast dat er geen bord van is, dat is het snelste wat ik zo kan doen. Zo telt het niet mee om de gemeente (en de provincie) vol te krijgen.
En ik heb even een aanpassing gedaan dat plaatsen zonder bord niet meer getoond worden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom halen dan
[..]
top, dank je wel![]()
Ik zie in Meierijstad 5 blauwe stippen??quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn visueel ingestelde brein wilde dit graag, dus voor andere jagers die hem nog ergens nieuws willen leggen, zie de grote lege gebieden (blauwe stippen zijn voor gemeentes die 3 of minder nodig hebben, Meierijstad)
Ook een klein dingetjes, misschien voor @:light , Ik zat bij Gilze Rijen te kijken en daar is geen "De Strijpen", ook niet vermeld op de wikipedia van de gemeente. Misschien moet die eruit?
Het lijkt me iets voor jou.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:46 schreef D. het volgende:
Niemand voor de hattrick vandaag?
Op 8/8 naar Acht?
die is speciaal voor jou erbijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zie in Meierijstad 5 blauwe stippen??
Jaaaaa ... Ik heb de FOK!stok gespot en wil de FOK!stok gaan verplaatsen zodra ik de code krijg via DMquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Goed idee @:deisyy
Eins, zwei, Polizei
Drei, vier, Grenadier
Fünf, sechs, alte Gags
Sieben, acht, gute Nacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2: Het is best dichtbij de McDonalds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 3: Tis mij ....!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Ik vermoed dat ik een FOK!stok record heb gezet als deelnemer die het langst geregistreerd staat bij FOK! ... Geregistreerd op zondag 24 september 2000... "Hoewel FOK! officieel begon op 1 oktober 1999, is het bijbehorende forum sinds juli 1999 actief" ... Dus bijna 24 jaar geregistreerd
... FOKking ouwe bok
!
Happy Hunting!as ju ut ken dromu, dan kendu ut ok![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:16 schreef MRic3 het volgende:
De FOK!stok is 9-8 inderdaad op reis gegaan ... maar ja ...
ACHT(gemeente Eindhoven) blijft het beste!![]()
Spoiler 1: Kanaal springen en door de bomen het bos niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2: Het is best dichtbij de McDonalds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 3: Tis mij ....!
Oldbie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Ik vermoed dat ik een FOK!stok record heb gezet als deelnemer die het langst geregistreerd staat bij FOK! ... Geregistreerd op zondag 24 september 2000... "Hoewel FOK! officieel begon op 1 oktober 1999, is het bijbehorende forum sinds juli 1999 actief" ... Dus bijna 24 jaar geregistreerd
... FOKking ouwe bok
!
Happy Hunting!![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:16 schreef MRic3 het volgende:
De FOK!stok is 9-8 inderdaad op reis gegaan ... maar ja ...
ACHT(gemeente Eindhoven) blijft het beste!![]()
Spoiler 1: Kanaal springen en door de bomen het bos niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2: Het is best dichtbij de McDonalds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 3: Tis mij ....!
das een hele mooie McDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Ik vermoed dat ik een FOK!stok record heb gezet als deelnemer die het langst geregistreerd staat bij FOK! ... Geregistreerd op zondag 24 september 2000... "Hoewel FOK! officieel begon op 1 oktober 1999, is het bijbehorende forum sinds juli 1999 actief" ... Dus bijna 24 jaar geregistreerd
... FOKking ouwe bok
!
Happy Hunting!
@Harrie ga eens langs MJ, je mag weer
en mooi @MRic3, maar ouder dan Harrie heb ik nog niet gevonden
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nondeknetter ... @Harrie is idd sinds dinsdag 28 september 1999 geregistreerd![]()
en dus langer dan ik ... maar @Harrie is Helmonder en da's een aparte klasse @loveislikeakiss
.
PS. de MJ is al enige jaren weg bij die McD ...as ju ut ken dromu, dan kendu ut ok![]()
* Harrie Woont noodgedwongen in Helmond dus mij Helmonder noemen is spelen met je levenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:25 schreef MRic3 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nondeknetter ... @:Harrie is idd sinds dinsdag 28 september 1999 geregistreerd![]()
en dus langer dan ik ... maar @:harrie is Helmonder en da's een aparte klasse @:loveislikeakiss
.
PS. de MJ is al enige jaren weg bij die McD ...![]()
![]()
Hij kan eigenlijk maar op 1 plek liggen dus misschien wel een idee om die stok straks ff te gaan halen.
Edit heb hem opgehaald, morgen zal ik hem naar een nieuwe plek brengen. Nog geen idee waar naar toe maar zou zomaar Meierijstad kunnen zijn.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 19:16:58 (Stok gepakt) ]![]()
Dit is de eerst geregistreerde speler die ik heb gevonden. Ook hier te zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
das een hele mooie McD
@:Harrie ga eens langs MJ, je mag weer
en mooi @:MRic3, maar ouder dan Harrie heb ik nog niet gevonden![]()
You're latequote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:15 schreef Harrie het volgende:
Hij kan eigenlijk maar op 1 plek liggen dus misschien wel een idee om die stok straks ff te gaan halen.
Edit heb hem opgehaald, morgen zal ik hem naar een nieuwe plek brengen. Nog geen idee waar naar toe maar zou zomaar Meierijstad kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: