quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lief dagboek,
Ik lig nog steeds op Vlieland. Het lijkt er op dat Vlieland geen geliefd eiland is.
De eerste avonden hier op het eiland was het koud en kil. Gelukkig was de temperatuur vandaag best ok en is het ook nu best goed uit te houden.
Helaas pistte er vandaag een hond over mij heen. Maar viel er daarna gelukkig wat regen.
De stilte geeft mij de gelegenheid na te denken over het leven. Om doelen te stellen en te dromen van plekken waar ik nog heen wil.
Er zijn nog zoveel plekken in Nederland waar ik heen wil gaan. Hopelijk komt iemand mij snel weer ophalen. Nu maar weer proberen te slapen.
Liefs,
Stokkie
Is te verwachten met een waddeneiland.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:11 schreef CarltonBanks het volgende:
Geen idee wie hem daar neer heeft geflikkert maar bedankt voor het stilleggen van het spel 👍
Zeg, wanneer was jouw laatste verplaatsing eigenlijk? Of ben jij zoals dat heet, een teletekst supporter?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:11 schreef CarltonBanks het volgende:
Geen idee wie hem daar neer heeft geflikkert maar bedankt voor het stilleggen van het spel 👍
Ik lees rustig mee en wacht tot dat ie in de buurt komt, ik ben geen Fien die 450km gaat rijden om hem te halenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeg, wanneer was jouw laatste verplaatsing eigenlijk? Of ben jij zoals dat heet, een teletekst supporter?
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is te verwachten met een waddeneiland.
Maar er werd gesteld dat de oplossing maandag was (gisteren). Hoe is dat afgelopen?
* Ou-Tannu bezuinigd teleFok!tekst weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeg, wanneer was jouw laatste verplaatsing eigenlijk? Of ben jij zoals dat heet, een teletekst supporter?
Je hebt de stok??quote:
Toch missen we Fien wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:47 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik lees rustig mee en wacht tot dat ie in de buurt komt, ik ben geen Fien die 450km gaat rijden om hem te halen
Zoals bij iedereenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
de kosten voor de overtocht waren voor mij de reden om het niet te doen
ritje apeldoorn-eilanden is leuk. kinderen achterin, groninger als oppasser ernaast en gaan. beetje zeerobben knuppelen en wat dijken doorprikken. prima dagje uit.quote:
neeltje jansquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ritje apeldoorn-eilanden is leuk. kinderen achterin, groninger als oppasser ernaast en gaan. beetje zeerobben knuppelen en wat dijken doorprikken. prima dagje uit.
ja logisch, apeldoorn, vlieland, neeltje-jansquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ritje apeldoorn-eilanden is leuk. kinderen achterin, groninger als oppasser ernaast en gaan. beetje zeerobben knuppelen en wat dijken doorprikken. prima dagje uit.
Juup, gooi jij nog even de nieuwe OP er in?quote:
Euhmmm?? Wat is er anders dan? Ik ben niet zo helder vandaag, sorryquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Juup, gooi jij nog even de nieuwe OP er in?
De laatste 2 verplaatsingen en Vlieland niet meer als maagdelijke gemeente.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmm?? Wat is er anders dan? Ik ben niet zo helder vandaag, sorry
Dank u o wijze userquote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De laatste 2 verplaatsingen en Vlieland niet meer als maagdelijke gemeente.
Nieuwe OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK%21stok
Puur kwestie van copy + paste
quote:
kan je hem daar mooi meteen weer droppenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja logisch, apeldoorn, vlieland, neeltje-jans
Hoe groot is de huidige grootste verplaatsing dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kan je hem daar mooi meteen weer droppenen een kans maken op de grootste verplaatsing in kilometers
Nog steeds van Klein Wetsinge (Gr.) naar Holset (Li.)?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe groot is de huidige grootste verplaatsing dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop