Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:42 schreef Mickytjuh het volgende: [..] En getuige deze post en de regels mag ze hem helemaal nog niet pakken Er zit geen week tussen!
Ooow ja hij is al twee keer verplaatst. Truequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.
Die had ze toch al toen ze hem ophaalde, ze had immers ook niet gemeld dat ze hem ging halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgen
Dus omdat ze het niet gemeld heeft moet ze toen ook al een ban hebben gehad ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die had ze toch al toen ze hem ophaalde, ze had immers ook niet gemeld dat ze hem ging halen.
Huh nee dat is niet wat ik zeg, ik zeg niet dat ze een ban moet omdat ze het niet gemeld heeft...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat ze het niet gemeld heeft moet ze toen ook al een ban hebben gehad ?
Niet mijn ding
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had deze week ingecalculeerd voor de stok. Helaasssss
Nou zegquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:08 schreef Harrie het volgende:
Typisch een Limburgse actie daarom kom ik er niet graag
daar is het te warm voorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.
Meierijstad, echt heel liefquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.
Dan geef je het toch ff via pm door…quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgen
24 uurquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:29 schreef Hydrogeny het volgende:
Nou dan neem ik een stukje schuld op me. Ze heeft het aan mij doorgegeven omdat ze een ban had... ik zag dit helaas pas nadat iemand anders naar de stok ging dus heb dit niet op tijd gemeld.
Daarnaast wordt nog steeds aan alle regels voldaan mits hij binnen 48 uur weer ergens ligt en dit in het topic vermeld is.
Als niemand er te kinderachtig over doet kan ik dit wel voor haar posten
Could not agree more.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:24 schreef Rob het volgende:
De !Stok wordt vaak verplaats zonder melding vooraf.
Moet gewoon kunnen. Maar dan wel binnen 24u weer ergens neer denderen en zorgen dat de foto's online komen.
Ik zie er dus totaal geen kwaad in dat de vakantieregels ergens een beetje overtreden worden.
Een !Stokkie verplaatsen tijdens je vakantie lijkt mij dus niet nadelig voor het spel als de foto's maar online komen.
Dat de vakantieman/vrouw anders denkt over posten namens iemand die op vakantie is is a different cookie.. en voor eigen risico lijkt mij.
Samen op vakantie lijkt mij ook gezelliger![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Monique kan mij pm-en en dan post ik de foto's hier in het topic.
Aangezien posten namens een gebande banbaar is, kan ik beter een artikel op de weblog plaatsen met de nieuwe foto's, dan is er niemand schuldig of banbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kunnen dat kinderachtig vinden, maar posten namens iemand die geband is is gewoon niet toegestaan, zo simpel is dat
Nogmaals, waarom zou je een stok op gaan halen als je weet dat je niet kan posten, dus om nu de bal/schuld bij anderen neer te leggen is nog flauwer dan de stok op halen terwijl je een ban hebt.
Daarom bied ik mij aan als doorgeefluik, hopende dat mijn aanvraag voor vrijstelling er doorheen komtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Aangezien posten namens een gebande banbaar is, kan ik beter een artikel op de weblog plaatsen met de nieuwe foto's, dan is er niemand schuldig of banbaar
Welke regelsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen blaas het niet zo op
Wij balen, logisch, dat de stok weg is.
Vervolgens zien wij er de humor van in en nodigen de ophaler uit om mee te gaan eten met de stok
Dan blijkt de stok pas over een week weer gepost te worden, getuige de post van @:hydrogeny omdat de ophaler een ban heeft.
En dat is waar wij van baalden!
Kan je ons kinderachtig vinden, maar dit ging puur over van te voren al weten dat je de regels overtreedt.
Als diegene geband is op FOK! wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:24 schreef Rob het volgende:
Als ik hier een tweet plaats van iemand op twitter is dat ook geen post namens een vakantieganger lijkt mij
maar genoeg gepiept.. lekker voortgaan met het spel.
Hoe kan ik dat wetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als diegene geband is op FOK! wel.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Individuele problemen van users behandelen we per mail. Bans bespreken we *niet* op FOK!. Als je een ban hebt is het NIET toegestaan onder een ander account verder te posten. Ook is het NIET toegestaan op dat moment een nieuw account aan te maken. Het posten namens een user die geband is is ook NIET toegestaan.
Dan is het extra handig dat ik het even meld om je voor grote problemen te behoedenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit wist ik ook niet. En ook niet dat het zo strikt is.
Binnen 24 uur wegleggen en Foto's posten.quote:
Nouja, dat ding ligt nooit bij mij in de buurt dus heb dit topic ontvolgd en nu zie ik dit…. ‘T Reutje ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:36 schreef Hydrogeny het volgende:
Nieuwe plek, succes!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Deisyy
Maar helaas ligt hij daar niet meerquote:Op zondag 16 juli 2023 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja, dat ding ligt nooit bij mij in de buurt dus heb dit topic ontvolgd en nu zie ik dit…. ‘T Reutje ook
Prachtig.
Ja dat lees ik ja, wat een treurnis. Was je bij de Donck gaan eten? Loempia’tje erbij? @streamjohanquote:
Geen loempia, wel de Donck jaquote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ja, wat een treurnis. Was je bij de Donck gaan eten? Loempia’tje erbij? @:streamjohan
@streamjohan zegt altijd dat hij in dat dorp woont. Ik woon er km of 8 vandaan (Roermond). Had wel honger gehad ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Geen loempia, wel de Donck ja
We hebben hier nog opgeroepen tot gezamenlijke lunch![]()
Maar niemand kwam
Al keken wel alle automobilisten die voorbij kwamen heel lang naar ons.
We zaten echt te wachten tot er iemand met een stok zou zwaaien en dan zou wegscheuren
Ik heb tegen Monique___ gezegd dat zij mij de foto's kan pm-en, waarna ik die hier, bij uitzondering, zal posten.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er al duidelijkheid waar de stok nu is?
Wrijven in een vlek gevoel kreeg ik toen ik mijn bericht las maar goed wederom een bevestiging terwijl ik zo graag een keer het tegendeel bewezen zou krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:08 schreef Harrie het volgende:
Typisch een Limburgse actie daarom kom ik er niet graag
je zit in de verkeerde scquote:
Niet per ongeluk een ban krijgen ineens hèquote:
Ik hou de waarheid over sommige voor mequote:Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een ban krijgen ineens hè
Lekker vlotquote:Op zondag 16 juli 2023 22:00 schreef Zucht. het volgende:
Heb em
[..]
Ik hou de waarheid over sommige voor me![]()
Heb nog 0 notes dus komt goed![]()
Wel even bukken dan, anders krijg je hem op je hoofdquote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En gaat 'ie nu naar het Noorden?Slinger m maar een mooi eind omhoog.
misschien is @Zucht. lief en dropt hij straks nog fotos?quote:
Post ik morgen ja, ligt nu in de autoquote:Op zondag 16 juli 2023 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal hij morgen in het licht wel weer doen.
Ik hou het gewoon in de gaten
Geen idee, gemeente Stein hierquote:
Neequote:Op zondag 16 juli 2023 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En gaat 'ie nu naar het Noorden?Slinger m maar een mooi eind omhoog.
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de snelweg langs rijdt, veel vlammen enzoquote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Post ik morgen ja, ligt nu in de auto
[..]
Geen idee, gemeente Stein hier
[..]
Nee
DSM/Sabic vlammen genoeg af om in het donker een krant te lezen jaquote:Op zondag 16 juli 2023 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de gemeente langs rijdt, veel vlammen enzo
Chemelot inderdaad. Vooral 's avonds in het donker is dat een imposant gezicht.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stein is altijd een beetje eng als je er vanaf de snelweg langs rijdt, veel vlammen enzo
Ik check morgen regelmatig.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee
Gooi m even de Maas over naar Belgiëquote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee
Kun je dat ding halen zodat wij het dan samen in het vuur kunnen gooien zoals afgesproken?quote:
Hmmmquote:Op maandag 17 juli 2023 00:17 schreef Hydrogeny het volgende:
Nice... wordt jagen morgennitro in de motor
Limbostok!
Komt in een "strao" dorp of toch nietquote:
Roosteren zou gewoon kunnen. Wat mij betreft zou het wel een leuke regel zijn als het tien kilometer over de grens mocht. Maja wie ben ik.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gooi m even de Maas over naar België![]()
(mag niet dus laat maar)
Qua gemeente Buren.quote:Op zondag 16 juli 2023 23:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee
Stramproy? Ook leukquote:Op maandag 17 juli 2023 09:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Komt in een "strao" dorp of toch nietkeuzes
![]()
Stramproy is niet echt noorden hoorquote:
Blijft in Zuid-Limburgquote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Stramproy is niet echt noorden hoor
Is gewoon Limburg
Ze praten andersquote:Op maandag 17 juli 2023 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahh, zelfs Noord Limburg is volgens jullie al buitenland?
Noted
Och kerel,quote:
maar basis is gelijk, boven Roermond is het andersquote:Op maandag 17 juli 2023 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och kerel,
Zelfs in iedere kern spreken ze aan de oostzijde anders dan aan de westzijde.
En in grotere dorpen kun je horen uit welk postcode gebied ze komen
Curry of ketchup he, in het zuiden is het standaard curryquote:Op maandag 17 juli 2023 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ken Limburgers die Limburgers kennen van een dorp verderop en als ze in dialect gaan verstaan ze elkaar ook niet
ik moest dit weekend nog verifiëren dat ik mijn frietje oorlog echt met alles erop en eraan wilde want blijkbaar dachten ze dat ik van heel ver van boven kwam ofzo
zeg toch friet jongen
Nee daar heb je wel een punt!quote:Op maandag 17 juli 2023 11:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
maar basis is gelijk, boven Roermond is het anders
speciaal met ketchup is voor kinderenquote:Op maandag 17 juli 2023 11:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Curry of ketchup he, in het zuiden is het standaard curry
Ik kan zowat elk Limburgs dialect verstaan. Dat het heel anders is, is onzin. Maar hoe noordelijker je gaat hoe sterker de Nederlandse invloeden.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ken Limburgers die Limburgers kennen van een dorp verderop en als ze in dialect gaan verstaan ze elkaar ook niet
ik moest dit weekend nog verifiëren dat ik mijn frietje oorlog echt met alles erop en eraan wilde want blijkbaar dachten ze dat ik van heel ver van boven kwam ofzo
zeg toch friet jongen
Klopt, over de grens kun je ook Limburgs (kallen) sprekenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:25 schreef COVID-19 het volgende:
Nu ik erover nadenk, ook het Belgisch-Limburgs, en het Duitse Kölsch en Öcher kan ik grotendeels gewoon verstaan. Als een Limburger roept dat hij de persoon uit het dorp naast hem niet verstaat, dan stelt hij zich aan.
Dialecten rondom Roermond en daarboven, vind ik overigens wel lelijk, en beschouw ik niet als Limburgs omdat ze gewoon teveel Nederlandse woorden hebben geadopteerd. Een beetje het baby Limburgs.
Geen lunchdatequote:Op maandag 17 juli 2023 08:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmmm
Kunnen we dan nu wel afspreken samen te lunchen ongeacht wie hem als eerste heeft
Ik lunch tussen mijn versgesnoeide haagrestenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:58 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Geen lunchdate![]()
Waar blijft die stok!![]()
Dan maar alleen lunchen
zitten daar ook nog wel wat grotten in de buurtquote:Op maandag 17 juli 2023 13:52 schreef Mickytjuh het volgende:
He verdorie,
Dan heb ik geen tijdjes.
Geeft niks. De rest van de week nog tijd zat voor Zuid Limburg!
Heb je je lijstje al klaar wie je daar allemaal een tijdje op wil bergenquote:Op maandag 17 juli 2023 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zitten daar ook nog wel wat grotten in de buurt
Hoezo shitquote:
Omdat jij zegt dat het zonnetje schijtquote:Op maandag 17 juli 2023 18:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoezo shit
Nee, ik fiets niet ver
De FOK!stok is geplaatst tussen de buien door in Berg aan de Maas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoezo shit
Nee, ik fiets niet ver
De FOK!stok is geplaatst tussen de buien door in Berg aan de Maas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanovinnie alertquote:Op maandag 17 juli 2023 18:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]Daar kan ik met mijn ogen dicht naartoe! Uitstapplek voor de kajak, ijsje eten dus
![]()
On my way!!!
Snel gezien is allemaal vernieuwd daarquote:Op maandag 17 juli 2023 18:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]Daar kan ik met mijn ogen dicht naartoe! Uitstapplek voor de kajak, ijsje eten dus
![]()
On my way!!!
lekker toch, hij heeft nog wat in te halen op het gebied van limburgse gemeentes dus ik vind het prachtigquote:
weet je wel hoe ver dat lopen is naar zuid-limburgquote:Op maandag 17 juli 2023 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben benieuwd waar die nu komt te liggen![]()
Ik heb woensdag ochtend tijd voor 33n wandeling door Zuid Limburg. Als ik maar om twee uur terug ben.
Jammer dat ik em niet meteen weer mag verstoppenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben benieuwd waar die nu komt te liggen![]()
Ik heb woensdag ochtend tijd voor 33n wandeling door Zuid Limburg. Als ik maar om twee uur terug ben.
Ik heb een auto in er te komenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet je wel hoe ver dat lopen is naar zuid-limburg
Och dat zijn de regelsquote:Op maandag 17 juli 2023 20:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jammer dat ik em niet meteen weer mag verstoppen
Jep that's how it worksquote:Op maandag 17 juli 2023 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kom je daar, stok weg, geen lunch, weer balen.
Haal dat ding maar gewoon naar de bewoonde wereld, vanaf morgen rond 15.00 uur heb ik vakantie en ik heb nog geen idee wat ik moet gaan doen.quote:
Je wil zeggen dat heel meierijstad al aan de beurt geweest isquote:Op maandag 17 juli 2023 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar Zuid Limburg heeft nog zoveel kernen waar die niet geweest is!!
Nope, zeer zeker nietquote:Op maandag 17 juli 2023 20:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat heel meierijstad al aan de beurt geweest is
Maar laat ze eerst in Limburg maar een inhaalslag doen dan kijk ik over 2 weken wel weer waar ze hem gelaten hebben. (Mits het mooi weer is natuurlijk)quote:
Als je een lift van mij krijgt, zou je dan over te halen zijn?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar laat ze eerst in Limburg maar een inhaalslag doen dan kijk ik over 2 weken wel weer waar ze hem gelaten hebben. (Mits het mooi weer is natuurlijk)
Jij liever dan ikals ik moet helpen dan hoor ik het wel (wel een dingetje om mij naar zuid limburg te krijgen maar goed ik ben de beroerdste niet)
Zag dat er wel nog grappige plaatsnamen in Limburg zijn waar ie nog niet gelegen heeft.............quote:Op maandag 17 juli 2023 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een lift van mij krijgt, zou je dan over te halen zijn?
Die zijn er nog genoeg jaquote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zag dat er wel nog grappige plaatsnamen in Limburg zijn waar ie nog niet gelegen heeft.............
Welke vind je grappig dan houden we daar rekening meequote:Op maandag 17 juli 2023 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zag dat er wel nog grappige plaatsnamen in Limburg zijn waar ie nog niet gelegen heeft.............
Vanaf morgen middag schakel ik over naar vakantie modusquote:Op maandag 17 juli 2023 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een lift van mij krijgt, zou je dan over te halen zijn?
Daar mag ik geen uitspraken over doen in verband met geheimhoudingsverklaringen die ik ooit getekend heb.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:11 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Welke vind je grappig dan houden we daar rekening mee
Die heb ik laatst verbrand dus die gelden niet meer.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef Harrie het volgende:
Daar mag ik geen uitspraken over doen in verband met geheimhoudingsverklaringen die ik ooit getekend heb.
Hoe ben jij in Hoensbroek die bunker in gekomen danquote:Op maandag 17 juli 2023 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb ik laatst verbrand dus die gelden niet meer.
ergste is dat ik er ook ooit voor getekend heb. sterker nog, eerste keer dat ik werd opgepakt voor openbare dronkenschap was ook daarquote:Op maandag 17 juli 2023 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb ik voor getekend, om die informatie voor me te houden.
Nog nergens,quote:
Doe maar midden, ga ik ‘m zoeken.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nog nergens,
Hydro gaat hem vast ergens in zuid-Limburg neerleggen
hij lag bij Stein, is dat niet midden? Dus als Hydro op de fiets gaat is het niet al te ver daar vandaan?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe maar midden, ga ik ‘m zoeken.
Nee, alsjeblieft niet neequote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij lag bij Stein, is dat niet midden?
Ik was met de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij lag bij Stein, is dat niet midden? Dus als Hydro op de fiets gaat is het niet al te ver daar vandaan?
(voor mijn gevoel wel)
Ik ga niet op de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij lag bij Stein, is dat niet midden? Dus als Hydro op de fiets gaat is het niet al te ver daar vandaan?
(voor mijn gevoel wel)
En nu moet ik gaan zoeken naar waar de boswachter en Nienke ongeveer wonen en zorgen dat ik daar al ben vanavond hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ik ga niet op de fiets![]()
Hij gaat richting het noorden![]()
Plaats hem vanavond en hij komt ongeveer tussen de boswachter en Nienke in.
@:nienbawa hier moet je opletten
Daar ben ik al ongeveerquote:
Is gewoon zowat mijn achtertuin. Maar niet op tijd gekeken.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Zucht. het volgende:
Dacht het wat lastiger gemaakt te hebben door alle grensmaas borden buiten beeld te houden
Nope, tussen Roermond en ... (ze is verhuist). Hoop alleen niet dat ze een keer flauw gaat doen en dat ding meeneemt daar naartoequote:
Ik wandel graag, drink graag Jan Wandelaar met Cola (Not) maar welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:07 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Nope, tussen Roermond en ... (ze is verhuist). Hoop alleen niet dat ze een keer flauw gaat doen en dat ding meeneemt daar naartoe![]()
Ben wat leuke dingetjes aan het voorbereiden voor eventuele wandelaars![]()
19:00 uur komt hij online
Als hij er dan nog ligt, weet dat er een aantal mensen hem willen gaan pakken. Ga nu uploaden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wandel graag, drink graag Jan Wandelaar met Cola (Not) maar wel![]()
Dus hoe ver is het lopen want ik heb vakantie dus morgen heel de dag tijd.
Uploaden dat deden we vroeger, tegenwoordig is dat klik en klaarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:51 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Als hij er dan nog ligt, weet dat er een aantal mensen hem willen gaan pakken. Ga nu uploaden.
Wat leuk dat je er zoveel werk van hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:57 schreef Hydrogeny het volgende:
De stok ligt weer op een nieuwe plek! Beetje moeite voor gedaan deze keer. Tactisch neergelegd voor de Fok!ker(s) welke eventueel een leuke wandeling (heb ik al uitgezet) willen maken en/of een kopje koffie of lekker biertje lusten.
Mogelijkheden hiervoor kan ik sturen via DM als je de stok hebt (wandeling is min.5,3km max.8,0km meerdere opties mogelijk met routekaartjes en beschrijving).
Succes in Melick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet bang zijn, ik heb hem gevangen, die doet niets meer!
Met deze stok is dat niet erg 😋quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poh Hyrdo, je was 3 minuten te vroeg
IK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb ooit eens ruim 25 km voor jan lul gelopen voor de stok, en geloof me, dat is zwaar kut, hoe mooi de omgeving ook is. De laatste keer dat ik de stok uit Limburg weghaalde (waar ik hem zelf neergelegd had) ging ik er heen voor een wandeling en vergat ik bijna de stok op te halen. Dat loopt echt heel anders qua gevoel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Stukje lopen is natuurlijk nooit voor niks (zeker niet in het mooie Limburg
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Gratis tip van uw moderator:
Plaats een tr of mention mij even wanneer de stok op een nieuwe plek is neergelegd, dan kan ik de TT aanpassen.
Aiaiai shame on me, had het de vorige keer al gezienquote:
Maakt niet uit hoor, maar soms mis ik het weleens of ben ik met andere dingen bezig, en dan is het handig, maar het komt altijd wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:45 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Aiaiai shame on me, had het de vorige keer al gezienWas even druk met mijn vraagstelling, zal er aan denken
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging er vanuit dat de stok was wie het eerst komt, het eerst maalt
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat als iemand aankondigt (zoals Harrie) die stok te gaan halen, dat de rest dan dat ding gewoon laat liggen.
Dan had je het zelf maar eerder moeten aankondigen.
Reiskosten, de tijd die iemand erin steekt, het is allemaal niet niks.
Wat DJMO zegt: als je de stok gaat halen en hij blijkt al weg, da's echt ontzettend ruk. Zelf ook wel (meerdere keren) meegemaakt.
Kijk, dit vind ik top, dat je gewoon even meldt dat je niet kunt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 04:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.
[..]
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.
Uhh,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat als iemand aankondigt (zoals Harrie) die stok te gaan halen, dat de rest dan dat ding gewoon laat liggen.
Wat DJMO zegt: als je de stok gaat halen en hij blijkt al weg, da's echt ontzettend ruk. Zelf ook wel (meerdere keren) meegemaakt.
Zonde,quote:Op woensdag 19 juli 2023 04:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.
[..]
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.
Het is mijn mening hè. Het is geen vastgelegde regel, van dat aankondigen. Wat mij betreft wordt dat het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh,
Maar dan heb ik alleen maar meer vragen over van de week
Eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
reserveer de stok tot 11 uurquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, ik rij zo aan om hem te gaan halen, en dan hopen we maar dat de stok niet weer weg is als ik aankom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Doordat de route te laat kwam zelf een route gewandeld, met een klein stukje route van Hydro.
Erg mooie omgeving!!Heb de route ook gelopen, heel mooi! En vanaf nu ook meedoen voor de stokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die had ik meteen getagged. Maar goed dat je mee opletquote:
Jij had betere dingen te doen zei je 😉quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet meer te vertrekken, is ongeveer 4 uur wandelen van hier af
Beter is relatief maar toen ik rond 4 uur wakker werd leek het mij beter mijn prioriteiten een beetje te verleggen voor vandaag dat klopt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij had betere dingen te doen zei je 😉
Toch nog maar even snel de TT aangepastquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebbes, maar eerst nog even verder wandelen
[ afbeelding ]
Tevens heeft dit dorp alleen maar straatnamen gerelateerd aan bomen
Ik wist dat ze naar meijerstad ging, dus dudOr heeft opgezocht terwijl ik daarheen reed vanuit hemquote:
Heel Meiereijstad groen als droomquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wist dat ze naar meijerstad ging, dus dudOr heeft opgezocht terwijl ik daarheen reed vanuit hem
Ik wist dat ze er heen ging want ze heeft een droom, maar dan moeten we ook nog @:light weer een keer zien
wat was de exacte locatie want ik was nog aan het kijken toen was ie al wegquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik wilde hem per se in Meierijstad hebben, maar heb wel een moeilijke plek gezocht in Boskant..
En de fotos waren ook niet makkelijk, Lilak heeft lang gezocht.
Gedeelde routequote:Op woensdag 19 juli 2023 15:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat was de exacte locatie want ik was nog aan het kijken toen was ie al weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes allemaal
En @Deisyy haar tag
[ Bericht 5% gewijzigd door loveislikeakiss op 19-07-2023 21:49:12 ]Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok heeft gewandeld en gereist en is op zijn volgende plek beland in BE
@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes allemaal
En @:deissy haar tagNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat is geen garantiequote:Op donderdag 20 juli 2023 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil misschien ook een keer meedoen...maar moet ik dus aankondigen dat ik onderweg ben om de stok te pakken? @:Deisyy
Het is geen vaste regel, maar wel zo handig voor jezelf en voor anderen, zodat een ander zich de moeite en kosten kan besparen van de rit, er van uit gaande dat de meeste users dan niet alsnog de stok voor je neus weg pakken als ze weten dat je onderweg bent. Dat is laatste sowieso erg flauw.quote:Op donderdag 20 juli 2023 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil misschien ook een keer meedoen...maar moet ik dus aankondigen dat ik onderweg ben om de stok te pakken? @:Deisyy
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok heeft gewandeld en gereist en is op zijn volgende plek beland in BE
Oehh, ligtie er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes allemaal
En @:deisyy haar tag
Dan kom ik op de koffie.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ik kom dan wel op de koffie. Maar ik heb er geen kut aan
quote:het IQ van een visstick![]()
Je vergeet een leesteken, maar OK, in dit geval klopte hij zo wel jaquote:
mag op de koffie, heb vandaag zelf een bakje geprobeerd, nog steeds geen fan, nog steeds niet gepoeptquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ik kom dan wel op de koffie. Maar ik heb er geen kut aan
Ik wilde later op de dag komen, also known as de avondquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag op de koffie, heb vandaag zelf een bakje geprobeerd, nog steeds geen fan, nog steeds niet gepoept
maar heb wel sprint wissel dag, dus heel de dag vergaderingen
ah, ik wilde iets met broccoli makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wilde later op de dag komen, also known as de avond
Dat is wat ik al zeiquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, ik wilde iets met broccoli maken
tevens, jij mag de stok nog niet hebben, je mag er naar kijken, je mag m niet hebben
Zei daar iemand stokquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, ik wilde iets met broccoli maken
tevens, jij mag de stok nog niet hebben, je mag er naar kijken, je mag m niet hebben
Boodschappen binnen dan hulptroepen zoeken naar BEquote:
Dat heeft Brrrrrr ofzo gedaan in een topic van DTS daarom staat die foto ook in de begin postquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus na 18.00 ga jij op strooptocht
Heb je hem al gepinpoint?
als je m met google pinpoint is ie niet in BE maar bij Henkquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat heeft Brrrrrr ofzo gedaan in een topic van DTS daarom staat die foto ook in de begin post
Nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je m met google pinpoint is ie niet in BE maar bij Henk
Ik ben er net langs gereden en hij ligt er nog iigquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
vlak bij campeerboerderij de-Heikant
Zonder tegenbericht ga ik hem vanavond gewoon ophalen dan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er net langs gereden en hij ligt er nog iigOf ja, ik zag het slot nog om de paal zitten, de daadwerkelijke stok heb ik niet gezien
Heb je 'm al?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:42 schreef Harrie het volgende:
ETA huidige locatie is 20:05 uur NL tijd
Weet ik niet, ga er vanuit dat je iig bus 9 hebt gepaktquote:
Hahahaha ik heb geen idee waar ik nu benquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga er vanuit dat je iig bus 9 hebt gepakt
Mijn oud tante is het vanmiddag ook gelukt om bij mijn neefje op bezoek te gaan, dus ik geloof in je
quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb geen idee waar ik nu ben
[..]
[..]
Foto!quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hebt 'm al bijna vastquote:
Je bent een light aan het doenquote:
Daar zal hij nu wel aangekomen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent een light aan het doen
Dat is niet het juiste bord
Ik heb geen idee waar ik wel moet zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zal hij nu wel aangekomen zijn
Je moet net voorbij dat bord van je foto naar rechts. Naar die nieuwbouw, dan loop je meteen tegen het bord dat je moet hebben.quote:
Dat is moeilijk vanwege veel nieuwbouw daar, Google Maps is niet up to date.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Misschien was thuis pinpointen handig geweest
Dan wordt het inderdaad lastig ja, maar ik begreep van Grrrrrr dat hij in de buurt is van de stok.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is moeilijk vanwege veel nieuwbouw daar, Google Maps is niet up to date.
Ik ben klaar met mijn wandeling door Wijbosch broek en wacht met smart op Harrie updates.
Ik ben wel best nat geworden
Ze wil heel meijerstad Fok!stokkenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad lastig ja, maar ik begreep van Grrrrrr dat hij in de buurt is van de stok.
Ga jij weer op jacht naar de stok?
Ga ik checkenquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet net voorbij dat bord van je foto naar rechts. Naar die nieuwbouw, dan loop je meteen tegen het bord dat je moet hebben.
Totdat iemand anders hem een eind mee neemt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze wil heel meijerstad Fok!stokken
Die zat er vanmiddag niet meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk meteen of het poesje er nog zit.
Tijd voor een koude pater nuquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet net voorbij dat bord van je foto naar rechts. Naar die nieuwbouw, dan loop je meteen tegen het bord dat je moet hebben.
Proost ouwe! Ik trek ook iets open op de goede afloopquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad lastig ja, maar ik begreep van Grrrrrr dat hij in de buurt is van de stok.
Ga jij weer op jacht naar de stok?
quote:
kan je nog een nachtje over slapen toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:35 schreef Harrie het volgende:
Lekker gevoel als je geen idee hebt waar je die tering stok neer gaat gooien.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sowieso
Heel Meierijstad moet de stok hebben gehad
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:10 schreef Harrie het volgende:
Toch maar Tilburg Centraal gedaan op advies van die motoragent die mijn verhaal over een stok niet grappig vond tot ik hem uit mijn tas pakte en hij besefte dat ik echt zo gestoord ben en dus wel vakantie moet hebben.
Waar had de motoragent je te pakken?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:10 schreef Harrie het volgende:
Toch maar Tilburg Centraal gedaan op advies van die motoragent die mijn verhaal over een stok niet grappig vond tot ik hem uit mijn tas pakte en hij besefte dat ik echt zo gestoord ben en dus wel vakantie moet hebben.
bij zn lurven?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar had de motoragent je te pakken?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:10 schreef Harrie het volgende:
Ach, een select groepje inclusief ondergetekende heeft heel Noord-Holland gedaan. Dus zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze wil heel meijerstad Fok!stokken
Geen idee waar dat precies was, ik zat onder het genot van een blikje bier te proberen om een route te bepalen en toen werd ik aangesproken door een motor agent, verder niks spannends alleen een beetje vreemd verloop van het gesprek.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 08:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar had de motoragent je te pakken?
Boskant is volgens mij echt geen Limburgquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Wiki is weer geüpdate! (@:Light)
We hebben met de verplaatsing van Harrie het aantal verplaatsingen van het dramatische Stokjaar 2022 geëvenaard, dat gaat de goede kant op, helaas nog niet op het oude niveau maar de verplaatsers in Limburg hebben goed hun best gedaan!
Ik ontvang graag nog de pinpoints van Deurne, Melick en Berkel-Enschot. Heb er alweer genoeg gezocht, geen zin meer.![]()
Ik heb weer de nodige FOK!Stokdrama gemist toen ik op een festival in Duitsland was zag ik
Over het vooraf melden dat je hem gaat halen: Ik ben meer van wie het eerst komt, het eerst maalt. Hoort wat mij betreft wel een beetje bij het spel. Is een beetje aan de mensen zelf. Ik heb ook wel eens bewust niet gemeld dat ik hem ging halen om geen slapende honden wakker te maken. Ik wist dat er anderen waren die hem die dag waarschijnlijk wilden verplaatsen dus ben toen om 5 uur 's ochtends twee uur naar die Stok gaan rijden. Had ik hem mooi voordat iedereen wakker was.En ja, ik heb ook meerdere keren gehad dat de Stok er niet meer lag (na uren rijden), vervelend maar er zijn ergere dingen.
Ach, het is allemaal onder de rivieren en ver weg.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Boskant is volgens mij echt geen Limburg
Komop, je kan het!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:38 schreef Harrie het volgende:
Dit wordt hem niet vandaag
[ afbeelding ]
Loop nog maar een stuk verder.
Ja dat is nog geen Meierijstadquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:38 schreef Harrie het volgende:
Dit wordt hem niet vandaag
[ afbeelding ]
Loop nog maar een stuk verder.
Het houd ook een beetje spanning in het spel.. (en gevloek als je voor nix naar Limburg bent gereden en de stok pas de volgende dag weer in beeld komt)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
De Wiki is weer geüpdate! (@:Light)
We hebben met de verplaatsing van Harrie het aantal verplaatsingen van het dramatische Stokjaar 2022 geëvenaard, dat gaat de goede kant op, helaas nog niet op het oude niveau maar de verplaatsers in Limburg hebben goed hun best gedaan!
Ik ontvang graag nog de pinpoints van Deurne, Melick en Berkel-Enschot. Heb er alweer genoeg gezocht, geen zin meer.![]()
Ik heb weer de nodige FOK!Stokdrama gemist toen ik op een festival in Duitsland was zag ik
Over het vooraf melden dat je hem gaat halen: Ik ben meer van wie het eerst komt, het eerst maalt. Hoort wat mij betreft wel een beetje bij het spel. Is een beetje aan de mensen zelf. Ik heb ook wel eens bewust niet gemeld dat ik hem ging halen om geen slapende honden wakker te maken. Ik wist dat er anderen waren die hem die dag waarschijnlijk wilden verplaatsen dus ben toen om 5 uur 's ochtends twee uur naar die Stok gaan rijden. Had ik hem mooi voordat iedereen wakker was.En ja, ik heb ook meerdere keren gehad dat de Stok er niet meer lag (na uren rijden), vervelend maar er zijn ergere dingen.
Hier geen hond of kat bij de paalquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch nog maar even snel de TT aangepast
Lief hondje
Alpaca'squote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier geen hond of kat bij de paalwel genoeg lieve dieren in de buurt.
Wel Meierijstad:)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is voor jou in de buurt?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:10 schreef Starhopper het volgende:
Mag ik ook meedoen?![]()
Als hij weer in de buurt is, dan probeer ik hem op te halen
Onze regioquote:
Of in de buurt van een treinstation in de provincies NH, ZH of Utrechtquote:
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of in de buurt van een treinstation in de provincies NH, ZH of Utrecht
Tja, geen rijbewijs hequote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lijkt mij welal ga ik nog wel verder tot Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg. Ook Groningen en Friesland zijn nog te doen, de enige provincie die ik met de trein mijdt is Zeeland.
Hebben ze daar überhaupt een trein?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je lijkt mij welal ga ik nog wel verder tot Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg. Ook Groningen en Friesland zijn nog te doen, de enige provincie die ik met de trein mijdt is Zeeland.
Wat een eikelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |