Toch nog maar even snel de TT aangepastquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebbes, maar eerst nog even verder wandelen
[ afbeelding ]
Tevens heeft dit dorp alleen maar straatnamen gerelateerd aan bomen
Ik wist dat ze naar meijerstad ging, dus dudOr heeft opgezocht terwijl ik daarheen reed vanuit hemquote:
Heel Meiereijstad groen als droomquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wist dat ze naar meijerstad ging, dus dudOr heeft opgezocht terwijl ik daarheen reed vanuit hem
Ik wist dat ze er heen ging want ze heeft een droom, maar dan moeten we ook nog @:light weer een keer zien
wat was de exacte locatie want ik was nog aan het kijken toen was ie al wegquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik wilde hem per se in Meierijstad hebben, maar heb wel een moeilijke plek gezocht in Boskant..
En de fotos waren ook niet makkelijk, Lilak heeft lang gezocht.
Gedeelde routequote:Op woensdag 19 juli 2023 15:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat was de exacte locatie want ik was nog aan het kijken toen was ie al weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes allemaal
En @Deisyy haar tag
[ Bericht 5% gewijzigd door loveislikeakiss op 19-07-2023 21:49:12 ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok heeft gewandeld en gereist en is op zijn volgende plek beland in BE
@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes allemaal
En @:deissy haar tagNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat is geen garantiequote:Op donderdag 20 juli 2023 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil misschien ook een keer meedoen...maar moet ik dus aankondigen dat ik onderweg ben om de stok te pakken? @:Deisyy
Het is geen vaste regel, maar wel zo handig voor jezelf en voor anderen, zodat een ander zich de moeite en kosten kan besparen van de rit, er van uit gaande dat de meeste users dan niet alsnog de stok voor je neus weg pakken als ze weten dat je onderweg bent. Dat is laatste sowieso erg flauw.quote:Op donderdag 20 juli 2023 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil misschien ook een keer meedoen...maar moet ik dus aankondigen dat ik onderweg ben om de stok te pakken? @:Deisyy
quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok heeft gewandeld en gereist en is op zijn volgende plek beland in BE
Oehh, ligtie er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes allemaal
En @:deisyy haar tag
Dan kom ik op de koffie.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ik kom dan wel op de koffie. Maar ik heb er geen kut aan
quote:het IQ van een visstick![]()
Je vergeet een leesteken, maar OK, in dit geval klopte hij zo wel jaquote:
mag op de koffie, heb vandaag zelf een bakje geprobeerd, nog steeds geen fan, nog steeds niet gepoeptquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ik kom dan wel op de koffie. Maar ik heb er geen kut aan
Ik wilde later op de dag komen, also known as de avondquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag op de koffie, heb vandaag zelf een bakje geprobeerd, nog steeds geen fan, nog steeds niet gepoept
maar heb wel sprint wissel dag, dus heel de dag vergaderingen
ah, ik wilde iets met broccoli makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wilde later op de dag komen, also known as de avond
Dat is wat ik al zeiquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, ik wilde iets met broccoli maken
tevens, jij mag de stok nog niet hebben, je mag er naar kijken, je mag m niet hebben
Zei daar iemand stokquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah, ik wilde iets met broccoli maken
tevens, jij mag de stok nog niet hebben, je mag er naar kijken, je mag m niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |