quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:10 schreef Harrie het volgende:
Toch maar Tilburg Centraal gedaan op advies van die motoragent die mijn verhaal over een stok niet grappig vond tot ik hem uit mijn tas pakte en hij besefte dat ik echt zo gestoord ben en dus wel vakantie moet hebben.
Ach, een select groepje inclusief ondergetekende heeft heel Noord-Holland gedaan. Dus zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze wil heel meijerstad Fok!stokken
Geen idee waar dat precies was, ik zat onder het genot van een blikje bier te proberen om een route te bepalen en toen werd ik aangesproken door een motor agent, verder niks spannends alleen een beetje vreemd verloop van het gesprek.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar had de motoragent je te pakken?
Boskant is volgens mij echt geen Limburgquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Wiki is weer geüpdate! (@:Light)
We hebben met de verplaatsing van Harrie het aantal verplaatsingen van het dramatische Stokjaar 2022 geëvenaard, dat gaat de goede kant op, helaas nog niet op het oude niveau maar de verplaatsers in Limburg hebben goed hun best gedaan!
Ik ontvang graag nog de pinpoints van Deurne, Melick en Berkel-Enschot. Heb er alweer genoeg gezocht, geen zin meer.![]()
Ik heb weer de nodige FOK!Stokdrama gemist toen ik op een festival in Duitsland was zag ik
Over het vooraf melden dat je hem gaat halen: Ik ben meer van wie het eerst komt, het eerst maalt. Hoort wat mij betreft wel een beetje bij het spel. Is een beetje aan de mensen zelf. Ik heb ook wel eens bewust niet gemeld dat ik hem ging halen om geen slapende honden wakker te maken. Ik wist dat er anderen waren die hem die dag waarschijnlijk wilden verplaatsen dus ben toen om 5 uur 's ochtends twee uur naar die Stok gaan rijden. Had ik hem mooi voordat iedereen wakker was.En ja, ik heb ook meerdere keren gehad dat de Stok er niet meer lag (na uren rijden), vervelend maar er zijn ergere dingen.
Ach, het is allemaal onder de rivieren en ver weg.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Boskant is volgens mij echt geen Limburg
Komop, je kan het!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:38 schreef Harrie het volgende:
Dit wordt hem niet vandaag
[ afbeelding ]
Loop nog maar een stuk verder.
Ja dat is nog geen Meierijstadquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:38 schreef Harrie het volgende:
Dit wordt hem niet vandaag
[ afbeelding ]
Loop nog maar een stuk verder.
Het houd ook een beetje spanning in het spel.. (en gevloek als je voor nix naar Limburg bent gereden en de stok pas de volgende dag weer in beeld komt)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Wiki is weer geüpdate! (@:Light)
We hebben met de verplaatsing van Harrie het aantal verplaatsingen van het dramatische Stokjaar 2022 geëvenaard, dat gaat de goede kant op, helaas nog niet op het oude niveau maar de verplaatsers in Limburg hebben goed hun best gedaan!
Ik ontvang graag nog de pinpoints van Deurne, Melick en Berkel-Enschot. Heb er alweer genoeg gezocht, geen zin meer.![]()
Ik heb weer de nodige FOK!Stokdrama gemist toen ik op een festival in Duitsland was zag ik
Over het vooraf melden dat je hem gaat halen: Ik ben meer van wie het eerst komt, het eerst maalt. Hoort wat mij betreft wel een beetje bij het spel. Is een beetje aan de mensen zelf. Ik heb ook wel eens bewust niet gemeld dat ik hem ging halen om geen slapende honden wakker te maken. Ik wist dat er anderen waren die hem die dag waarschijnlijk wilden verplaatsen dus ben toen om 5 uur 's ochtends twee uur naar die Stok gaan rijden. Had ik hem mooi voordat iedereen wakker was.En ja, ik heb ook meerdere keren gehad dat de Stok er niet meer lag (na uren rijden), vervelend maar er zijn ergere dingen.
quote:
Hier geen hond of kat bij de paalquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch nog maar even snel de TT aangepast
Lief hondje
Alpaca'squote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier geen hond of kat bij de paalwel genoeg lieve dieren in de buurt.
Wel Meierijstad:)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is voor jou in de buurt?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:10 schreef Starhopper het volgende:
Mag ik ook meedoen?![]()
Als hij weer in de buurt is, dan probeer ik hem op te halen
Onze regioquote:
Of in de buurt van een treinstation in de provincies NH, ZH of Utrechtquote:
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of in de buurt van een treinstation in de provincies NH, ZH of Utrecht
Tja, geen rijbewijs hequote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lijkt mij welal ga ik nog wel verder tot Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg. Ook Groningen en Friesland zijn nog te doen, de enige provincie die ik met de trein mijdt is Zeeland.
Hebben ze daar überhaupt een trein?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lijkt mij welal ga ik nog wel verder tot Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg. Ook Groningen en Friesland zijn nog te doen, de enige provincie die ik met de trein mijdt is Zeeland.
Wat een eikelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |