Je moet eens weten hoe ik aangestaard werd in Valkenburg, iedereen die voorbij kwam. Prachtigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het wel grappig, dat als je met die stok bezig bent (foto's maken, de auto zo half schuin op de rijbaan, het knoeien bij dat bord, etc), mensen wel allemaal kijken en omkijken maar niemand die
iets zegt of stopt.
Zelfs de politie stopte niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik een keer, was het douane of marrechaussee. Ze stopten in ieder geval om toch even te vragen wat ik aan het doen was. Was op Kornwerderzand. Ik heb ze uitleg gegeven. Ze keken de stok nog even na en zijn weer verder gegaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het wel grappig, dat als je met die stok bezig bent (foto's maken, de auto zo half schuin op de rijbaan, het knoeien bij dat bord, etc), mensen wel allemaal kijken en omkijken maar niemand die
iets zegt of stopt.
Zelfs de politie stopte niet.
jaquote:
Wow. Je gaat sowieso dus een keer naar Drenthe toe?quote:
quote:
Of iedere plek rond Nederland, maar ik ga er niet vanuit dat de stok morgen om 10u al weg is dus het wordt zeker Coevorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wow. Je gaat sowieso dus een keer naar Drenthe toe?
Dus we kunnen hem morgenmiddag tussen 14.00 en 15.00 ergens in zuid Limburg verwachten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Of iedere plek rond Nederland, maar ik ga er niet vanuit dat de stok morgen om 10u al weg is dus het wordt zeker Coevorden.
Dan ben ik nog eens 2 uur extra onderwegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus we kunnen hem morgenmiddag tussen 14.00 en 15.00 ergens in zuid Limburg verwachten?
Als je hem direct in Sittard legt, kan je vlak voor het avond eten weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik nog eens 2 uur extra onderweg
10:31 - 17:03quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem direct in Sittard legt, kan je vlak voor het avond eten weer thuis zijn.
Neh, Limburg kom ik niet, eerst m'n paspoort verlengen. En jij hebt de dagkaart al .:+quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10:31 - 17:03
Overstappen: 4
Totale reistijd: 6:32
En dan is dit een enkele reis.
Ummm
Aangezien ik hem in de omgeving breng, kan jij het toch doen?
(Kom er net achter dat ik flink moet rennen om voor de trein terug naar huis terug op station Coevorden te komen )
Leiden - Coevorden = 2:14quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, Limburg kom ik niet, eerst m'n paspoort verlengen. En jij hebt de dagkaart al .:+
en bij mij bereken ik dat Leiden - Coevorden - Sittard - Leiden geen 6,5 uur is...
Je hebt daartussen toch nog tijd nodig om de Stok op te halen en weg te leggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden - Coevorden = 2:14
Coevorden - Sittard = 3:35
Sittard - Leiden = 2:41
Vergeten mee te rekenenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt daartussen toch nog tijd nodig om de Stok op te halen en weg te leggen.
En bij mijn weten woon je niet op Leiden Centraal, dus dan zal je zo'n 12 uur weg zijn. Dat zou wel een bazenactie zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeten mee te rekenen
De 6,5 uur was van Coevorden via Sittard naar Leiden.
Ik vind het ophalen uit Coevorden al een bazenactie an sichquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
En bij mijn weten woon je niet op Leiden Centraal, dus dan zal je zo'n 12 uur weg zijn. Dat zou wel een bazenactie zijn.
Voor jou wel inderdaad, voor mij een vrij kort ritje. Met flink doorgassen kan ik er in een uur zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ophalen uit Coevorden al een bazenactie an sich
Route gaat niet door Utrechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, en nu zul je zien dat er morgenvroeg een stroomstoring is bij Utrecht Centraal, en dat Nattekat daardoor uuuuren vertraging heeft, en vervolgens als een sardientje opgepropt zit in de koploper naar Zwolle...
Nee, laat ik positief blijven, dit wordt een prachtig uitje... Coevorden is een mooi plaatsje, en sowieso is het geen straf om door het Drentsche landschap te reizen.
Door het Drentsche landschap reizen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, en nu zul je zien dat er morgenvroeg een stroomstoring is bij Utrecht Centraal, en dat Nattekat daardoor uuuuren vertraging heeft, en vervolgens als een sardientje opgepropt zit in de koploper naar Zwolle...
Nee, laat ik positief blijven, dit wordt een prachtig uitje... Coevorden is een mooi plaatsje, en sowieso is het geen straf om door het Drentsche landschap te reizen.
uhhh... ik neem voor straks een trein eerder, zodat ik straks een uurtje over heb. Dat gaat wel gebeuren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, het ligt wat aan de zuidelijke kant.
Als 'ie slim is gaat 'ie niet als een dolle rennen om per se de eerste trein terug te halen, maar gewoon rustig aan, ff naar de Markt voor een heerlijke cappuccino op een terrasje, en een trein later nemen.
Het is toch fantastisch om even ontsnapt te zijn van het jachtige en de hectiek van het leven in de Randstad en heerlijk te ontspannen in het rustieke van de Provincie?
Te vroegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
O maar je bent nog niet onderweg? Ik dacht dat je het ding van 7:30 wilde pakken?
Hij is van hout?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:21 schreef Meike26 het volgende:
Fijne reis Nattekat en straks ook Fokstok
Heb je wel en plastic zak om stok in te doen. Als ik iemand in trein zou zien zitten met zo'n metalen staaf (zonder te weten wat Fokstok inhield) dan zal ik daar toch wel mijn bedenkingen bij hebben
Ik geloof het wel ja.quote:
joh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Trein gemist, moet toch rennen straks.
Goffer, je bent al dagen bezig met het plannen om die stok op te halen, en dan mis je een trein terwijl je al uren wakker bentquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Trein gemist, moet toch rennen straks.
Het idee om vroeger te gaan kreeg ik net pas. De trein reed vlak voor me weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Goffer, je bent al dagen bezig met het plannen om die stok op te halen, en dan mis je een trein terwijl je al uren wakker bent
Perhaps.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:05 schreef Thijz het volgende:
Oeh, dadelijk live verslag van de treinreis.
Joggend haal ik het wel, met 10 minuten speling. 13:40 is aankomst bij de stok.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan die van 13:59 terug? Dat wordt draven.
Om 14:31 gaat de volgende terug.
Dat wordt niet draven, dat wordt sprinten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:09 schreef Nattekat het volgende:
13 minuten vertraging. .. kut NS
Mis nu ook de aansluiting.
Buffer kwijt. Tijd om te sprinten blijft gelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt niet draven, dat wordt sprinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |