SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200: Arriën (Overijssel) door boertie | 04-11-2018
201: Beuningen (Gelderland) door gebrokenglas | 07-11-2018
202: Heteren (Gelderland) door Spockjuh_ | 11-11-2018
203: Madriel/Driel (Gelderland) door Dactylus | 02-12-2018
204: 's-Hertogenbosch (Noord-Brabant) door IrishBastard | 06-12-2018
205: Nieuwegein (Utrecht) door Maringo | 26-12-2018
206: Velsen-Zuid (Noord-Holland) door nostra | 27-12-2018
207: Driehuizen (Noord-Holland) door Stokslag12 | 28-12-2018
208: Wormerveer (Noord-Holland) door aKboR | 04-01-2019
209: Aalsmeerderbrug (Noord-Holland) door nostra | 19-01-2019
210: Driemond (Noord-Holland) door Stokslag12 | 16-02-2019
211: Huizerhoogt (Noord-Holland) door aKboR | 25-02-2019
Trivia
Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd...
Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend...
Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen.
Een JJH'tje doen - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen...
Een 2cv'tje doen/url] - in plaats van foto's een filmpje/vlog maken.
Een Nattekat [url=http://forum.fok.nl/topic/2023915/6/50#132079337]doen - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates.
Een Fientje doen - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord.
Een Fogel doen - 1300km reizen om de stok een slinger te geven.
Een wolfrolfje doen - altijd maar zeuren dat de stok naar zoetermeer moet maar hem zelf nooit ophalen om hem daar neer te leggen.
Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?
Daar is deze mooie website van Maringo voor!
De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2019 18:08:28 ]
strak plan!quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:50 schreef aKboR het volgende:
Als hij er na de Kerst toch nog ligt ligt haal ik hem naar Noord-Holland.
Niemand houdt je tegen hem nu op te halen en er een nieuwe foto van te maken,,quote:Op zondag 23 december 2018 11:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
strak plan!
en ik ben het niet geheel eens met de foto van de stok in de OP
volgens mij ziet die er heul anders uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Rob op 23-12-2018 12:43:38 (spoiler) ]
quote:Op zondag 23 december 2018 12:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen hem nu op te halen en er een nieuwe foto van te maken,,te druk om even naar t zuiden te scheurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
roundtrip van +3ueven te gek
Met OV >5 uur roundtrip vanaf mij plek.quote:Op zondag 23 december 2018 12:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
te druk om even naar t zuiden te scheuren
roundtrip van +3ueven te gek
dit was met de 131PK scheurmobielquote:Op zondag 23 december 2018 12:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met OV >5 uur roundtrip vanaf mij plek.
Vanuit Wormerveer ophalen in Oosteinde en naar Maastricht brengen heeft mij twee dagen gekost (met overnachting aldaar (als je er dan toch bent moet je ervan genieten) )
Pinpoint is niet zo moeilijkquote:Op zondag 23 december 2018 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dan moet ik nog pinpointen ook.. dus de tijden zullen nog wel langer worden
quote:Op zondag 23 december 2018 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen zin om in het vorige deel terug te gaan zoeken
afbeeldingquote:
Dat vind ik niet eens zo`n gek idee..quote:Op zondag 23 december 2018 14:00 schreef miaeak het volgende:
Kunnen de gegevens van de 12e ronde in een spoiler? Beetje lang scrollen steeds
Zie DMquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:06 schreef Maringo het volgende:
Ligt ie nog steeds bij Den Bosch?
Iemand de code voor me?
Mag Stokje nu met de kerst bij jou warm overnachten ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Maringo het volgende:
Stokje had het wel koud.
[ afbeelding ]
Jup. Ontdooien op verwarming! Morgen weer terug de kou in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mag Stokje nu met de kerst bij jou warm overnachten ?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup. Ontdooien op verwarming! Morgen weer terug de kou in.
[ afbeelding ]
nee, je was de enige die het correct had.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
De code is de afgelopen weken toch niet veranderd?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup. Ontdooien op verwarming! Morgen weer terug de kou in.
[ afbeelding ]
Wat is deze onzin? Waarom niet zoetermeer? Waarom zo ver?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:07 schreef Maringo het volgende:
Na een welverdiende warme nachtrust is Stokje weer uitgezet.
[ afbeelding ]
Omdat ik de Stok vergeten was vanmorgen toen ik naar Zoetermeer ging.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is deze onzin? Waarom niet zoetermeer? Waarom zo ver?
quote:Op woensdag 26 december 2018 17:07 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat is een paar honderd meter van mijn werk af, dus die gaat morgen mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:07 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie maar één foto? Volgt de rest ook nog?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:07 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stop alles in 1 foto.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zie maar één foto? Volgt de rest ook nog?
Lekker snel! 👍quote:Op woensdag 26 december 2018 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah, dat is een paar honderd meter van mijn werk af, dus die gaat morgen mee.
Staat er een 30 zone op een fietspad?quote:Op donderdag 27 december 2018 00:35 schreef aKboR het volgende:
Ik kan hem niet vinden op Google Earth.
Het zal wel een afgelegen fietspad zijn.
En te weinig beeld in het ene fotootje
Waarom zou een 30-zone niet op een fietspad kunnen staan? Voor fietsers kan het ook handig zijn om te weten hoe hard auto's er mogen. En voor bromfietsers is het gewoon een regel, net als voor auto's.quote:Op donderdag 27 december 2018 03:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Staat er een 30 zone op een fietspad?
Links zie je sportvelden, rechts een geluidsscherm. Dan moet de pinpoint snel te doen zijn. Maar ik rijd er nu langs.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:35 schreef aKboR het volgende:
Genoeg info hoor. Ik heb de pinpoint al gevondenquote:Op donderdag 27 december 2018 00:35 schreef aKboR het volgende:
Ik bedoelde meer, het is niet alleen maar een afgelegen fietspad, immers, auto's mogen er ook komen.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:08 schreef Light het volgende:
[..]
Waarom zou een 30-zone niet op een fietspad kunnen staan? Voor fietsers kan het ook handig zijn om te weten hoe hard auto's er mogen. En voor bromfietsers is het gewoon een regel, net als voor auto's.
Awesome!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:25 schreef nostra het volgende:
Hij is binnen. Vanavond gaat ie naar het Noord-Hollandse.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:25 schreef nostra het volgende:
ff pitstop in zoetermeer en daar maar gelijk achterlaten dan joh leukquote:Op donderdag 27 december 2018 12:25 schreef nostra het volgende:
NEIN!quote:Op donderdag 27 december 2018 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ff pitstop in zoetermeer en daar maar gelijk achterlaten dan joh leuk
Daar kom ik de komende weken niet.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:40 schreef nostra het volgende:
Wel erg gemakkelijk dit keer, maar deze moest nog afgestreept en ik kon geen fatsoenlijk ander bord vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff, net in de twee weken dat mijn vader (die in IJmuiden werkt) vrij isquote:Op donderdag 27 december 2018 19:40 schreef nostra het volgende:
Wel erg gemakkelijk dit keer, maar deze moest nog afgestreept en ik kon geen fatsoenlijk ander bord vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle plaatsen in de gemeente.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alle gemeentes waren toch al eens geweest? Of zijn we opnieuw begonnen?
hee dat is niet zoetermeerquote:Op donderdag 27 december 2018 19:40 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bied je?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee dat is niet zoetermeer
wie regelt dat ff
Moet je uitkijken dat ik m dan niet voor je neus wegkaap :pquote:Op donderdag 27 december 2018 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee dat is niet zoetermeer
wie regelt dat ff
In- of uitwendig?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zeg 12 stokslagen per letter van de plaats zoetermeeruit te delen aan wolfrolf
geen enkel probleemquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:37 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Moet je uitkijken dat ik m dan niet voor je neus wegkaap :p
quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zeg 12 stokslagen per letter van de plaats zoetermeeruit te delen aan wolfrolf
Nog verder omhoog? Daar woont eng volk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef Stokslag12 het volgende:
Vrees niet, de stok gaat de andere kant op.
Niet zo eng als in Zoetermeer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Nog verder omhoog? Daar woont eng volk.
Dat is wel waar, dat is een beetje een DDR-stadstaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer statistieken:quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:24 schreef Stokslag12 het volgende:
En voor de statistieken, de stok lag hier in Velzen-Zuid.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:19 schreef Stokslag12 het volgende:
En vooruit met de geit maar weer:godverdomme, uitgerekend nou ik in Amsterdam zit ipv thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Nou, nou, nou, ik ben vanmorgen ook vanuit Amsterdam vertrokken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
godverdomme, uitgerekend nou ik in Amsterdam zit ipv thuis
Mjah. Ik ga morgenmiddag pas met de trein naar huis. Ik zal. Wel zien of ik er op tijd langs kom.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:28 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, ik ben vanmorgen ook vanuit Amsterdam vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |