zitten daar ook nog wel wat grotten in de buurtquote:Op maandag 17 juli 2023 13:52 schreef Mickytjuh het volgende:
He verdorie,
Dan heb ik geen tijdjes.
Geeft niks. De rest van de week nog tijd zat voor Zuid Limburg!
Heb je je lijstje al klaar wie je daar allemaal een tijdje op wil bergenquote:Op maandag 17 juli 2023 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zitten daar ook nog wel wat grotten in de buurt
Hoezo shitquote:
Omdat jij zegt dat het zonnetje schijtquote:Op maandag 17 juli 2023 18:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoezo shit
Nee, ik fiets niet ver
De FOK!stok is geplaatst tussen de buien door in Berg aan de Maas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoezo shit
Nee, ik fiets niet ver
De FOK!stok is geplaatst tussen de buien door in Berg aan de Maas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanovinnie alertquote:Op maandag 17 juli 2023 18:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]Daar kan ik met mijn ogen dicht naartoe! Uitstapplek voor de kajak, ijsje eten dus
![]()
On my way!!!
Snel gezien is allemaal vernieuwd daarquote:Op maandag 17 juli 2023 18:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]Daar kan ik met mijn ogen dicht naartoe! Uitstapplek voor de kajak, ijsje eten dus
![]()
On my way!!!
lekker toch, hij heeft nog wat in te halen op het gebied van limburgse gemeentes dus ik vind het prachtigquote:
weet je wel hoe ver dat lopen is naar zuid-limburgquote:Op maandag 17 juli 2023 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben benieuwd waar die nu komt te liggen![]()
Ik heb woensdag ochtend tijd voor 33n wandeling door Zuid Limburg. Als ik maar om twee uur terug ben.
Jammer dat ik em niet meteen weer mag verstoppenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben benieuwd waar die nu komt te liggen![]()
Ik heb woensdag ochtend tijd voor 33n wandeling door Zuid Limburg. Als ik maar om twee uur terug ben.
Ik heb een auto in er te komenquote:Op maandag 17 juli 2023 20:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet je wel hoe ver dat lopen is naar zuid-limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |