Toen dit topic nog wel leefde, waren deze contreien ook zo dood als wat. Nog steeds dik in het oosten trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:34 schreef Light het volgende:
[..]
Dan ligt Stokje niet meer in het oosten, is het nog niet goed. Sommige mensen zijn ook nooit tevreden.
Dit valt bij mij onder het zuiden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen dit topic nog wel leefde, waren deze contreien ook zo dood als wat. Nog steeds dik in het oosten trouwens.
Omdat het oosten voor jou het midden isquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het oosten is het oosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het oosten voor jou het midden is
Ja baas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:42 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, het oosten is het oosten.
En als je een locatie hebt waar je vindt dat Stokje heen moet, staat het je vrij Stokje op te halen en daar neer te leggen. Je hoeft niet te wachten tot iemand anders dat voor je doet.
kom je dan ook even langs, zit in Den Bosch tegenwoordig op werkdagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja baas.
* Nattekat heeft morgen een gat van 13:00 tot 15:45
Ik bedenk me net dat donderdag pas overmorgen isquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
kom je dan ook even langs, zit in Den Bosch tegenwoordig op werkdagen
ook dan zit ik inderdaad in den boschquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat donderdag pas overmorgen is
Dan nog koffie?
ja en nu ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsnaambord is bij deze wat twijfelachtig ...
Ik hoop dat jij gejat wordt.quote:
Ach, hij staat op de site van Maringo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsnaambord is bij deze wat twijfelachtig ...
Ik wist dat ik wat vergeten was. Maar het is al opgelost, zie ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand de OP vervangen door die uit de wiki? Bovenstaande loopt een topic achter
Hier staat ie:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK!stok#Tekst
Nee.quote:
Ga je gang. Ik heb vandaag geen zin en morgen geen tijd om anderhalf uur te rijden naar Duin.quote:
Helaas kan ik niet, Bougiekabel is doorgevreten door een steenmarter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop